Frida Frosk Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1601 Del Skrevet 1. august 2007 Jammen sover ikke Knerten på dagtid også! Skal få laget ferdig innbydelsene til navnefest og ryddet litt her. Har alle tatt KG-ferie? :klø: Er så stille her. *Tusler inn til Iss. Der er det alltid folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. august 2007 #1602 Del Skrevet 1. august 2007 Men nå er jo jeg her *Tusler inn til meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1603 Del Skrevet 1. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1604 Del Skrevet 1. august 2007 Jammen begynner vi ikke å få litt soverutiner her. Nå legger vi han mellom ni og ti, så spiser han et par ganger i løpet av natta før han våkner igjen mellom åtte og ni på morgenen. Også sover vi gjerne et par timer til etter det igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. august 2007 #1605 Del Skrevet 1. august 2007 Så fint at barseltreffet gikk bra Vi skal ha vårt andre treff neste uke, tror jeg. Hyggelig å ha noen å skravle med på dagtid, andre enn de søte små. Håper bare det blir noe mer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. august 2007 Forfatter #1606 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, vi har allerede avtalt kafetreff til uka. Fint å ha noen å skravle med ja. Også har jo ingen av mine venner barn, så gøy å bli kjent med andre småbarnsforeldre. Nå skal jeg finne senga. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. august 2007 #1607 Del Skrevet 2. august 2007 Innom og hilser på sånn i farta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. august 2007 Forfatter #1608 Del Skrevet 2. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. august 2007 Forfatter #1609 Del Skrevet 2. august 2007 I mange dager på rad har det gått så greit å legge Knerten. Etter amming og kveldsstell legger jeg han i senga hans. Putter inn smokken, skravler kanskje bittelitt og synger et par sanger til han. Så holder han i hånda mi, mens jeg stryker litt på han og da tar det ikke lange tida før han sover. Nå har han sovet i 2 og 1/2 time allerede. Deilig med litt tid for oss selv etter at han har sovnet. Har fått fikset vogna i dag også! Venter fortsatt på sjalet, men ble sendt i går, så kan vel ikke ta så mange dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. august 2007 #1610 Del Skrevet 2. august 2007 Sjalet mitt tok laaang tid, men kom til slutt Veldig fint!! Her vil også Skjønningen holde i hånda! Da roer hun seg raskt. Ofte er det bare smokken inn og en liten finger som gjør at hun sovner igjen hvis hun våkner.. :juhu: Hurra for søvn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. august 2007 Forfatter #1611 Del Skrevet 3. august 2007 Ja, det er deilig at leggingen går så greit. Og ikke minst at han sover lenge om morgenen! I går sovnet han kvart på ti, ammet han kvart på to og jeg våknet igjen klokka kvart på seks av tidenes brystspreng. Au. Måtte stå opp og pumpe meg. Halv sju våknet knerten og ville ha mat, også sov vi litt og koste oss i senga til halv ti. :rødme: Har forresten fått resept på sånn nesespray til å stimulere utdrivningsrefleksen i dag. Når jeg ammer så kommer det masse melk, men når jeg pumper går det så tregt om jeg ikke ammer samtidig. Må jo begynne å pumpe en del nå som permisjonen er slutt, så da er det greit at det ikke tar alt for lang tid. Har fått sjal i dag! Vi fikk knytt det på og tok en tur på butikken. Knerten koste seg stort, men jeg må prøve å få dte litt strammere. Froskemannen fikk også lyst på å bære i sjal. Søte mannen. Ellers har vi vært masse ute i dag! Endelig sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. august 2007 #1612 Del Skrevet 3. august 2007 Sambo har fått prolaps, så han tør ikke bære Skjønningen enda.. Redd for å belaste skaden feil.. Så vi får prøve på han når formen er bedre! Har du valgt Moby Wrap? Det har jeg, i sjokoladebrunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. august 2007 #1613 Del Skrevet 3. august 2007 Så koselig å lese om hverdagen i froskehjemmen. Håper dere koser dere masse med sol, sjal og en liten en med godt sovehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1614 Del Skrevet 4. august 2007 Sambo har fått prolaps, så han tør ikke bære Skjønningen enda.. Redd for å belaste skaden feil.. Så vi får prøve på han når formen er bedre! Har du valgt Moby Wrap? Det har jeg, i sjokoladebrunt Ingen vits i å ta noen sjanser nei. Prolaps høres ikke godt ut. Froskemannen kjenner hun som driver tettinntil, og hun anbefalte oss vevd sjal ettersom Knerten er så stor allerede. Har kjøpt dette. Froskemannen fikk en Mei Tai i posten i dag. Så nå har vi fire forskjellige bæredingser. Så koselig å lese om hverdagen i froskehjemmen. Håper dere koser dere masse med sol, sjal og en liten en med godt sovehjerte Vi koser oss, men sola forsvant igjen. Vil ha sommer!!! Men er vel bare å innse at det får bli neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. august 2007 #1615 Del Skrevet 4. august 2007 Du kan godt få låne litt sol av oss. Vi har 28 grader i skyggen akkurat nå. Det er alt for varmt for meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1616 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, jeg tar gjerne i mot litt sol. I kveld har jeg drukket vin for første gang siden før graviditeten. Må holde flaksematingen ved like, så da benyttet jeg anledningen til å unne meg et halvt glass vin. Turte ikke drikke mer. Knerten sover fortsatt på samme tid hver kveld. Og i dag sov han masse på dagtid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #1617 Del Skrevet 4. august 2007 23-24 grader og sol hadde vært tingen. Men det er enda ikke forsent. August har vært fin før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. august 2007 #1618 Del Skrevet 4. august 2007 Gikk det greit med vin? Jeg tok et halvt glass vin her om dagen og følte meg surrete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. august 2007 #1619 Del Skrevet 4. august 2007 *misunner Mrs N* Her sitter jeg med en golfjakke (heter det det, tro?) over t-skjorta mi. Og tidligere i dag frøs jeg faktisk innendørs. Jeg som normalt ikke er noen frysepinn. Dette er IKKE sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. august 2007 #1620 Del Skrevet 4. august 2007 28 grader er greit nok det, men det betyr vanligvis at man får en klam og lummer natt med 25+ grader inne. Det er ikke så kos. Jeg har bare hatt ett glass vin mens jeg ammer og synes jeg ble veldig surrete etter det ene glasset. Reagerer man fortere på vin mens man ammer tro? Mister mye mer hår så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå