Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da sier jeg bare igjen; hva var det vi sa? :ler:

Men det er så gøy å høre! Min mann tør ikke helt å prate så mye om dette enda. Tror det er så nytt for ham at det fortsatt er litt skremmende. Men han har veldig lyst på barn, altså. Det har han iallfall tort å si! :ler:

Ellers tror jeg at et par år i mellom er veldig fornuftig. Det sies jo at det helst bør gå minst to år før neste mann kommer. Det har visst noe med tilknytning å gjøre. Men jeg synes forskerne ombestemmer seg hele tida, så det er jaggu ikke lett å vite.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skremmende, ja. Noe man har ansvar for hele livet (vel, nesten). Snodig. Godt at mannen din er så ivrig, da. Hos oss er mannen også kjempeivrig. Det er jo litt godt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hallo froskevenn!

bare innom og sjekker om alt er bra med den gravide frosken! -og det ser da absolutt slik ut!

ha en fortsatt fin onsdag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos legen også du da???.... Jeg har ikke bestilt enda jeg... Tenkte å gjøre det når jeg kommer hjem.

Men merker du at magen vokser??? Min har blitt større, til og med mannen synes det. Synes bare det er tidlig jeg.... Jeg er vel ca 6+1 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese at alt står bra til med den nygravide :)

Gratulerer med jobb :) Det blir spennende. er det lov å spørre hva slags jobb det er ?

Håper du får ei koselig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

tror det er helt naturlig å være litt ambivalent når man er gravid for første gang, jeg. uansett hvor planlagt eller ikke den var - og uansett om man har prøvd lenge eller ikke. det går nok over skal du se :kose:

grattis med ny jobb, forresten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det uansett vil sveve mange tanker jeg. Det er jo tross alt en ny epoke i livet som man starter. Jeg tror at det er en vits med at et svangerskap varer i 9 mnd. Da får man bl.a tid til å innstillle seg på det som skal skje!!! Og jeg er helt sikker på at du synes dette blir bra og jeg er rimelig sikker på at det går bra med dere! Du høres jo ut som ei veldig fornuftig og oppegående dame som vil bli en god mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...