Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Juhu! Masse besøk jo. :kys_2:

Har egentlig ikke tid til å henge her, for jeg sov alt for lenge i dag... :sjenert: Så nå skal jeg være flink å jobbe videre med eksamen, også kommer jeg innom dagbøkene deres senere i dag. Må jo følge med på om det skjer noe. ;)

Her er det fortsatt bare litt vonde kynnere innimellom. Men i dag tidlig når jeg var på vei i dusjen, så begynte jeg å lure på om vannet hadde gått. Var veldig tyntflytende, men kom bare litt også var det hvitt og luktfritt og det er visst ikke fostervann har jeg funnet ut etter litt googling. Hadde vært greit med bare en stor SPLASH, så slapp man lure på det også. :legrine:

Uansett var det vel bare litt utflod, så da får jeg bare fortsette eksamenskjøret.

Ha en fin dag, jenter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje slimproppen??

Jeg anbefaler at vannet går på sykehuset, og ikke etter riene har startet.. :ler: Da øker riene voldsomt i intensitet, og ingen bind kan samle opp de mengdene som kommer sånn at det renner og renner og renner :overrasket:

Flink du er som jobber med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sånn utflod forrige uke. Det rant og rant og så egentlig ut som utvannet melk fant jeg ut :ler:

Slimproppen er vanligvis veldig ... slimete (og gul/blank/lyserosa), så den vet du nok sikkert om når den går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir man like symptomjeger rett før fødsel som man er når man er prøver ligger jeg meget dårlig an, det er sikkert. SÅ flink du er :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått gjort en del på oppgaven, også har jeg møtt en kompis i dag som jeg ikke har sett siden før jeg ble gravid. Var koselig. I tillegg har jeg fått sydd en stellematte. :tommel:

Så føler at jeg gjør mye, selv om ting tar litt tid med meg. ;)

Hatt litt murringer i dag også, men ikke noe mer enn tidligere så tror ikke det skjer noe de nærmeste dagene.

Froskemannen har laget lasagne så nå skal jeg gå og spise. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Du er så flink altså :klappe: Står på til siste slutt :)

Har jeg sagt jeg tror du får en jente ?? Det tror jeg :Nikke:

God natt, sov godt.

stor natta - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet alt om at ting tar tid... :sjenert:

men så lenge det blir gjort så er jo ikke det noe å tenke så mye på!

synes du er flink frosk, jeg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Du er så flink altså :klappe: Står på til siste slutt :)

Har jeg sagt jeg tror du får en jente ?? Det tror jeg :Nikke:

God natt, sov godt.

stor natta - :klem:

Hei vennen, og takk for det. Hjelper med litt skryt :)

Jente er notert i tippelista.

:klem:

jeg vet alt om at ting tar tid... :sjenert:

men så lenge det blir gjort så er jo ikke det noe å tenke så mye på!

synes du er flink frosk, jeg!! :klem:

Nei, det er sant. Men spørsmålet er om man rekker alt før den lille kommer da. Faktisk er jeg fortsatt optimist. Har ikke noen magefølelse på at de skal bli fødsel riktig enda, og nå er jeg snart ferdig med oppgaven. Tror jeg da... :sjenert: Tar alltid mye lengre tid enn man tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er jo at du blir ferdig med oppgaven nå. resten kan man jo fikse etterhvert :)

lille skurt har jo et sted å sove og klær å ha på seg.

ting tar alltid mye lengre tid enn man tror, ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspurten på ei oppgave tar også lenger tid enn man tor ja! Synes du er flink jeg og det må være godt å være kommet så langt med den nå at du ser at dette går bra og du slapper av med det!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det viktigste er jo at du blir ferdig med oppgaven nå. resten kan man jo fikse etterhvert :)

lille skurt har jo et sted å sove og klær å ha på seg.

ting tar alltid mye lengre tid enn man tror, ja... :ler:

Jepp. :Nikke:

Men gleder meg til jeg er ferdig ja. :)

Innspurten på ei oppgave tar også lenger tid enn man tor ja! Synes du er flink jeg og det må være godt å være kommet så langt med den nå at du ser at dette går bra og du slapper av med det!

Ha en fin dag!

Ja, det er ganske deilig, men litt psykisk stress kjenner jeg at det blir. For etter fødselen vil jeg jo bare kose med den lille...

Jeg tipper forresten gutt :sjenert:

ha en fin dag :klem:

Gutt skal noteres.

Og en fin dag til dere tre også. :klem:

Jeg skriver og skriver... Men nå måtte jeg ha en liten pause, Te og kanelbolle. Namnam. Også KG da. :ler:

Det tar virkelig lang tid mot slutten, men har fortsatt tro på at jeg skal bli ferdig i løpet av morgendagen. Men nå skal jeg sjekke om det er noen fødsel på gang noe sted, før jeg fortsetter skrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelbolle er namme ja!

Jeg tipper 31. mai forresten. Kanskje vi føder sammen? ;)

Også tror jeg at jeg tipper en gutt... Hva tror du selv at det er da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok visst feil... Trodde det var hos Smile jeg hadde lest at hun trodde vannet hadde gått, men det var visst her. Du merker når vannet går. Ingen tvil! Mye, og i flere omganger. Her var det hver gang jeg reiste meg opp, så ga opp å skifte tilslutt, la bare et tisselaken i bilsetet og dro til sykehuset. Anbefaler å ha slike ting liggende hjemme :)

Venter fortsatt spent på at det skal skje noe hos deg! Lykke til i innspurten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det blir å få oppgaven ut av verden!!!

Og vannet merker man at garantert går... igjen og igjen og igjen og igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...