iss Skrevet 16. april 2007 #1061 Del Skrevet 16. april 2007 Her hikkes det til stadighet Men du, må du levere lønnslipper til trygdekontoret? :klø: Trodde lønningskontoret fylte ut sånn skjema og sendte til trygdekontoret jeg.. Var det jeg hadde inntrykk av, så slapp vi å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. april 2007 #1062 Del Skrevet 16. april 2007 for 34 uker!! Har du kjøpt korthåret eller langhåret lammeskinn? Jeg kjøpte langhåret på barnas hus, men bør man ha et av hver? Kommer du til å ha noe oppå lammeskinnet i vogna? Madrass under lammeskinnet? Jeg har ikke peiling, og føler jeg bør begynne å finne ut litt sånne ting nå. Lykke til på hjemmeeksamenen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1063 Del Skrevet 16. april 2007 Har kjøpt korthåret. Vet ikke om man bør ha et av hver? Tenkte ikke ha noe over eller under i vogna, men synes jo det høres varmt ut med lammeskinn midt på sommeren, så kanskje jeg bare bruker et teppe som h*n kan ligge på i bagen. Er vel sånt man finner ut av etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1064 Del Skrevet 16. april 2007 Her hikkes det til stadighet Men du, må du levere lønnslipper til trygdekontoret? :klø: Trodde lønningskontoret fylte ut sånn skjema og sendte til trygdekontoret jeg.. Var det jeg hadde inntrykk av, så slapp vi å gjøre det... ← Det stod at man skulle dokumentere inntekt med lønnslipp eller noe annet (husker ikke helt hva som stod...)? Men kanskje det holder at jobben fyller ut og sender inn? Jeg jobber jo så forskjellig, så må regnes ut et gjennomsnitt og masse styr. Heldigvis skal jeg få feriepengene i mai, så da er det ikke krise at jeg ikke har fått søkt enda. Men nå må jeg komme meg på butikken. *straks tilbake. Tar bare et minutt å gå. Og 15 sek til fysioterapeuten. Liker å ha ting i umiddelbar nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2007 #1065 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har også hatt variable inntekter, men allikevel påstod de at det var den siste tiden (siste 4 ukene) som var gjeldende... Tror man er litt avhengig av hva lønningskontoret gjør jeg! For hører så mye forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. april 2007 #1066 Del Skrevet 16. april 2007 Lammeskinn, ja... Det var det eneste jeg tenkte det var safe å overlate til svigers å kjøpe til bebbisen, så i tilfelle de plutseig skulle vise interesse for nykomlingen har jeg ikke kjøpt det ennå. Men nå er jeg nesten i tvil her... tenkte at et lammeskinn va et lammeskinn, jeg Men jeg vet jo at de kommer med en gammal sau hvis det er det billigste på markedet :hår: Dette med lønnsslipp hadde jeg ikke tenkt på... Godt å være tilbake her og få med seg hva man ikke vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1067 Del Skrevet 16. april 2007 Personalsjefen min sa hvertfall at hun hadde ringt nav og at de sa hun skulle regne ut et snitt for siste året. Håper virkelig ikke de ombestemmer seg på det, for jeg har jobbet så lite de siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2007 #1068 Del Skrevet 16. april 2007 Neida, har du fått beskjed om det så stemmer nok det! Men jeg prøvde alt jeg kunne å få de beste 6 av de siste 10 mnd eller ett slikt gjennomsnitt... Men det ville ikke lønningsdama gjøre gitt.. Men med all jobbinga jeg har gjort den siste tiden så kommer jeg veldig godt ut ved å ta den siste tiden altså! Men nøyaktig hvordan de vil regne ut vet jeg ikke enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1069 Del Skrevet 16. april 2007 Nei, det skal ikke være lett. Virker som det kommer an på nav på de forskjellige stedene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. april 2007 #1070 Del Skrevet 16. april 2007 Vi tok kopi av lønnslippene våre fra februar og mars vi, kanskje dumt å ikke ha noen ferskere men det var de jeg rasket med meg i siste liten. Angående lammeskinn så tror jeg ikke dere trenger ett skinn av hver. Mine venninner har iallefall ikke det Jeg skal ønske meg korthåret av svigers. Venninna mi anbefalte det men jeg vet egentlig ikke helt hvorfor Det høres jo ut som om du bor rimelig sentralt Frida Frosk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. april 2007 Forfatter #1071 Del Skrevet 16. april 2007 Bor ganske sentralt, men likevel i et stille område. Føler jeg får både i pose og sekk, men kommer nok til å flytte ut av Oslo når Skurt blir større. *spiser pizza fra pizzasjappa på hjørnet. Sånn er det å være hjemme alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. april 2007 #1072 Del Skrevet 16. april 2007 Vi også.... østensjø bydel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 17. april 2007 #1073 Del Skrevet 17. april 2007 Innom med en og ønske om en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. april 2007 #1074 Del Skrevet 17. april 2007 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1075 Del Skrevet 17. april 2007 Innom med en og ønske om en strålende dag ← Takk det samme. God morgen ← God morgen til deg også. ************************************************************** Da har jeg vært og fått utdelt eksamensoppgava, og vært innom to bibliotek for å låne bøker til den. Så nå burde jeg vel sitte å skrive konstant fram til torsdag, men det orker jeg jo ikke. Trenger å ta det litt med ro også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. april 2007 #1076 Del Skrevet 17. april 2007 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. april 2007 #1077 Del Skrevet 17. april 2007 kjekt å bo sentralt, da! lykke til med eksamen - er dette siste eksamen før skurt kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1078 Del Skrevet 17. april 2007 Takk for lykkeønskninger. Kjenner at det trengs, for nå har jeg akkurat sovet bort nesten to timer... I tillegg til graviditeten satte jo pollensesongen inn for fullt i går. Nyser og nyser. Heldigvis er det en kort hjemmeeksamen, som jeg enkelt kan ta opp igjen. For her skal jeg ha en B, og det vet jeg ikke om jeg klarer akkurat nå. Er ikke siste eksamen. Men den andre jeg skal ha er en prosjekteksamen som varer til begynnelsen av juni (for min del så har jeg tenkt den skal vare til midten av mai ). Det er i kunst og håndverk og vi får selv velge hva vi vil jobbe med. Så det skal gå fint tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. april 2007 #1079 Del Skrevet 17. april 2007 Lykke til med eksamen! (Har glemt hva du studerer. Lærer?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. april 2007 Forfatter #1080 Del Skrevet 17. april 2007 Takk for det, Vannmelon. Studerer til lærer i kunst og håndverk. Har fått skrevet litt på eksamen hvertfall. Går framover selv om jeg synes det går sakte. Skal ta en økt til nå, før jeg skal ha pause til frustrerte fruer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå