smile Skrevet 27. februar 2007 #861 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom med en tirsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. februar 2007 #862 Del Skrevet 27. februar 2007 Hurra for 27 uker! Det går kjempefort, men skjønner at du kan bli litt lei innimellom. Er det selv Men - det er vel en av måtene kroppen forbereder seg til fødsel. "Nå er det nok!!! Få den ungen ut! Samme for meg om det gjør vondt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #863 Del Skrevet 27. februar 2007 for 27 uker!!!! Ja nå går det virkelig unna! 13 uker igjen!! Og gratulerer med nytt hjem!!! Det hørtes ut som om dere har flyttet seng og greier?? Håper du får slappet av litt nå, dere fortjener det!!! ← Ja, vi har flyttet inn. Tror det blir supert her bare vi kommer på plass. Men skal ikke stresse med det. Får ta ting etterhvert. 13 uker ja. Gleder meg til å hilse på lille Skurt. Hurra for 27 uker! ← Gratulerer med 27 uker! ← Tenk at du har kommet så langt, det er egentlig ganske utrolig hvor fort tiden går Synes ikke det er lenge siden vi "slet" med mannfolk som ikke ville prøve jeg, og nå skal du snart bli mamma og jeg har en mann som er superivrig Veldig koselig ← Du sier noe der. Helt utrolig ja. Så bra at mannen er ivrig. Håper det klaffer for dere fort igjen. Innom med en tirsdags- ← ************************************************************ I dag har jeg vært hos jordmor. Alt var fint, men jeg fikk litt kjeft fordi jeg ikke tar det nok med ro... Lovte at jeg skulle la pappesker være pappesker og tenke på meg selv først og fremst. Var visst ikke noe særlig å gå gjennom fødsel og barseltid hvis man var utslitt. Så jeg har tatt ut egenmelding fra jobb. Gjør nok det i morgen også. Så nå koser jeg meg hjemme. Jobber litt med oppgaven til fredag, men tenker at det "årnar sig, de gör de alltid..." Skurt ville ikke hilse på oss i dag. Lekte gjemsel tror jeg, for h*n smatt unna når hun skulle høre på hjertelyden. Hun mente at h*n turnet rundt der inne, og jeg har jo kjent bevegelser litt rundt omkring så det skulle stemme det. Akkurat nå lå knøttet med rumpa ned. Kan forklare at det kjennes ut som noen hopper på blæra mi til tider. Men bare h*n har vett på å snu seg riktig vei når vi nærmer oss fødsel så skal jeg være fornøyd. Har forresten lagt på meg et par kilo siden sist kontroll, så nå er jeg på 4 kilo totalt. Helt passe synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 27. februar 2007 #864 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom med en fra en utslitt liten lubelille kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 27. februar 2007 #865 Del Skrevet 27. februar 2007 Bra jordmor var litt streng med deg. Egenmelding hørtes fornuftig ut akkurat nå. Jeg synes det er nok med studier, jeg, og du har jo jobb i tillegg! (Har en liten en, da, men den teller nesten ikke). Jeg og er på +4 kg. Men magen har nesten eksplodert den siste uka, så nå ser jeg skikkelig gravid ut. Gleder meg til å høre hvordan knøttet ligger, høres ut som dere alle har fått vite dette. Men jeg var til legen sist, og hun var bare hastig. Skal prøve å få jordmor på resten av kontrollene, for hun er mye koseligere. Du, den teutonia spirit s3 dere har valgt. Vet du noe om hvordan den er i marka? Jeg vil selvfølgelig ( ) ha både og, både en byvogn med svingbart forhjul, samt en vogn vi kan kjøre i marka. Liker kjempegodt at sportsdelen er vendbar! Lykke til med oppgaveskrivinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #866 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom med en fra en utslitt liten lubelille kommer sterkere tilbake ← Pass på deg selv nå. Utslitte lubeliller vil vi ikke ha. Bra jordmor var litt streng med deg. Egenmelding hørtes fornuftig ut akkurat nå. Jeg synes det er nok med studier, jeg, og du har jo jobb i tillegg! (Har en liten en, da, men den teller nesten ikke). Jeg og er på +4 kg. Men magen har nesten eksplodert den siste uka, så nå ser jeg skikkelig gravid ut. Gleder meg til å høre hvordan knøttet ligger, høres ut som dere alle har fått vite dette. Men jeg var til legen sist, og hun var bare hastig. Skal prøve å få jordmor på resten av kontrollene, for hun er mye koseligere. Du, den teutonia spirit s3 dere har valgt. Vet du noe om hvordan den er i marka? Jeg vil selvfølgelig ( ) ha både og, både en byvogn med svingbart forhjul, samt en vogn vi kan kjøre i marka. Liker kjempegodt at sportsdelen er vendbar! Lykke til med oppgaveskrivinga! ← Jeg har bare kontroller hos jordmor ettersom jeg skal føde på ABC, og selv om legen min er helt fantastisk så har jordmor bedre tid og er om mulig enda hyggeligere enn legen. Vi har ikke valgt vogna riktig enda, men ser ut til at det blir den. Om den er god i marka vet jeg ikke, men hun vi snakket med på Barnas hus anbefalte ikke 3-hjuling om den skulle brukes i mark og skog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #867 Del Skrevet 27. februar 2007 Nå har jeg vært så flink og jobbet med skoleoppgaven, så nå skal jeg poppe popcorn og blande saft og kose meg med Frustrerte Fruer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. februar 2007 #868 Del Skrevet 28. februar 2007 innom og litt på froskevennen og lille skurt! nå må du høre på jordmor og ta det litt med ro, da! lytte til kroppen din!!! *streng tone* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 28. februar 2007 #869 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja, du må ikke slite deg helt ut. Kroppen din er jo i en aldri så liten unntakstilstand for tiden, så er greit å sette seg ned og gjøre ingenting noen ganger også. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #870 Del Skrevet 28. februar 2007 innom og litt på froskevennen og lille skurt! nå må du høre på jordmor og ta det litt med ro, da! lytte til kroppen din!!! *streng tone* ← Takk for det, vennen. Jeg er virkelig blitt flinkere altså. Det ser helt jævlig ut her, men jeg bryr meg ikke. Oppgaven jeg holder på med blir dritt, men akkurat det bekymrer meg heller ikke. Skal presentere det for klassen på fredag, og det er ikke så gøy når man ikke er fornøyd. Men det får bare være. Ja, du må ikke slite deg helt ut. Kroppen din er jo i en aldri så liten unntakstilstand for tiden, så er greit å sette seg ned og gjøre ingenting noen ganger også. Ha en fin dag. ← Litt uvant det der at kroppen ikke orker like mye som før, men er heldigvis ikke mange månedene igjen. Så skal jeg nyte sommeren med lille Skurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. februar 2007 #871 Del Skrevet 28. februar 2007 Ja det går fort nå. Merker du også at kroppen har blitt tyngre?? Fint at du ikke sliter deg helt ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #872 Del Skrevet 28. februar 2007 Har bare lagt på meg 4 kilo, så føler meg ikke så tung. Men magen er blitt stor. Kiloene har jo kommet kun der, + noen gram på puppene, så jeg synes alle andre ser så tynne og slanke ut. Men merker jo at jeg blir fortere sliten. Å gå i oppoverbakke og snakke samtidig tror jeg snart jeg kan glemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #873 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har lyst på sjokolade! Heldigvis er jeg så lat at jeg gidder ikke gå på butikken. *Oppdaterer vektlista. Uke 5 - 2,3 kg Uke 7 - 2,6 kg Uke 10 - 3 kg (0,3 kg) Uke 13 - 3,5 kg Uke 15 - 4 kg (0,9 kg) Uke 17 - 5,6 kg Uke 20 - 6,2 kg (2 kg) Uke 23 - 7,2 kg Uke 25 - 8,2 kg Uke 27 - 9,3 kg (4 kg) Uke 30 - 10,3 kg Uke 33 - 11,3 kg Uke 35 - 12,2 kg Uke 37 - 13 kg Uke 40 - 14 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. februar 2007 #874 Del Skrevet 28. februar 2007 Tenk, bare 4 kg, jeg er imponert Jeg kommer sikkert til å legge på meg 30 når jeg blir gravid Ha en strålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mars 2007 #875 Del Skrevet 1. mars 2007 4 kg er jo ingenting, du kan jo spise sjokolade med god samvittighet. i motsetning til visse andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #876 Del Skrevet 1. mars 2007 Tenk, bare 4 kg, jeg er imponert Jeg kommer sikkert til å legge på meg 30 når jeg blir gravid Ha en strålende kveld. stor ← Det trodde jeg at jeg kom til å gjøre også, men har ikke hatt noe spesielt økt matlyst. Så har ikke gjort noe for ikke å legge på meg. 4 kg er jo ingenting, du kan jo spise sjokolade med god samvittighet. i motsetning til visse andre... ← Joda, 4 kg er ikke mye. Men krabaten i magen har vel ikke godt av så mye sukker h*n heller... Desverre. **************************************************************** Nå har jeg gjort det siste i den gamle leiligheta. Skal levere nøkler i ettermiddag. Det blir deilig. Nå gleder jeg meg bare til vi får eget nett. Naboens er så ustabilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. mars 2007 #877 Del Skrevet 1. mars 2007 Godt å være ferdig med den gamle leiligheten, kan jeg tenke meg Du får klage til naboen og be han fikse nettet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mars 2007 #878 Del Skrevet 1. mars 2007 Så heldig du er som bare har lagt på deg 4 kg!!!! Og gratulerer med å være helt ferdig med gamle-leiligheta!!!! Det er sikkert godt! Nå må dere nyte deres nye krypinn der også lille frosken skal flytte inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. mars 2007 #879 Del Skrevet 2. mars 2007 4 kilo er jo ingenting Har nesten krympa du jo Ha ei fin og avslappende helg i ny bolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2007 #880 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg er litt usikker på om hvordan jeg skal regne det kilo-greine.. Gikk jo ned 4 kg i starten,... Så hvis jeg tar utg punkt i hva jeg veide før, så har jeg ikke lagt på meg mer enn ett par kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå