Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er helt utrolig. Kommer til å savne magen. :gravid: Er så koselig å "snakke" med Skurt inni der. Også dytter og sparker h*n litt tilbake. :hjerter_rundt:

Men blir vel enda mer stas når h*n kommer ut. På en måte så kan jeg ikke vente, men på den annen side er det så trygt at h*n er i magen. For hvordan skal jeg kunne være en god mamma for verdens beste Skurt? :sjokkert:

Sikkert normalt og sunt å finne mammarollen litt skremmende,også har jeg fått så fine kommentarer (av Froskemannens kompiser spesielt) om at jeg kommer til å bli en kjempebra mamma. Koselig å høre sånt. :rødme:

I går kveld, etter at vi hadde lagt oss, så kjente faktisk Froskemannen at det var en liten fot som sparket inni magen. :hjerter: Jeg tror jeg kunne sittet og klappet på magen fram til fødsel jeg nå. :ler: Kanskje det er morsfølelsen som har kommet snikende den siste tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med levert oppgave! :klappe:

Og så bra at lille Skurt lå med hodet ned. :) Fødsel 2-4 uker etter at hodet vender ned? Oi... den later jeg som jeg ikke leste. Er ikke helt klar enda! :ler:

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel etter at det var festet, men overser den glatt likevel. :ler:

En fin dag til dere begge to også. :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange som har vært innom her da. :):klem: Klem til dere alle sammen.

Har vært hos fysioterapeut igjen i dag. Det hjelper virkelig.

Og resten av dagen har jeg ligget og heklet. :ler: De anklene og føttene er fortsatt ikke helt gode. Jordmor kunne ikke se at jeg hadde noen hevelse, men jeg har veldig smale føtter fra før også har jeg aldri hatt vann i kroppen før så jeg synes det er enormt mye. Men blir jo borte igjen.

Mannen får besøk i kveld. Jeg som kunne tenkt meg en kveld i sofaen. Som vanlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det hjelper med fysio. Jeg skal ordne meg en rekvisisjon på mandag, så kanskje jeg kan få rettet opp denne p##lestrekken min :ler:

Jeg har også ganske smale legger i utgangspunktet, så skjønner hva du mener... Ingen som skjønner hva jeg klager for, liksom ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert normalt og sunt å finne mammarollen litt skremmende,også har jeg fått så fine kommentarer (av Froskemannens kompiser spesielt) om at jeg kommer til å bli en kjempebra mamma. Koselig å høre sånt.  :rødme:

Så så koselig å få sånne kommentarer! :hjerte:

Spesielt av menn, da jeg føler de har en litt høyere terskel for å si sånne ting.

Så da må du bare slappe av og tro på dem, vet du. Jeg er også sikker på at du blir en veldig god mor.

Men jeg må jo innrømme at jeg også tenker veldig på hvordan jeg skal klare å bli en god mamma. Selv når jeg ikke har blitt gravid enda, en gang. Tror de fleste har sånne tanker, så vi er nok veldig normale. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det hjelper med fysio. Jeg skal ordne meg en rekvisisjon på mandag, så kanskje jeg kan få rettet opp denne p##lestrekken min  :ler:

Jeg har også ganske smale legger i utgangspunktet, så skjønner hva du mener... Ingen som skjønner hva jeg klager for, liksom  ;)

:klem:

Det var da svært så lenge den p##estrekken din skulle sitte i da. :ler:

Bruker dere støttestrømper? Jeg bruker, så jeg ikke får så ømme bein. Utrooolig sexy!  :sjarmor:

:ler:

Bruker innimellom. Når jeg har et par som er rene... :sjenert:

Ja støttestrømper anbefales selv om gir rimelig aldershjem assosiasjoner!

Så så koselig å få sånne kommentarer! :hjerte:

Spesielt av menn, da jeg føler de har en litt høyere terskel for å si sånne ting.

Så da må du bare slappe av og tro på dem, vet du. Jeg er også sikker på at du blir en veldig god mor.

Men jeg må jo innrømme at jeg også tenker veldig på hvordan jeg skal klare å bli en god mamma. Selv når jeg ikke har blitt gravid enda, en gang. Tror de fleste har sånne tanker, så vi er nok veldig normale. ;)

Er nok helt normalt å tenke sånn ja. Og sikkert også bra, for det viser jo bare at en er bevisst ansvaret det er å få barn. :)

Vurderer å ta en tur i byen i dag. Kanskje ordne et par småting til Skurt. Er så fint vær. :hoppe:

Ellers er ikke planene store for helgen. Slappe av, jobbe litt med eksamensoppgava mi og kanskje vaske litt klær. Liker sånne late dager. Sov til klokka var over ti. Brukte nesten en time på badet. Barberte leggene, men det var litt vanskelig å gjøre i dusjen fant jeg ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt det hjelper med fysio. Jeg skal ordne meg en rekvisisjon på mandag, så kanskje jeg kan få rettet opp denne p##lestrekken min  :ler:

Jeg fikk henvisning da jeg var 33 uker på vei, men alle fysioterapeutene har lange ventelister her i byen :grine: Så jeg får trolig ikke time før fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i morgen fyller strekken min 14 dager :ler: Gubben påsto jeg hadde vært litt vill :sjenert: Ikke rart at blodtrykket er høyt :hoho:

Her snør det faktisk nå....

ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk henvisning da jeg var 33 uker på vei, men alle fysioterapeutene har lange ventelister her i byen :grine: Så jeg får trolig ikke time før fødsel

:klem: Huff, så kjedelig. Måtte vente en måneds tid jeg også. Krysse fingre for at noen finner plass til deg.

Ja, i morgen fyller strekken min 14 dager  :ler: Gubben påsto jeg hadde vært litt vill  :sjenert: Ikke rart at blodtrykket er høyt  :hoho:

Her snør det faktisk nå....

ha en fin søndag :klem:

Snør? :overrasket: Nei og nei. :sur:

Så forresten den Al Gore-filmen på tv2 i går kveld. Ganske så skremmende.

En fin søndag til deg også, og håper strekken gir seg snart. Kanskje dere får ta en runde til for å løse opp. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovna på sofaen i løpet va de 10 første minuttene, men gubben sier det va en bra film.

Gubben nekter å :humpe: pga blodtrykket mitt :grine:

Fyrer i ovnen, som det forurensningssvinet jeg er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...