Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vognkjøp, hvis jeg ikke har sagt det. Morsomt å kjøpe litt sånt, og godt å få ting i hus etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grattis med vognkjøp!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

høres ut som dere har gjort et fornuftig og bra valg! :Nikke:

Vann & Brød på Grønland *noterer* det stedet har jeg ikke hørt om, men det skal absolutt testes ut!! spiste tapas i går, jeg. på delicatessen på løkka. utrolig god tapas der også!!

:klem:

Ja, tror det er en bra vogn. Gleder meg til ut å trille. :ler:

Må ta en tur på Delicatessen jeg da. Har aldri vært der, men ingenting slår skikkelig god tapas. :)

:vinke:

Gratulerer med vogn!

Må begynne å tenke på det selv...

Takk for det. Ja, er vanskelig å finne den perfekte vogna så er vel ikke noe å vente på. Du får ut og orientere deg i jungelen av vogner. ;)

Gratulerer med vognkjøp, hvis jeg ikke har sagt det. Morsomt å kjøpe litt sånt, og godt å få ting i hus etterhvert.

Artig å handle litt ja. Begynner å gå opp for meg at nå er det ikke lenge igjen. :overrasket:

Må bare hoppe litt, for er så mye bedre i hofta og beinet.

:hoppe: Er vel en kombinasjon av at jeg har blitt veldig mye flinkere til å ta det med ro, og at det som har ligget og presset på isjiasnerven ikke presser så mye lengre. :klø: Eller noe sånt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vognkjøp :hoppe: :hoppe: Det er noe av det jeg gleder meg mest til å handle inn når det blir vår tur :)

Og så :hoppe: jeg litt for at du er bedre i hofta og beinet.

Ha en strålende torsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott at hofte og ben er bedre!!! :tommelsmil:

hvis du ikke har vært på delicatessen så må du nesten ta en tur, ja! nammis :sikle:

ha en strålende dag uten vondter!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljen og Petra. :klem:

Er så utrolig godt at kroppen fungerer noenlunde igjen. Føler meg ikke lengre som jeg er 90 når jeg skal snu meg i senga og sånn. :ler:

Jeg skulle egentlig vært på skola, men unner meg en rolig morgen ettersom jeg skal på jobb rett etterpå, og ikke vil være hjemme før sent i kveld. Er jeg ikke flink? :klappe::ler: Kjenner at jeg er i mye bedre humør om dagen også. Men det er jo snart sommer og sol og Skurt! :hoppe:

I går kveld snudde h*n på seg og lå og hoppet på blæra mi. Kan bare beskrives som svært ubehagelig. Men kanskje det hjelper på at knøttet ikke ligger og presser ved navlen min slik at det kjennes ut som h*n er på vei ut gjennom huden hvert øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte NAV ang. permisjonsregler. :frustrert:

Så lenge man ikke gjør som "alle andre", så blir det tydeligvis veldig vanskelig. Neste gang jeg skal ha barn, tror jeg ikke at jeg skal være student.

Ordner seg nok, men er så vanskelig å finne ut hva som lønner seg for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 29 uker og vognkjøp!!!!

Så deilig at formen er bedre!!! Du må bare nyte det sammen med det gode humøret du har om dagen!

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn!! :hoppe: Flere som går for trehjulinger ser jeg ;)

Tenk, det er ikke mange ukene igjen :overrasket:

Nei, nå er det ikke lenge igjen. Litt skummelt, men gleder meg masse. :)

Det som bekymrer meg mest akkurat nå, er hvordan magen skal kunne strekkes i enda 10-11 uker. Huden er allerede skikkelig stram og øm, og tanken på at Skurt skal vokse seg myye større får meg til å lure på hvordan h*n har tenkt å få plass inni der. :forvirret:

:hoppe: for 29 uker og vognkjøp!!!!

Så deilig at formen er bedre!!! Du må bare nyte det sammen med det gode humøret du har om dagen!

Ha en fin torsdag!

Ja, det er så deilig. Er faktisk enda bedre i dag, så håper virkelig det holder seg slik. Hadde bare ikke magen vært så øm og vond så hadde alt vært supert. Men vet jo at jeg ikke skal klage egentlig... :sjenert:

Syns det er stadig flere her inne som har dårlig erfaring med NAV...

Ha en fin torsdag!

Blir bare så forvirret av alle reglene og utregningen av fødselspenger. Også kommer Froskemannen til å bli arbeidsledig, og da kan han ikke ta ut graderte fødselspenger. Så ble litt mer komplisert enn vi hadde trodd, men tror det ordner seg. Vi får litt mindre penger, men i gjengjeld får vi mye mer tid sammen med Skurt. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Fredag og helg!

Jeg er blitt så lat. :ler: Tatt meg fri fra skolen i dag. Har vasket badet, og nå skal jeg bare rydde opp på kjøkkenet før jeg skal treffe mammaen min. Hun kommer vel til å få sjokk når hun ser hvor rund og stor jeg er blitt. :overrasket:

De i klassa og ikke minst Froskemannen har gitt meg nytt klengenavn: Bolla. :gravid::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er lat som vasker kjøkken og bad? Syns ikke det, jeg...

Kos deg sammen med mamma'n din i dag, da. Og så får du be folk rundt deg slutte med å kalle deg bolla i det skurt blir født ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo bolla!

:ler:

kaller meg selv bolla for tiden, jeg. nå skal jeg vel være keiko en uke - i svart badedrakt med vinterhvit hud :ler:

kos deg med mamman din i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er lat som vasker kjøkken og bad? Syns ikke det, jeg...

Kos deg sammen med mamma'n din i dag, da. Og så får du be folk rundt deg slutte med å kalle deg bolla i det skurt blir født  ;)

Kanskje ikke lat, men i forhold til studier så har jeg blitt litt slapp... :sjenert:

Stakkars de som forsøker seg med Bolla etter at Skurt er ute ja. :frustrert::ler:

hallo bolla!

:ler:

kaller meg selv bolla for tiden, jeg. nå skal jeg vel være keiko en uke - i svart badedrakt med vinterhvit hud  :ler:

kos deg med mamman din i dag!

:vinke: Hei Keiko! :ler:

Jeg og mamma koste oss masse. Hun skal være her hele helgen, så nå skal vi spise frokost og ut å handle litt mer til Skurt tror jeg.

Mamma tar jo helt av. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mamma reist hjem igjen, Froskemannen er ute og møter en kompis og jeg koser meg med pcen i sofaen.

Var kjempekoselig med besøk. Ble litt sliten etter all gåinga på ferdag og i går, men vi har fått shoppet masse. Tror lille Skurt har det meste h*n trenger av klær i den første tiden... :sjenert:

Også har vi funnet stoff til babykurven og dyne og sengetøy. I tillegg kjøpte mamma to par bukser, to topper og en kosejakke til meg. Tror hun syntes klærne mine begynte å bli litt små. :ler: Mamma er verdens snilleste, men jeg synes det er litt vanskelig å ta i mot så mye. Men hun sier jo hun bare syns det er gøy, så da får jeg tro på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Irritert på Froskemannen. Han har vært bortreist i helgen og skal også reise på tirsdag igjen. På guttetur en hel uke. I morgen kveld skal jeg på yoga, og enda så velger han å være sammen med en kompis (som skal være med på turen og som han var sammen med i helgen) i hele kveld.

Ikke sånn man behandler sin gravide froskekjæreste. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Av og til skulle jeg ønske mannfolka kunne prøvd å gått :gravid: i noen få dager og kjent på alt, inkl. hormoner!!!!

Så snill mamma du har da!

Godt å høre det er flere det er som er småøm i magen. Men det aller rareste er å se at hos mange blir magen/huden like fin igjen!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Takk. :klem:

:klem: Av og til skulle jeg ønske mannfolka kunne prøvd å gått :gravid: i noen få dager og kjent på alt, inkl. hormoner!!!!

Så snill mamma du har da!

Godt å høre det er flere det er som er småøm i magen. Men det aller rareste er å se at hos mange blir magen/huden like fin igjen!!! :overrasket:

Ja, har en snill mamma. Får trøste meg med det når jeg føler at samboeren ikke er like snill. Han har fortsatt ikke kommet hjem, så nå skal jeg gå og legge meg. Kan han ha det så godt. :frustrert:

Tror lille Skurt har snudd på seg, for bevegelsene kjennes litt annerledes ut og huden er heller ikke så øm.

At magen min skal bli flat igjen klarer jeg ikke helt å se for meg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...