Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Takk for det, vannmelon. :klemmer: Er litt tøft akkurat nå. Kommer meg ikke i seng før langt på natt, ettersom det stort sett er kveldene som må brukes til studier. Og Knerten sover fortsatt temmelig urolig, og våkner flere ganger om natten. Riktignok spiser han ikke så ofte, men jeg våkner jo jeg også. Nå samsover vi, men lurer på om vi må slutte med det. Tror vi sover bedre alle sammen om han får sove i egen seng. Men er så koselig å ha han i senga vår... :sjenert: og veldg kjekt når jeg ammer om natta.

De dagene mannen ikke er i studio er han flink til å ta med Knerten ut et par timer, så da får jeg gjort litt. Gleder meg til den plata er ferdig. Den bør jammen bli bra. :kjefte::fnise:

I dag skal vi på bursdag til min beste venninne. Starter tidlig så Knerten skal få være med. Søte venninna mi. :rødme:

Men nå er dte en som roper på meg tror jeg. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er visst blitt et nattdyr... Får se hvor lenge det funker ettersom Knerten gjerne vil stå opp senest klokka sju...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med plateinnspilling da. Skjønner det blir godt når det blir over. Er det plate som blir solgt i vanlige butikker eller??

Lykke til med oppgave og soving. Skjønner godt at alt dette ikke er en god kombinasjon! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som vil stå opp tidlig ja. I dag var han oppe 5 over seks. Det er en smule tidlig synes jeg :)

Nå må du ikke slite deg helt ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med plateinnspilling da. Skjønner det blir godt når det blir over. Er det plate som blir solgt i vanlige butikker eller??

Lykke til med oppgave og soving. Skjønner godt at alt dette ikke er en god kombinasjon! :klemmer:

Den blir solgt i platebutikker, men ikke sånne store som platekompaniet og sånn altså.

Takk for lykkeønskning. :klem:

Flere som vil stå opp tidlig ja. I dag var han oppe 5 over seks. Det er en smule tidlig synes jeg :)

Nå må du ikke slite deg helt ut :klem:

Alt etter sju synes jeg at jeg må godta. Før sju så prøver jeg å la være å slå på lyset så får han heller sprelle og skravle mens jeg prøver å få noen minutter til med søvn. :fnise:

:klem:

Kom meg i seng klokka fire her om natta. Anbefales IKKE når man har en 5 mnd gammel baby som våkner i seks-sjutiden.

Men så fikk jeg en hyggelig beskjed om at innlevering av oppgaven var utsatt i 5 dager! Så nå kjennes det litt lettere.

Knerten er så herlig. Han er helt puppegal. Jeg bruker å amme han i senga før han skal legge seg. Når jeg tar han med opp i senga kikker han tålmodig på meg til jeg har dratt ned rullegardina osv, og når jeg legger meg i senga blir han helt vill. Hadde han hatt hale så ville han logra. :ler: Så kaster han seg mot meg og begynner å dra i genseren, mens han gaper etter puppen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror forresten jeg må ta meg en tur til frisøren en dag. Kjøpte meg ny tlf med superkamera på, som jeg skulle teste på meg selv. Huff, jeg ser jo helt kjørt ut. Riktignok veier jeg mindre enn før jeg ble gravid, men visste ikke at jeg så såå tynn ut i ansiktet. Jeg ble jo også fryktelig tynn i ansiktet når jeg var gravid, men etter at jeg fikk en passende frisyre så det ikke så ille ut. Må nok gjenta det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sånn er skjønningen på morningen, når jeg tar henne over i vår seng for å amme der... Herlig!

Ja, det er veldig kos da. Morsomme de er, disse babyene våres. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini gjør det samme. Han henger seg fast i genseren, drar seg imot og gaper som en galning. Nesten så jeg ikke klarer å få han av for å få opp genseren :fnise:

Oppe til 4 om natta? :overrasket:

Det lengste jeg har vært oppe er 1. Grøss.

Får du hvilt deg litt etter denne oppgaven eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som trenger et frisørbesøk, ja? Jeg har faktisk ikke klippet meg siden *tenke* februar.. :sjenert:

Men jeg synes det er så tiltak å komme meg av gårde. Har langt hår, så derfor kan jeg i grunnen vente en stund mellom hver gang jeg klipper meg. Men det er litt VEL lenge siden sist nå, jeg trenger sårt en liten oppgradering. Håret mitt henger liksom bare der.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren, ja. Hadde en time i september, men så dro vi visst på sykehuset. Håper ikke de krever penger av meg neste gang jeg våger meg i den retningen...

Så søt lillefrosken høres ut :) Her er det flaskene som gjenkjennes og angripes.

Deilig at oppgaven er utsatt litt. Husk å ta vare på deg selv oppi alt og, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini gjør det samme. Han henger seg fast i genseren, drar seg imot og gaper som en galning. Nesten så jeg ikke klarer å få han av for å få opp genseren :fnise:

Oppe til 4 om natta? :overrasket:

Det lengste jeg har vært oppe er 1. Grøss.

Får du hvilt deg litt etter denne oppgaven eller?

4 var litt drøyt ja... Skal ikke gjenta seg nei. :ler:

Får nok ikke hvilt meg mer enn ett par dager. Men, men. Ikke noe å gjøre med det.

Flere som trenger et frisørbesøk, ja? Jeg har faktisk ikke klippet meg siden *tenke* februar.. :sjenert:

Men jeg synes det er så tiltak å komme meg av gårde. Har langt hår, så derfor kan jeg i grunnen vente en stund mellom hver gang jeg klipper meg. Men det er litt VEL lenge siden sist nå, jeg trenger sårt en liten oppgradering. Håret mitt henger liksom bare der.. :forvirret:

Klippet meg rundt påsketider jeg om jeg ikke husker feil. Så det er en stund siden. Håret mitt henger bare også. Synes vel mannen kunne ha sagt fra hvordan jeg så ut... :sjenert:

Frisøren, ja. Hadde en time i september, men så dro vi visst på sykehuset. Håper ikke de krever penger av meg neste gang jeg våger meg i den retningen...

Så søt lillefrosken høres ut :) Her er det flaskene som gjenkjennes og angripes.

Deilig at oppgaven er utsatt litt. Husk å ta vare på deg selv oppi alt og, da.

Prøver å ta vare på meg selv så godt jeg kan. Litt slitsomt er det, men skal jeg ta permisjon så vil jeg ikke ha noen inntekt fra mars og fram til denne tiden neste år. Det fungerer jo ikke. Da må jeg jo ut i jobb. Dessuten får Knerten være masse sammen med både mammaen og pappaen sin slik vi gjør det nå. Og det veier opp for at det er litt slitsomt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Blir litt bekymret for deg jeg.. Må ikke slite deg fullstendig ut nå.

Men samtidig så forstår jeg jo at du har mye å gjøre med den oppgaven. Huff :tristbla:

Så deilig med frisørtime da. :) Godt å få freshet seg opp litt. :)

Ha en flott søndag

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så lenge dere selv er fornøyd med den ordningen så er det jo greit :)

Ja, jeg ser jo hvordan Knerten koser seg med pappaen sin og omvendt. Og da er det absolutt verdt det. :rødme:

Hei hei :)

Blir litt bekymret for deg jeg.. Må ikke slite deg fullstendig ut nå.

Men samtidig så forstår jeg jo at du har mye å gjøre med den oppgaven. Huff :tristbla:

Så deilig med frisørtime da. :) Godt å få freshet seg opp litt. :)

Ha en flott søndag

store :klemmer:

Frisørtimen har jeg ikke hatt tid til enda, men får vel ta den snart... :sjenert:

Skal ikke slite meg ut altså. :)

Tror du virkelig mannen din tør å si at nå bør du ta deg en tur til frisøren? Hadde aldri i verden min turt :fnise:

Pass på deg selv vennen :klemmer:

Nei, det tør han kanskje ikke. :fnise: Men jeg sier fra når han bør barbere seg altså...

hei hei

så spennende med plate!

Ja, det er gøy med plate. Men bedre når den er ferdig tror jeg. ;)

:klem:

:klemmer:

Hei, håper du har det bra og at du har blitt fin på håret :klemmer:

Har ikke blitt fin på håret, men har det bra! :)

Lenge siden jeg har vært her og oppdatert. Innom og sniker litt i dagbøkene deres innimellom, men orker sjeldent å skrive noe. Men nå følte jeg dte var på tide og si hei igjen! :)

Oppgaven er levert og jeg har startet på en ny. Har snakket litt med den søte nabodama her, og hun sier at jeg må lære meg å være så fornøyd med det jeg får gjort og ikke tenke på alt jeg synes jeg skulle gjort. Så det er min nye leveregel! :ler:

Knerten er fortsatt verdens herligste baby. Om jeg kan kalle han det lengre... Han begynner å bli virkelig stor. Ikke særlig tjukk, men skikkelig lang. Skal på 6-månederskontroll på mandag. Blir spennende å se hva han veier nå.

Han har vært syk for første gang også. Hadde litt feber på søndag. Var litt småsutrete og kjempeklengete. Nesten litt kos, for ellers har han ikke mye tid til å sitte på fanget.

I dag har vi vært på babysvømming for første gang. Og det var virkelig stas. Tror vi alle tre koste oss like mye. :rødme:

Han har begynt å bli veldig glad i å bade. Er oversvømmelse på badet etter at vi bader han. Spreller og plasker noe sinnsykt. Og det var visst like gøy på babysvømming. Gliste bredt og "svømte" både på mage og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...