Frida Frosk Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1741 Del Skrevet 6. september 2007 Her har vi ei som prøver å dra seg opp ved å holde seg selv i hånda. Skal også se videre på jordmødrene. Syns du er heldig som var så fort ferdig med fødselen, jeg, selv om det kanskje gjør ekstra vondt da...? Vet ikke om det gjør mer vondt, men man får jo ikke slappet av mellom riene. Fordi det nesten ikke er noe imellom. Men er veldig glad for at jeg hadde en rask fødsel altså. Ja akkuratt det jeg sa til mamma da vi så på det! Jeg aner ikke hva jordmora jeg hadde het engang, men vet ho var fra nordland Jeg rakk ikke noe som helst jeg, og jeg gryntet og brekte som en sau Hadde ikke pauser mellom riene, så jeg fikk aldri snakket normalt med jordmor.. Men i ettertid var det deilig med en rask fødsel da... Ikke jeg heller, men hadde vært på kontroll hos henne tidligere. Også kom hun innom oss på barsel. Det var veldig koselig da. Jeg laget også masse lyder. Imponert over hun som presset ut babyen i går uten en lyd. Jeg husker navnet på alle mine 4 jordmødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. september 2007 Forfatter #1742 Del Skrevet 6. september 2007 Oioi, så flink jeg er. Jobbet med skoleting etter at jeg fikk Knerten til å sove. Han har sovet i to timer faktisk. Ikke ofte han sover så lenge i senga si (rettere sagt mi i dette tilfellet) på dagtid. Hengt opp klær og satt på ei ny maskin har jeg også fått gjort. Men blir jo aldri ordentlig ryddig her jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. september 2007 #1743 Del Skrevet 6. september 2007 Kjenner til det... Og de gangene man får det strøkent, så tar det 3 timer før det ser like dan ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2007 #1744 Del Skrevet 6. september 2007 Takk og pris for at det er flere som har det sånn! Man kan rydde hele dagen, og fortsatt ser det like ille ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2007 #1745 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg skal ikke snakke jeg for hele kjøkkenet vårt er fullt av skitne kopper, pappesker, teipruller, bobleplast.. tror jeg ser tennvæske borte ved kjøleskapet faktisk... og minst 4 søppelposer... Skal bli godt å få flyttet ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2007 #1746 Del Skrevet 7. september 2007 *stikker fingrene i øra og unngår alt prat om rydding fordi angelou-heimn ser ut som en svinesti* Godt det er flere av oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. september 2007 Forfatter #1747 Del Skrevet 7. september 2007 Da er det ikke bare oss da! Men i dag må jeg få vasket litt her. Ei venninne kommer på middag, og da er det hyggelig at det ser litt ok ut. Knerten sovnet tidlig i går. Rundt halv sju, sov til kvart over ti, fikk mat og sov videre til kvart på seks. Mat igjen, også våknet vi kvart over ni. Digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. september 2007 Forfatter #1748 Del Skrevet 8. september 2007 Sovingen går strålende! :juhu: Fra tolv til halv sju i natt. Deilig. Også fikk vi høre den førse latteren i dag. :rødme: Endelig. I løpet av en ukes tid har det skjedd så mye. Utrolig gøy. Han øver på å rulle far rygg til mage, men armen hans blir liggende i veien når han kommer over på siden så da blir dte stopp. Vi kjøpte forresten en sånn lekematte i går (ser ut som en gymmatte) på 1x1,8 meter. Super å ligge og leke på, og spesielt nå når han begynner å bevege seg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2007 #1749 Del Skrevet 8. september 2007 Morsomt at han ler og begynner å snu seg da Til slutt så finner han ut hvordan han skal holde armen sånn at han kommer seg ut, tro du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. september 2007 #1750 Del Skrevet 9. september 2007 Hei hei Så morsomt med alle tingene som har skjedd siste uke. De er bare helt utrolig søte når de ler de små :rødme: Og han lærer seg nok ganske så raskt å snu seg helt rundt. Håper dere får en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. september 2007 Forfatter #1751 Del Skrevet 9. september 2007 Morsomt at han ler og begynner å snu seg da Til slutt så finner han ut hvordan han skal holde armen sånn at han kommer seg ut, tro du meg Har Tiny allerede snudd seg fra rygg til mage? Knerten fikk til det en gang men telles ikke for vi lå i senga så han fikk litt nedoverbakke. Fra mage til rygg har han heller ikke gjort på en stund. Nå er det mest interessant å prøve å komme seg noe sted. Går dårlig så langt. Hei hei Så morsomt med alle tingene som har skjedd siste uke. De er bare helt utrolig søte når de ler de små :rødme: Og han lærer seg nok ganske så raskt å snu seg helt rundt. Håper dere får en strålende søndag Koselig med besøk. Vi har hatt en kjempefin søndag. Nå skal jeg gå ned å spise middag som Froskemannen har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2007 Forfatter #1752 Del Skrevet 10. september 2007 I dag har jeg gjort min borgerplikt og stemt. Og det er i grunn det eneste jeg har gjort i dag også... Knerten ler mer og mer, men bare av Froskemannen. Jeg gjør en helhjertet innsats, men han synes tydeligvis ikke mamma er særlig morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. september 2007 #1753 Del Skrevet 10. september 2007 Tiny har snudd seg fra mage til rygg, og rygg til mage. Nå er det nesten umulig å få han til å ligge i ro på rygg eller mage, tar bare 2 sekunder så har han snudd seg Hvis det er noen trøst så lo ikke Tiny av meg heller først. Men han er fryktelig kilen på halsen så etter et par dager med kiling (på alle mulige måter) så kom latteren. Han er også veldig glad i å bli løftet opp over hodet på folk. Da ler han godt Du får prøve forskjellige ting vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. september 2007 Forfatter #1754 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, jeg får vel bare prøve mer. Han gliser av meg da, men har kun ledd høyt av meg en gang. Skal prøve litt kiling i morgen. Kan vel ikke vekke han for å teste ut nå... Ikke verst at han snur seg fra rygg til mage da. Tror det er ganske tidlig i så fall. Virker ikke som det er så langt unna her heller, men det kommer vel når han er klar for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. september 2007 #1755 Del Skrevet 10. september 2007 Snakket med en barnefysioterapaut og alt fra 3-6 mnd. er det vanlig at de begynner å rulle seg rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. september 2007 #1756 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg tror ikke mini er så veldig ivrig på å snu seg rundt bestandig. Tror han helst vil ligge på siden men så mister han balansen og havner med nesa ned Hvordan går det med pumpingen og studiene? Vet du hvor lang Knerten er nå forresten? Forresten.. Prøv å blåse han på nakken. Det ler Tiny av hver gang. Han ler også av Nøtteliten og Olle bolle da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. september 2007 Forfatter #1757 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg får han fortsatt ikke til å le. Men føler meg rimelig dum etterhvert som jeg forsøker det ene etter det andre og han bare ser rart på meg. Han lurer sikkert på hva som har skjedd med mammaen hans. Om jeg er ødelagt eller noe. Studiene går så som så. Jobber hjemmefra stort sett, også har jeg hatt han med meg på skolen noen dager. Blir bare så lite effektivt. Gleder meg til Froskemannen skal være hjemme. Han har jo permisjon fra 1. oktober, men så har de fått studiotid for å spille inn plate i hele oktober. Han trenger jo ikke være der hver dag da, men blir jo enda en måned med litt styr. Nå skal jeg rydde litt. Vi skal flytte om og lage en liten lekekrok til Knerten. Har et stort rom som er kombinert kontor/gjesterom og der skal vi lage plass til Knerten også. Vil ha hus med maaange rom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 11. september 2007 #1758 Del Skrevet 11. september 2007 Han tror nok mamma har blitt spinnvill ja Plutselig en dag så synes han at du er ustyrtelig morsom, og da er alt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. september 2007 Forfatter #1759 Del Skrevet 12. september 2007 "Rommet" (eller mer riktig: kroken) til Knerten ble så fint. Samboeren til mamma kjøpte en sånn lav romdeler fra IKEA med kasser som vi kan ha leker og sånt i. Også har han lekematta si der. Og da er det nesten ikke plass til mer. Men lekematta (eller heter det krabbematte kanskje) er STOR da. Tror det må være en av de smarteste tingene jeg har kjøpt til han. Nå er det leksetid for Froskemammaen. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. september 2007 #1760 Del Skrevet 12. september 2007 Koselig med egen "krok" da Det er alltid gøy å innrede redet for de små Hva slags matte er det han har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå