Kakao Skrevet 3. mars 2007 #881 Del Skrevet 3. mars 2007 Usikker på det der, men jeg var 57 kg i lang tid før svangerskapet. Da jeg ble gravid gikk jeg ned mot 56 kg, selv om jeg ikke hadde noe kvalme. Men jeg teller fra 57, jeg, for det var liksom det normale. Dessuten har jeg ikke tenkt meg ned i 56 kg senere. (Fikk supersmå pupper, jo ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. mars 2007 #882 Del Skrevet 4. mars 2007 *registerer at det snakkes om vekt og vektoppgang, men hopper elegang over temaet siden jeg ikke har graviditet å skylde på* Håper du har en flott søndag, Frida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. mars 2007 #883 Del Skrevet 4. mars 2007 signerer Bippe jeg!! Ha en superstrålende søndag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 5. mars 2007 #884 Del Skrevet 5. mars 2007 hallo vennen - hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mars 2007 #885 Del Skrevet 5. mars 2007 Tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #886 Del Skrevet 5. mars 2007 Vannmelon, Smile, Angelou, Iss x2, Kakao, Bippe, Liljen og Petra. Så koselig med så masse besøk i min til tider nettløse verden. På fredag får vi igjen internett. Men i dag fant froskemannen ut at på soverommet er det super tilgang til naboens nett, så nå ligger vi i senga og surfer begge to. Har hatt en superhelg. Slappet av, kommet litt mer på plass i nye leiligheta, vært på kino med ei venninne og også på fest. Fikk levert oppgave på fredag og en i dag, så er i rute med skolearbeid. Ok, kanskej ikke helt når det gjelder eksamenslesing men det gidder jeg ikke tenke på... I dag har jeg vært på yoga igjen. Presset meg nok litt hardt, for kjenner det nedover i beinet. Men det har vært så bra de siste dagene, så jeg kunne ikke la være å prøve noen øvelser jeg ikke har klart før. Lille Skurt tar helt av når jeg er på yoga. Lurer på hva h*n egentlig driver med der inne. Føles som h*n prøver å sparke seg ut av magen, men begynner vel å bli trangt for knerten kan jeg tro. Nå skal jeg se om jeg rekker en liten dagbokrunde før jeg skal finne senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. mars 2007 #887 Del Skrevet 5. mars 2007 Så bra dere får nett igjen!!! Sov godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #888 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja, det blir flott med nett. Men nå funker det jo så fint på naboens. Måtte bare finne det riktige stedet å plassere meg og pcen. Glemte jo at jeg passerte 28 uker i går! Magen begynner jammen å bli stor også. Men det er jo bare koselig. Lurer bare på hvor stor den egentlig kommer til å bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. mars 2007 #889 Del Skrevet 6. mars 2007 Magen blir sikkert stor nok Lurer på hvordan man har nok hud til å dekke hele etterhvert. litt for 28 uker, i den grad jeg klarer det. Det er visst en milepæl... Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #890 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er vel der strekkmerkene kommer inn i bildet... Heldigvis ikke dukket opp noen enda, men jeg har forberedt meg på at de vil komme en dag. Er 28 uker en milepæl ja? Da hopper jeg litt ekstra. Nå skal jeg gjøre meg klar, og komme meg på forelesning. Deilig med sånne late morgener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mars 2007 #891 Del Skrevet 6. mars 2007 for 28 uker og tredje trimester!!!! Strekkmerker ja, er det fra nå av de kan dukke opp? Jeg har heldigvis ikke antydning enda og det er jeg veldig glad for. Men jeg hørte nylig at sånt er arvelig og jeg tror ikke hverken mamma eller søs har det faktisk. Ja det blir spennende å se hvor stor magen skal bli... Synes den er passende nå jeg! Ha en fin dag froskevenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. mars 2007 #892 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har strekkmerker fra før av, så noen fra eller til, bare det ikke blir så mange... Er forsåvidt glad for å ikke ha sett noen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. mars 2007 #893 Del Skrevet 6. mars 2007 hørtes deilig ut med en lat morgen. jeg er lille frøken kjempetrøtt i dag, og kunne godt tenkt meg en lat morgen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. mars 2007 #894 Del Skrevet 6. mars 2007 Hihi, kjekt med naboens nett så lenge. Gratulerer med 28 uker! 3.trimester!! Jeg har heller ikke sett noen strekkmerker, enda. Smører med Cocoa butter fra bodyshop, uten at jeg helt har troen på at det kan gjøre så veldig mye fra eller til. Skader nå ikke. Så flink du har vært med oppgavene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #895 Del Skrevet 6. mars 2007 Strekkmerker ja, er det fra nå av de kan dukke opp? Jeg har heldigvis ikke antydning enda og det er jeg veldig glad for. Men jeg hørte nylig at sånt er arvelig og jeg tror ikke hverken mamma eller søs har det faktisk. Ja det blir spennende å se hvor stor magen skal bli... Synes den er passende nå jeg! ← Ja, er det ikke fra nå og utover det er vanlig å få dem? Mamma har heller ingen, men jeg har på innsiden av lårene fra jeg var fjortis så regner vel med at det skal komme noen etterhvert. Uansett så er det verdt det. Synes også magen min er perfekt akkurat nå, men skal lille Skurt legge på seg et par kilo til så må den vel nødvendigvis utvides en del. Jeg har strekkmerker fra før av, så noen fra eller til, bare det ikke blir så mange... Er forsåvidt glad for å ikke ha sett noen enda. ← Det jeg tenker også. Men blir ikke lei meg om de ikke kommer altså. hørtes deilig ut med en lat morgen. jeg er lille frøken kjempetrøtt i dag, og kunne godt tenkt meg en lat morgen selv ← Håper du har våknet litt. Har stort sett late morgener for tiden. I morgen er det derimot tidlig forelesning, så da må jeg nok opp tidlig. Hihi, kjekt med naboens nett så lenge. Gratulerer med 28 uker! 3.trimester!! Jeg har heller ikke sett noen strekkmerker, enda. Smører med Cocoa butter fra bodyshop, uten at jeg helt har troen på at det kan gjøre så veldig mye fra eller til. Skader nå ikke. Så flink du har vært med oppgavene!! ← Ja, er fornøyd med at jeg fikk levert. Ble ikke så verst heller, selv om jeg ikke jobbet i hjel meg. Bruker sånn body butter jeg også. Hjelper sikkert like mye som noe annet, og da hjelper det vel ingenting. Men tør ikke helt la vær å smøre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. mars 2007 #896 Del Skrevet 6. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. mars 2007 #897 Del Skrevet 7. mars 2007 Gratulerer med 28 uker :hoppe: Nå er det ikke lenge igjen nei Ha en strålende onsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #898 Del Skrevet 7. mars 2007 Lat kveld. Ser ut til at det kan ta litt tid før vi kommer på plass... Et punkt på magen som er skikkelig ømt. Lurer på om Skurt har presset på akkurat der? Merkelig. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #899 Del Skrevet 7. mars 2007 Men dere har det vel ikke så travelt med å få alt på plass? Sånt tar gjerne litt tid også! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #900 Del Skrevet 8. mars 2007 hallo froskevenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå