Petra Prøvedokke Skrevet 16. mai 2007 #1301 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg flyr på do i ett kjør hele natta, jeg... sikkert oppe 4 ggr hver natt fikk du vært flink frosk og jobbet med oppgaven i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #1302 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) angelou, Smile, Kakao og Petra P I natt var nok ikke søvnen like god nei. Straffer seg å ta gledene på forskudd. Neida, skal vel ikke klage. Men måtte opp en tur på do, og sov ikke like godt som jeg har gjort de siste nettene. Når jeg våket i natt var det klissvått i senga. Hvertfall kjentes det sånn ut. Så jeg skjønte ingenting. Tenkte halvt i søvne at kanskje vannet hadde gått. Men etter å ha fått summet meg litt forstod jeg at det bare var frosken som svettet. Ekkelt. Oppgava fikk jeg da gjort litt på, men ikke så veldig mye. Dess nærmere termin jeg kommer, dess mindre effektiv blir jeg. Men har fått jobbet litt i dag tidlig, og skal være flink fram til froskemannen er ferdig på jobb. For da skal vi ned i byen og ordne de siste småtingene. Flasker og sinksalve og sånne ting som er greit å ha i hus. Endret 16. mai 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. mai 2007 #1303 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha en fin 17.mai i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. mai 2007 #1304 Del Skrevet 16. mai 2007 En god 17.mai ønskes deg!! Spesieller planer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. mai 2007 #1305 Del Skrevet 16. mai 2007 Tenkte halvt i søvne at kanskje vannet hadde gått. ←Oi, hihi, sikkert en rar følelse!! Enn når det skjer, da? Hihi, det kan jo faktisk skje! Og det ganske snart. Helt merkelig og flott. :-D Ha en fin 17.mai i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #1306 Del Skrevet 16. mai 2007 Ha en fin 17.mai i morgen ← Takk det samme. En god 17.mai ønskes deg!! Spesieller planer???? ← Deg og. Ingen store planer. Ikke så veldig glad i 17. mai, så det blir vel å jobbe med eksamen og slappe av. Nyte siste 17. mai uten barn. Oi, hihi, sikkert en rar følelse!! Enn når det skjer, da? Hihi, det kan jo faktisk skje! Og det ganske snart. Helt merkelig og flott. :-D Ha en fin 17.mai i morgen. ← Heldigvis var jeg så trøtt at jeg ikke tenkte videre konsekvenser av vannavgang. Men det kan jo snart skje på riktig ja. Ha en god 17. mai du også. *************************************************************** Nå tror jeg det meste er klart for at knerten kan komme. Froskemannen snakket om noe rydding og jeg har sagt han skal vaske også. Må jo kvitte oss med hybelkaninene til det nye familiemedlemmet kommer. Men innkjøpene er unnagjort hvertfall. Resten får vente til etter fødsel, når vi ser hva vi trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. mai 2007 #1307 Del Skrevet 16. mai 2007 Innom for å ønske deg en kjempeflott 17.mai i morra. Du sier dere ikke skal feire, men man skal ikke kimse av litt avslapping også. Det er iallfall våre planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. mai 2007 #1308 Del Skrevet 17. mai 2007 Synes det høres ut som en god 17.mai plan jeg! Skal nok gjøre mye av det samme selv. Når skal oppgaven leveres?? Det er vel ikke lenge igjen nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. mai 2007 #1309 Del Skrevet 17. mai 2007 Men innkjøpene er unnagjort hvertfall. Resten får vente til etter fødsel, når vi ser hva vi trenger.←Ja, tror vi har det meste i hus, vi også nå. Kan jeg spørre hva dere har kjøpt av stelleprodukter? Vi har hittil kun Babyline Zinksalve og apotekets Mandelolje. Føler det er litt lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1310 Del Skrevet 17. mai 2007 Innom for å ønske deg en kjempeflott 17.mai i morra. Du sier dere ikke skal feire, men man skal ikke kimse av litt avslapping også. Det er iallfall våre planer. ← Avslapping er bra. Synes det høres ut som en god 17.mai plan jeg! Skal nok gjøre mye av det samme selv. Når skal oppgaven leveres?? Det er vel ikke lenge igjen nå? :klø: ← Fristen er i begynnelsen av juni, men jeg hadde jo satt som mål å være ferdig rundt disse dager... Det er jeg jo ikke, men tror jeg skal komme langt i løpet av uka. Ny veiledning på mandag, så da håper jeg å ha det meste klart slik at det bare er litt småpirk igjen. Ja, tror vi har det meste i hus, vi også nå. Kan jeg spørre hva dere har kjøpt av stelleprodukter? Vi har hittil kun Babyline Zinksalve og apotekets Mandelolje. Føler det er litt lite... ← Vi har kun zinksalve vi... Leste litt på grønn hverdag og der stod det at man klarte seg lenge med vann, og at zinksalve var fint å bruke mot sårhet. Ja, også har vi fått prøver på noe olje til å ha i badevannet og sånn, men tror ikke vi kommer til å bruke det før vi ser det eventuelt er nødvendig. Ellers har vi en del kluter (trenger sikkert fler, men har kjøpt litt av hvert så lenge for jeg vet jo ikke hva som er best til å bruke til hva). ************************************************************** Nå er jeg lei føttene mine. Leggene er ubehagelige, kjenner at det er dårlig med blodsirkulasjon der, og anklene er fulle av vann på kveldene, føttene er opphovnet og kjennes ikke bra ut. Utrolig nok får jeg fortsatt på meg joggeskoene mine, men kjenner at de er trangere enn normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mai 2007 #1311 Del Skrevet 17. mai 2007 Innom med en oppmuntring, for en fødsel kan sette igang når som helst! Den lille kommer når den er klar.. Og jeg skal nok legge ut flere bilder og friste deg med Ha en fin 17. Mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1312 Del Skrevet 17. mai 2007 Ja, gjør det. Er nok motivasjonen som skal til det tenker jeg. Koselig at du har tid til å stikke innom, imellom amming, bleieskift og beundring av den lille prinsessa. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #1313 Del Skrevet 17. mai 2007 Så ble det en liten 17.maifeiring på meg også. Vært ute med Froskemannen og noen venner og spist. Men tror snart ikke jeg er i stand til å bevege så mye på meg lengre. Får plutselig vondt nedover låret og bak på rumpa. Vet ikke hvorfor det. Er ikke sånn vondt jeg har hatt før, og tror ikke det er bekkenløsning heller. Får dte ikke helt til å stemme med smertene jeg leser om, men kan jo være det så klart. Heldigvis ikke lenge igjen. Blir deilig å slippe plager, men kommer til å savne magen tror jeg... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. mai 2007 #1314 Del Skrevet 17. mai 2007 Blir deilig å slippe plager, men kommer til å savne magen tror jeg... :rødme:← Å, ja. Er så koselig med magen! :rødme: Vi får en baby i bytte, da. Godt å høre at det er flere som ikke har mer enn zinksalve nesten. Bor heldigvis ikke så langt unna apoteket, så da får vi tak i babylineprodukter ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. mai 2007 #1315 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg har visst ikke zinksalve i hus heller jeg. Fikk noe salve i apotekpakken men de på helsestasjoenen mente jeg ikke trengte noe til å begynne med. Ikke zinksalve heller. Jeg får heller stikke på apoteket om det blir krise. Ja snart er magene våre borte! Iallefall noe av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #1316 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, må vel regne med å ha litt mage etter graviditeten også... Ikke like kos. I dag har jeg vært hos jordmor igjen. Ei annen enn hun jeg har gått til før, så fikk luftet min bekymring for monsterbaby hos henne også. Men hun sa at hun ville kjent om det var en 4 kg+ baby, så skulle ikke bekymre meg. Kjentes helt normal ut. Kurven har flatet ut også, og følger målet som den skal. Også skrev hun på helsekortet at jeg er fødeklar! Blodtrykket var gått ned igjen, så det var bare å sove mye og spise masse fram til fødsel. Har forresten rundet 10 kilo. 10,3 for å være nøyaktig. Ellers snakket vi litt fødsel og amming, men begynner å føle meg ganske klar så var ikke mye jeg lurte på. Også fikk jeg se noen små nyfødte knøtt. En av fordelene med å gå på kontroll på fødeavdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 18. mai 2007 #1317 Del Skrevet 18. mai 2007 *innom og legger igjen spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 18. mai 2007 #1318 Del Skrevet 18. mai 2007 Sitter her og venter på å få sladre Ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. mai 2007 #1319 Del Skrevet 18. mai 2007 Du er faktisk skriftlig fødeklar!!! Det er bra at alt er bra med dere begge to!!! Så jordmor kunne kjenne at det ikke ble noen monsterbaby altså? Det skal jammen jeg spørre om neste gang også, hvis det blir noe neste gang. Ta vare på beina dine! Løft de høyt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mai 2007 #1320 Del Skrevet 18. mai 2007 Så godt at blodtrykket har gått ned! Mitt er fortsatt høyt.. De sier jeg må ta det med ro, men vanskelig å vite hvor mye med ro.. Jøss, skriftlig fødeklar! Ikke værst, altså. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå