Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Jeg også klarer fint å tenke ut sånn på egenhånd ja. Som du sier så tror jeg at vi blir kjempeglade for barnet uansett og takler det!

Sladris for alle??!!! :sjarmor: Det hadde vært noe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på. Skal oppdatere meg litt senere.  :klem:

Koselig med besøk. :klem:

Jeg også klarer fint å tenke ut sånn på egenhånd ja. Som du sier så tror jeg at vi blir kjempeglade for barnet uansett og takler det!

Sladris for alle??!!! :sjarmor: Det hadde vært noe! :ler:

Kunne kanskje blitt travelt for deg framover. :ler:

Drømte at jeg fødte i natt. Det gikk helt fint. :tommel: Ikke noe å grue seg for, men hadde mange tilskuere som stod på sidelinjen og heiet. Og akkurat det var litt irriterende. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe du er delvis sanndrømt, da :ler: en helt grei fødsel - men uten den heiagjengen på sidelinja!

hatt en fin helg? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den heiagjengen kan jeg klare meg uten. :ler:

Helgen har vært fin, men begynner å bli litt stresset over eksamensoppgava som tar mye lengre tid enn jeg har regnet med. Samtidig begynner jeg å bli litt lei graviditeten. Men vil jo ikke ha h*n ut før eksamen er unnagjort. Dilemma. :ler:

Blitt mer hormonell på slutten føler jeg, også har jeg fått vann i kroppen og vonde kynnere + at de stikningene bare blir verre og lengre. I natt var det et voldsomt styr inni der. Fint å kjenne liv altså, men blir jo nesten bekymret for at det er for mye liv... :sjenert:

I dag er det fysio igjen, også skal jeg ta en skikkelig eksamensøkt. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde til madrass til kurven i helgen, jeg. Smart å kjøpe Ikea-madrass. Takk for tipset! :) Den gamle madrassen var det bare lagt et putevar rundt, faktisk. Men det så jeg ikke før jeg løftet den opp.. Så det funket jo egentlig veldig greit. :) Det blir vel uansett tisselaken oppå, og laken. Og kanskje lammeskinn? Jeg aner ikke, må prøve meg fram med hva som funker. :ler:

Hihi, heiagjeng under fødsel, ja.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor heiagjeng hadde du? Kan jo gå i oppfyllelse... Jeg hadde i hvertfall en stor heiagjeng i virkeligheten (fram til det ble snitt...). Fire personer jeg så i tillegg til mannen, og visstnok ei til som jeg ikke hadde oversikt over :ler:

Fødselen går helt sikkert kjempefint. Utrolig hvor utholdende man er der og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der hadde du vært innom også ja. :klem:

Putevar var smart ja. Det tipset skal jeg notere meg. :)

Også er jo magen 38 uker i dag! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde Vannmelon vært innom også. :klem: Koselig at du har tid til å hilse på.

Vet ikke hvor stor den heiagjengen var, men måtte vel være rundt 5-6 i tillegg til jordmor og mannen. Men håper jeg slipper heiagjeng altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor mandags- :klem:

og :hoppe: for 38 uker

Klem tilbake. :klem:

Heia heia :sjarmor:  Jeg blir nok med i den interaktive heiagjengen jeg da :klem:

Interaktiv heiagjeng er greit.

Bare dere ikke møter opp på fødestua. :legrine:

Jeg og :hoppe:

Nå er det ikke lenge igjen du :)  Blir spennende her fremover!

Ha en flott kveld

stor :klem:

Ja, nå kan det jo egentlig skje når som helst. :rødme:

Ha en fin kveld du også. :klem:

Har fått jobbet en del med oppgaven. *flinke frosken. :ler:

Men har ikke tid til å henge her, så skal skrive litt til og heller komme innom igjen i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å bli mer hormonell på slutten tro? :frustrert::grine::ler: :rødme: :sjenert:

Har vært ganske stabil gjennom hele graviditeten, men de siste dagene har jeg vært som en følelsesmessig jojo... I dag ønsket jeg bare at Skurt skulle komme ut, så jeg kunne overlate h*n til Froskemannen mens jeg sjøl skulle gjemme meg under dyna... Hadde verken lyst på mann eller barn en stund... :sjenert:

Men så fikk jeg mat, og ikke minst så fikk jeg se bilde av prinsessa til Iss, så nå går alt så mye bedre. :ler: Så lenge det varer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er nok helt vanlig å være hormonell på slutten, ja... jeg griner rett som det er, jeg :sjenert:

ha en strååålende tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel normalt det. Froskemannen mente at det hadde ikke vært noe klaging fra meg tidligere i graviditeten, så jeg fortjente å få ut litt frustrasjon nå. :ler:

Har begynt å sove bedre og bedre om nettene. Aldri hatt problemer med å sove, men nå våkner jeg ikke og må tisse engang. Snodig. I dag sov jeg til klokka ringte. :overrasket:

I går fikk jeg jobbet med oppgava hele dagen, selv om jeg ikke er den mest effektive for tiden. Satser uansett på det samme i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:gravid: 38 uker :gravid: Nå begynner det virkelig å nærme seg. Tenk at vi kan bli mødre når som helst!!!! :hoppe:

Når du sier det så har jeg også vært mer hormonell de siste dagene. Kanskje en blir det på slutten ja??? :klø:

Jeg har også sluppet å gå så mye på do om natta. Skjønner det er et privilegium så jeg har ikke turt å si det men det er helt vanlig å måtte gå mer på slutten ja! Spesielt etter at hodet er festet.

Så flink du er med oppgaven! Snart er du ferdig!!! :blomst:

Ha en fin tirsdag! :klem:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper bare jeg rekker å bli ferdig før knerten kommer. I dag har det blitt bare tull for meg. Skal prøve å få gjort litt mer i kveld.

Har heller ikke vært så plaget med å måtte opp og tisse, men har som regel vært oppe en tur om natta de siste ukene. Trodde det skulle bli verre mot slutten, men nå sover jeg jo natta gjennom. :klø: Skal vel bare være glad for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er bare å være glad for at en ikke må så mye opp om natta. Hører jo om de som må opp annenhver time og da sier jeg ingen ting om hvordan jeg har det! :ler:

Lykke til med oppgaven i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får sove! :) Det står jo overalt at vi må hvile og samle krefter. Jeg har veldig varierende netter. Sover noen hele netter, og har noen jeg knapt får sove.

Lykke til med innspurten av oppgaven. :) Håper du rekker å bli ferdig før lille Skurt kommer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...