Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snille mammaer er fint å ha!

Kjedelig at samboeren din skal være så mye borte, da  :troest:

Ja, det er veldig fint å ha. :)

Greit at han skal være borte, ettersom jeg har en eksamen å lese på. Men syntes han burde prioritert meg i går. :sur:

:klem:

:klem:

30 uker! :hoppe::hoppe::hoppe:

Kun 10 uker igjen. Ukene raser jo avgårde, men samtidig føles det så lenge til jeg skal få hilse på det lille vidunderet i magen min. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er Froskemannen reist og jeg er hjemme alene en uke. Vanligvis liker jeg å være alene innimellom, men akkurat nå ville jeg helst hatt han hjemme...

Syk er jeg også blitt, så kanskje derfor jeg er litt sutrete om dagen. Har hanglet litt de siste dagene, så tok meg fri i går. Jobbet bittelitt hjemme, og håpet at en hjemmedag skulle få meg frisk igjen. Men i natt har jeg sovet så dårlig. Sår i halsen, svetter og fryser om hverandre. :forkjola:

Uansett så har jeg ikke tid til å være syk. Har en oppgave som skal leveres på fredag, og jeg har mye å gjøre på den. Er nødt til å ta en lang dag på skolen, så får jeg se i morgen. Er jeg verre, må jeg vel ta en tur til legen og få sykemelding.

Ikke nok med det, men jeg oppdaget en enorm edderkopp i søpla i stad. :overrasket::sjokkert: Jeg haater edderkopper, men kunne jo ikke gå til den 85 år gamle naboen heller. :ler: Så da bar jeg ut hele søppelbøtta. Får ta problemet etterpå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 30 uker!!!!

Ja nå raser det avgårde!!!! :hoppe: 10 uker er faktisk ikke så innmari mye!!!!

Begynner du å få det meste klart eller?

:troest: Ikke noe godt å være syk OG hjemme alene da!!!Godt du tar deg litt fri for du blir sikkert ikke noe bedre av å presse deg. Håper du kommer deg raskt på beina igjen! Og det er lov å være litt sutrete når man er syk og gravid, der har du min fulle forståelse!!!!

Ha en god dag som mulig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk og gravid er ikke noen god kombinasjon, men prøv å nyte at du har muligheten til å passe på deg selv, syte og klage litt, slappe av og bli frisk. Det er det ikke sikkert du har mulighet til neste gang du er syk, så gjør det meste ut av det ;) God bedring!

30 uker. Det går kjempefort dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem:

Takk, vennen. :klem:

:hoppe: for 30 uker!!!!

Ja nå raser det avgårde!!!! :hoppe: 10 uker er faktisk ikke så innmari mye!!!!

Begynner du å få det meste klart eller?

:troest: Ikke noe godt å være syk OG hjemme alene da!!!Godt du tar deg litt fri for du blir sikkert ikke noe bedre av å presse deg. Håper du kommer deg raskt på beina igjen! Og det er lov å være litt sutrete når man er syk og gravid, der har du min fulle forståelse!!!!

Ha en god dag som mulig! :klem:

10 uker er ikke så mye nei. Synes jeg akkurat hoppet for at jeg var halvveis. :ler:

Syk og gravid er ikke noen god kombinasjon, men prøv å nyte at du har muligheten til å passe på deg selv, syte og klage litt, slappe av og bli frisk. Det er det ikke sikkert du har mulighet til neste gang du er syk, så gjør det meste ut av det ;) God bedring!

30 uker. Det går kjempefort dette her.

Har desverre ikke tid til å ta det mer med ro før påske. Oppgaveinnlevering på fredag og eksamen neste uke. Men har senket kravene til meg selv litt hvertfall.

Gikk bedre utover dagen da, så har fått gjort mye på skolen. Men har nok fortsatt litt feber. Men nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden. Er jo Frustrerte Fruer! :hoppe:

Også har jeg forresten fått time hos fysioterapeut. :) Er jo ikke så ille lengre, men når jeg får det dekket så takker jeg jo ikke nei. Er jo ikke sikkert kroppen fungerer like greit resten av svangerskapet heller, så bedre føre var. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten ikke så mye klart, Smile. Har dere?

Vi har jo kjøpt vogn. Også har vi en del klær takket være den vordende mormor. :ler:

Og hun skal også sy trekk til kurven.

Tenkte lage en skikkelig liste, så får jeg prøve å gå litt mer systematisk til verks etter påske. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skal gå systematisk til verks etter påske ja :ler:

Vi har kun vogn og noe klær vi også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det med å utsette ting jeg... :sjenert:

Navlen min har forresten poppa ut skikkelig. Ser ordentlig rart ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass deg så du ikke stanger navelen i noe. Det gjør vondt :ler: Lurer på om de trekker seg tilbake etter fødselen?

Det høres jo ut som om du har noe å starte med. Kurv, vogn og litt klær... En stelleplass er sikkert kjekt, men sikkert ikke så mye mer man trenger. Nå er det riktignok gøy å ordne ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :klem:

Er det sånn at navlen alltid popper ut??? Hm... kan liksom ikke se for meg at min dype brønn av en navel skal begynne å strutte :ler:

Jeg tror kjøpedilla har begynt å melde seg her.... Venter bare på neste lønning :sjenert:

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten ikke så mye klart, Smile. Har dere?

Ja det meste er klart men alt ligger nedpakket (untatt vogna som er ferdig montert) og ikke noe tøy er vasket enda. Tenkte jeg skulle begynne litt i påska og etter påska jeg også. Jeg gleder meg sånn til å legge sammen disse små klærne :hjerte:

Usj... navlen... jeg liker ikke sånt jeg. Min har heldigvis ikke poppet ut enda men jeg tror den vil gjøre det dessverre. Jeg har navleangst...... :sjenert:

Er det sånn at navlen alltid popper ut??? Hm... kan liksom ikke se for meg at min dype brønn av en navel skal begynne å strutte  :ler:

Nei heldigvis popper ikke alle navler ut! Dette har jeg spurt mange gravide om siden jeg har litt panikk for dette. (faktisk seriøst... :sjenert: ) Så jeg håper i det lengste....

Ha en fin dag froskevenn!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlen, ja... et holder med to bringebær som alltid står i full knopp under genseren, liksom :ler::ler: Det hadde egentlig vært artig å se den fra en poppet vinkel, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pass deg så du ikke stanger navelen i noe. Det gjør vondt  :ler:  Lurer på om de trekker seg tilbake etter fødselen?

Det høres jo ut som om du har noe å starte med. Kurv, vogn og litt klær... En stelleplass er sikkert kjekt, men sikkert ikke så mye mer man trenger. Nå er det riktignok gøy å ordne ting.

Skal være forsiktig. :ler:

Er sikkert ikke så mye mer man virkelig trenger. Men er jo gøy å shoppe litt da.

Må ha en stelleplass ja, og en badebalje. Og Froskemannen som skal ha det meste av permisjonen vil ha lekegrind. :ler: Men det haster jo ikke.

God morgen  :klem:

Er det sånn at navlen alltid popper ut??? Hm... kan liksom ikke se for meg at min dype brønn av en navel skal begynne å strutte  :ler:

Jeg tror kjøpedilla har begynt å melde seg her.... Venter bare på neste lønning :sjenert:

ha en fin dag  :klem:

Shopping er gøy. Men tenker at det er lurt å holde litt igjen også jeg da. Så blir ikke de siste ukene så lange, men det er det vel kanskje ingen fare for...

Ja det meste er klart men alt ligger nedpakket (untatt vogna som er ferdig montert) og ikke noe tøy er vasket enda. Tenkte jeg skulle begynne litt i påska og etter påska jeg også. Jeg gleder meg sånn til å legge sammen disse små klærne :hjerte:

Usj... navlen... jeg liker ikke sånt jeg. Min har heldigvis ikke poppet ut enda men jeg tror den vil gjøre det dessverre. Jeg har navleangst...... :sjenert:

Nei heldigvis popper ikke alle navler ut! Dette har jeg spurt mange gravide om siden jeg har litt panikk for dette. (faktisk seriøst... :sjenert: ) Så jeg håper i det lengste....

Ha en fin dag froskevenn!!! :vinke:

Jeg har lagt klærne i en kommode, men har ikke fått vasket de enda. Har prøvd å sortere litt etter størrelse, men synes det er så vanskelig å vite hvor mye man trenger av hvert plagg i hver størrelse.

Navlen, ja... et holder med to bringebær som alltid står i full knopp under genseren, liksom  :ler:  :ler: Det hadde egentlig vært artig å se den fra en poppet vinkel, da  :ler:

Jeg synes den nye navlen min er skikkelig fin jeg. :ler:

Ha en superstrålende dag.  :)

stor :klem:

Takk for det, vennen. :klem:

Endret av Frida Frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag med skole og jobb, så nå roer jeg ned med en kopp te før jeg skal krype til køys.

Savner Froskemannen. Tror disse hormonene gjør noe med meg... :sjenert:

Ikke noe gøy å være alene.

I tillegg skjedde det noe i går, som jeg ikke klarer å legge bort. Orker ikke gå i detaljer, men nå har jeg et kaos av følelser inni meg. Er bekymret, sint, oppgitt, skuffet og lei meg på en gang.

Men nå skal jeg forsøke å ikke tenke på det, så skal jeg ta en liten dagbokrunde i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navlen, ja... et holder med to bringebær som alltid står i full knopp under genseren, liksom  :ler:  :ler: Det hadde egentlig vært artig å se den fra en poppet vinkel, da  :ler:

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Håper det ordner sei det du gikk å tenkte på i går. Ikke noe kult å kjenne at det er kaos inni sei.

stooooooooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...