Vingedama Skrevet 18. april 2007 #1081 Del Skrevet 18. april 2007 Pollen også?? Usj, da... Lykke til, tenker på deg. Syns du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1082 Del Skrevet 18. april 2007 Takk for det, vennen. Føler meg ikke så kjempeflink, men skal da klare å få skrevet ferdig en oppgave om ikke annet. Det får være målet i denne omgang. En fin dag til dere som måtte stikke innom froskedammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. april 2007 #1083 Del Skrevet 18. april 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1084 Del Skrevet 18. april 2007 Redd for at Skurt har funnet på å snu seg. H*n har jo ligget med hodet ned så lenge, men nå kjenner jeg mye tydeligere bevegelser rett til venstre for navlen også. Før har jeg kjent dem ganske langt opp på magen, både litt til høyre og venstre side for midten + helt nede i bekkenet. Kan ikke skjønne hvilke kroppsdeler h*n har på venstre side av navlen, om h*n fortsatt ligger i hodeleie? Håper virkelig ikke h*n ligger i tverrleie. Ganske sikker på at det ikke det er seteleie, men jeg burde jo kjent at h*n har flyttet seg uansett? Har sikkert holdt på om natta, når jeg har sovet og ant fred og ingen fare. Jaja, har kontroll hos jordmor i morgen, så da får vi høre hva som skjer inni der. Er de så sterke at de klarer å dytte ut armene på samme måte som de presser rumpe og bein ut da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. april 2007 #1085 Del Skrevet 18. april 2007 Kan det ikke være at magen har sunket da? Jeg vet at det kan skje rundt uke 35... Hvis det er noen trøst så har min holdt på over navlen hele tiden (svinge rumpa tror jeg) og den ligger med hodet ned! Men det passer jo bra at du skal til jordmor i morra da! Lykke til med oppgaveskriving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. april 2007 #1086 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var overbevist om tverrleie på vår krabat i forrige uke, etter hvor jeg kjente bevegelser, men jordmor sa at hun hadde hodet ned. Men jeg har morkaka foran, mulig den isolerer litt, så jeg blir litt forvirret. Lykke til hos jordmor i morgen! Synes det er så koselig at det er annenhver uke nå, var så sjelden i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 18. april 2007 #1087 Del Skrevet 18. april 2007 Lykke til hos jordmor i dag. Blir spennende å høre hva hun sier Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1088 Del Skrevet 18. april 2007 Kan det ikke være at magen har sunket da? Jeg vet at det kan skje rundt uke 35... Hvis det er noen trøst så har min holdt på over navlen hele tiden (svinge rumpa tror jeg) og den ligger med hodet ned! Men det passer jo bra at du skal til jordmor i morra da! Lykke til med oppgaveskriving! ← Er fortsatt bevegelser på oversiden av navlen, men kjenner disse andre i tillegg? Jaja, får jo høre i morgen. Synes det rører på seg overalt inni der. Kanskje det er flere? En ekstra som ikke ble oppdaget på ul. Skulle tatt seg ut. Jeg var overbevist om tverrleie på vår krabat i forrige uke, etter hvor jeg kjente bevegelser, men jordmor sa at hun hadde hodet ned. Men jeg har morkaka foran, mulig den isolerer litt, så jeg blir litt forvirret. Lykke til hos jordmor i morgen! Synes det er så koselig at det er annenhver uke nå, var så sjelden i starten. ← Har morkaka halvveis foran jeg også visstnok. Og det meste vedr. graviditete og det å skulle bli mamma forvirrer meg... Ja, det blir vel annenhver uke framover nå? Det har jeg ikke tenkt på. Tror det er 3 uker siden sist jeg var der. I morgen skal vi snakke om fødselen ble vi enige om sist. Gleder meg til det. Lykke til hos jordmor i dag. Blir spennende å høre hva hun sier Ha en strålende dag stor ← Det er i morgen, men takk for dte. ********************************************************** Innom på en liten KG-pause. Går fortsatt sakte men sikkert frmover med skrivinga, men skulle gjerne hatt litt bedre tid kjenner jeg. Er ikke så kjapp akkurat. Er fortsatt mange timer igjen av dagen heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. april 2007 Forfatter #1089 Del Skrevet 18. april 2007 Forresten så vurderer jeg å melde meg ut av hybelkaninenes venner. Må ha gått rykter om meg i hybelkaninmiljøet, for det flytter stadig inn nye på soverommet mitt. Jeg støvsuger de opp (har selvsagt tenkt å slippe de ut i det fri etterhvert), men bare få dager etterpå så er det mange nye på plass. Kan ikke huske det var så ille der vi bodde før...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. april 2007 #1090 Del Skrevet 18. april 2007 sist jeg var hos jordmor så sa hun noe om at den kan begevege seg litt frem og tilbake frem til uke 36. da først vil den ha bestem seg for om den ligger med hodet opp eller ned aner ikke hvordan lille sprett ligger, jeg - men nå merkes det at h*n begynner å bli stor. når h*n flytter på seg så kjenner jeg det over hele magen ny smily, jo :rødme: den var søt lykke til med oppgaveskrivingen, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2007 #1091 Del Skrevet 18. april 2007 Har laga ulike utstyrstråder på terminklubb mai-juni! Bidra gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. april 2007 #1092 Del Skrevet 18. april 2007 Hybelkaniner er veldig stedbundne har jeg oppdaget. Har liksom 2 plasser der de alltid yngler i stor stil. Kan ikke utryddes, bare holdes i sjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1093 Del Skrevet 19. april 2007 sist jeg var hos jordmor så sa hun noe om at den kan begevege seg litt frem og tilbake frem til uke 36. da først vil den ha bestem seg for om den ligger med hodet opp eller ned aner ikke hvordan lille sprett ligger, jeg - men nå merkes det at h*n begynner å bli stor. når h*n flytter på seg så kjenner jeg det over hele magen ny smily, jo :rødme: den var søt lykke til med oppgaveskrivingen, snuppa ← Ja, det er jo akkurat det. At nå er det ikke så stor plass for Skurt å snu seg på lengre, så når h*n har ligget med hodet ned i så mange uker synes jeg det er dårlig gjort å snu seg nå. Smileyen var supersøt. Har laga ulike utstyrstråder på terminklubb mai-juni! Bidra gjerne ← Supert! Hybelkaniner er veldig stedbundne har jeg oppdaget. Har liksom 2 plasser der de alltid yngler i stor stil. Kan ikke utryddes, bare holdes i sjakk. ← Ja, hadde de ikke bare formert seg i så stor fart så. Dessuten tror jeg at jeg er allergisk mot hybelkaniner. Nyser. ***************************************************************** Oppgaven er ferdigskrevet. Skal bort og levere den nå straks, og så står jordmor for tur. Anklene mine forsvant i går!? Ikke bra å sitte rett opp og ned i maaange timer. De er hovne i dag også, og ikke noe gode. Litt trist er jeg i dag. Er ganske sikker på at Skurt har snudd seg. Hikkingen er mye høyere opp også. I natt lå jeg og tenkte på keisersnitt. Vet jo at h*n fortsatt kan snu seg, men er ikke mange dagene å gjøre det på. Tenkte jo på det du sa, Smile,om at kanskje magen har sunket. Og jo, den har vel kanskje det, men den hikkingen var på feil sted likevel. Jaja, nå får jeg snart vite helt sikkert. Skal se om jeg rekker en liten dagbokrunde før jeg må gå. Hvis ikke kommer jeg innom og sier hei senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. april 2007 #1094 Del Skrevet 19. april 2007 grattis med vel overstått oppgave uff, da. må ikke være trist frosk. -og prøv å ikke ta sorgene på forskudd. (vet det er lett å si, men ) blir spennende å høre hva jordmor har å si om saken. en kjempe fra petra p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1095 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Takk for det. Vet man ikke skal ta sorgene på forskudd... Det er det jo ingen vits i, for Skurt lå akkurat som h*n skulle. Hodet var festet, så h*n hadde nok bare vridd litt på seg for å forvirre mammaen sin. Alt annet var også fint. Vi snakket masse om fødsel. Eller jordmor snakket, med meg og Froskemannen som forskremte lyttere. Neida, det går litt opp og ned med disse følelsene mine rundt fødsel. Synes det er så fint å være hos jordmor, for hun forklarer så bra og legger ikke sjul på at det er smertefullt, og likevel blir jeg mye mer rolig ift det som skal skje. Endret 19. april 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. april 2007 #1096 Del Skrevet 19. april 2007 så bra at det gikk fint hos jordmor, og at dere har en god tone! -og så flott at lille skurt ligger den veien h*n skal!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. april 2007 #1097 Del Skrevet 19. april 2007 Vel overstått eksamen! Alltid deilig når man har levert Godt at Skurt ikke hadde snudd seg. Er ikke så greit å vite hva som er hva på disse barna alltid. Greit at noen som vet hva de skal kjenne etter kan sjekke. Godt dere har en flink jordmor og (vi har flere..) - du rykker stadig framover i køen, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1098 Del Skrevet 19. april 2007 så bra at det gikk fint hos jordmor, og at dere har en god tone! -og så flott at lille skurt ligger den veien h*n skal!! ← Ja, ikke sant. Har det med å krisemaksimere litt... Vel overstått eksamen! Alltid deilig når man har levert Godt at Skurt ikke hadde snudd seg. Er ikke så greit å vite hva som er hva på disse barna alltid. Greit at noen som vet hva de skal kjenne etter kan sjekke. Godt dere har en flink jordmor og (vi har flere..) - du rykker stadig framover i køen, vet du ← Utrolig deilig når eksamen er levert ja. Ja, hun var bittelitt i tvil om det var hodet eller rumpa som var opp først. Men så bestemte Skurt seg for å dytte ut en fot i hånda hennes og da var det ingen tvil lengre. Forstår ikke helt at hun kan kjenne at det er en fot, men godt at noen har peiling hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. april 2007 #1099 Del Skrevet 19. april 2007 Gratulerer med levert oppgave!!!! Og så bra at lillevennen lå riktig vei. Jordmor sa til meg i dag at som regel ble det fødsel innen 2-4 uker etter at hodet var festet seg selv om det ikke var noen fast regel Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. april 2007 Forfatter #1100 Del Skrevet 19. april 2007 OI! 2 uker? Men det har jeg jo ikke tid til. Får åpne opp kenguruluka og gjære en avtale med Skurt jeg også tror jeg. Eller satse på 4 uker i stedet. Det passer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå