Frida Frosk Skrevet 30. september 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2006 #242 Del Skrevet 30. september 2006 Da sier jeg bare igjen; hva var det vi sa? Men det er så gøy å høre! Min mann tør ikke helt å prate så mye om dette enda. Tror det er så nytt for ham at det fortsatt er litt skremmende. Men han har veldig lyst på barn, altså. Det har han iallfall tort å si! Ellers tror jeg at et par år i mellom er veldig fornuftig. Det sies jo at det helst bør gå minst to år før neste mann kommer. Det har visst noe med tilknytning å gjøre. Men jeg synes forskerne ombestemmer seg hele tida, så det er jaggu ikke lett å vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. september 2006 Forfatter #243 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 30. september 2006 #244 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg synes også det er litt skremmende, selv om jeg ikke er gravid enda engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. oktober 2006 #245 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er litt skremmende, ja. Noe man har ansvar for hele livet (vel, nesten). Snodig. Godt at mannen din er så ivrig, da. Hos oss er mannen også kjempeivrig. Det er jo litt godt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 3. oktober 2006 #247 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fårikål er knallgodt! Si ifra hvis du har litt til overs Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. oktober 2006 #249 Del Skrevet 4. oktober 2006 hallo froskevenn! bare innom og sjekker om alt er bra med den gravide frosken! -og det ser da absolutt slik ut! ha en fortsatt fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. oktober 2006 #250 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vært hos legen også du da???.... Jeg har ikke bestilt enda jeg... Tenkte å gjøre det når jeg kommer hjem. Men merker du at magen vokser??? Min har blitt større, til og med mannen synes det. Synes bare det er tidlig jeg.... Jeg er vel ca 6+1 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2006 #251 Del Skrevet 5. oktober 2006 Innom med en torsdagsklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. oktober 2006 #252 Del Skrevet 6. oktober 2006 Innom og sjekker status på rompetrollet Håper du får ei alle tiders fin helg, stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. oktober 2006 #255 Del Skrevet 7. oktober 2006 Så godt å lese at alt står bra til med den nygravide Gratulerer med jobb Det blir spennende. er det lov å spørre hva slags jobb det er ? Håper du får ei koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. oktober 2006 #256 Del Skrevet 8. oktober 2006 Gratulerer med jobb! Så bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. oktober 2006 #257 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gratulerer så mye med ny jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #258 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. oktober 2006 #259 Del Skrevet 10. oktober 2006 tror det er helt naturlig å være litt ambivalent når man er gravid for første gang, jeg. uansett hvor planlagt eller ikke den var - og uansett om man har prøvd lenge eller ikke. det går nok over skal du se grattis med ny jobb, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. oktober 2006 #260 Del Skrevet 10. oktober 2006 Tror det uansett vil sveve mange tanker jeg. Det er jo tross alt en ny epoke i livet som man starter. Jeg tror at det er en vits med at et svangerskap varer i 9 mnd. Da får man bl.a tid til å innstillle seg på det som skal skje!!! Og jeg er helt sikker på at du synes dette blir bra og jeg er rimelig sikker på at det går bra med dere! Du høres jo ut som ei veldig fornuftig og oppegående dame som vil bli en god mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå