Petra Prøvedokke Skrevet 10. mai 2007 #1261 Del Skrevet 10. mai 2007 Bare hyggelig å være til hjelp. Spesielt når det gjelder sånne søte prøvedokker. :kys_2: takk for det! -kan jeg få spørre om én ting til? den madrassen - var det bare en skumgummimadrass som du må lage trekk til selv, eller får man et trekk på den? Det var da ikke så mange kilo å rødme for ← enig! ha en super torsdag - i foreløpig strålende sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #1262 Del Skrevet 10. mai 2007 Det var da ikke så mange kilo å rødme for ← Neida, men at halvparten av dem har kommet de siste ukene er jo litt å rødme for... Skylder litt på vann i kroppen og jeg. :kys_2: takk for det! -kan jeg få spørre om én ting til? den madrassen - var det bare en skumgummimadrass som du må lage trekk til selv, eller får man et trekk på den? enig! ha en super torsdag - i foreløpig strålende sol ← Må lage trekk selv ja, men jeg tenkte at så lenge man har overmadrass er kanskje ikke det nødvending? :klø: Hatt en fin torsdag, om enn litt masete. Vært på skola og Ikea, så nå skal jeg slappe av litt på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mai 2007 #1263 Del Skrevet 10. mai 2007 Hvordan går det med oppgaven? Eller skulle jeg ikke spørre om det nå kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #1264 Del Skrevet 10. mai 2007 Nei, helst ikke. Joda, gåt framover. Har hatt veiledning i dag, og fikk positive tilbakemeldinger på både ide og det jeg har fått gjort hittil. + hjelp videre i prosessen. Så er bare å fortsette, men får vel tenke litt på det blodtrykket også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. mai 2007 #1265 Del Skrevet 11. mai 2007 Synes du er veldig flink, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1266 Del Skrevet 11. mai 2007 Takk for det, lubelillen. Dagens plan er å jobbe med oppgava. Også skal jeg bort på jobben til Froskemannen og kopiere noe. Og vaske littegrann. I kveld skal Froskemannen spille konsert, og jeg har så lyst til å dra. Men tror Skurt blir litt småstresset av hardrock, så har bestemt meg for å bli hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. mai 2007 #1267 Del Skrevet 11. mai 2007 Må lage trekk selv ja, men jeg tenkte at så lenge man har overmadrass er kanskje ikke det nødvending? :klø: ← jeg tror du har rett bare kjapt innom for å ønske en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. mai 2007 #1268 Del Skrevet 11. mai 2007 Innom for å ønske deg ei fin fin og avslappende helg Får nesten dårlig samvittighet av å lese her inne, har meldt meg av eksamen jeg Full jobb, gravid og deltidsstudent ble litt for mye for meg nå, så jeg synes iallefall du er kjempeflink!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1269 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg tror du har rett bare kjapt innom for å ønske en fin fredag ← Ha en fin fredag du også, vennen. Innom for å ønske deg ei fin fin og avslappende helg Får nesten dårlig samvittighet av å lese her inne, har meldt meg av eksamen jeg Full jobb, gravid og deltidsstudent ble litt for mye for meg nå, så jeg synes iallefall du er kjempeflink!!!! ← Takk for det, men nå har ikke jeg jobbet de siste ukene da. Hadde nok heller ikke orket full jobb + deltidsstudier gjennom graviditeten. Men med fleksible studier (til en viss grad hvertfall) og fleksibel jobb, så har det gått veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1270 Del Skrevet 11. mai 2007 Huff, blir helt hekta på facebook jeg... *slå av pcen og gjøre noe fornuftig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. mai 2007 #1271 Del Skrevet 11. mai 2007 Flere som er hekta?? Tør ikke tenke på hvor mye tid jeg allerede har brukt på facebook.... Så godt å få vite av veileder at det går bra da. Det syntes jeg alltid var en lettelse med sånne oppgaver, så vet jeg at jeg slipper å gjøre alt på nytt iallefall.... Forresten, jeg tipper at du får en gutt! Har du laget liste for det?? Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1272 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, det er deilig å få bekreftelse på at man har tenkt riktig. Har ikke tippeliste på gutt/jente, men skal legge inn det sammen med fødselstippelista. Jeg har jo også trodd gutt, men er blitt mer usikker de siste ukene. Blir spennende å se, selv om det ikke spiller noen rolle hva det er. Enklere med navn om det er jente da. Nå har jeg fått jobbet litt med oppgava + at jeg har strøket sengetøy og klær til Skurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. mai 2007 #1273 Del Skrevet 11. mai 2007 Flere som bruker tid på Facebook, ja..? Jeg tipper du får ei jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1274 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er notert, Bippe. Froskemannen spiller konsert i kveld, så jeg er hjemme alene. Ikke så ille å være alene, men skulle gjerne vært på konsert. Er så mange kjente som skulle dit, men orker ikke. Har spist ravioli og tror jammen jeg skal unne meg dessert også. Har både sjokoladepudding og is. Er lov å kose seg når alle er ute og drikker, mens froskemamma må sitte hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #1275 Del Skrevet 11. mai 2007 Da har jeg sydd overmadrass til kurven. Men ble ikke helt fornøyd. Var jammen ikke så lett det, så lurer på om jeg skal gjøre et nytt forsøk om jeg får tid. Men nå er det beina opp i sofaen og tv som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. mai 2007 #1276 Del Skrevet 12. mai 2007 skjønner godt at du gjerne skulle vært på konsert i går! men jeg skjønner kjempegodt at du ikke orket. i sånne øyeblikk er det ikke sååå moro å være gravid, gitt.... men snart kommer lille skurt og da er alt det som ikke var gøy glemt :rødme: tror jeg satser på at du får en gutt, jeg! ha en fin lørdag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #1277 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, blir så kos med en egen liten Skurt. :rødme: Også tenk at Iss kanskje føder nå. Da er det ikke lenge igjen for meg heller. Begynner å glede meg til fødselen. Var litt redd en stund for at jeg kanskej hadde gjort noe dumt, når jeg hadde tatt valget om ABC. Men blir så beroliget av jordmor der. Så tror dte kommer til å gå helt fint. Froskemannen kom hjem med videokamera i går. Ikke et billig ett heller. Jaja. Han må vel få lov til å shoppe litt "nødvendige" saker til Skurt han også. Er jo gøy å ha senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. mai 2007 #1278 Del Skrevet 12. mai 2007 Føder iss??? Huff, jeg tror noen burde ha som jobb å varlse meg nå for jeg tror ikke jeg klarer å følge med på alle! Synes du er flink som syr overmadrass jeg! Men angående kjønn, så hører jeg mange som sier til meg at det er jo det samme det er bare det er friskt... Ja og hva om det ikke er det??? Jeg tar jo gladelig imot det for det selv om jeg håper at alt skal være bra... Blir litt smårar av dne kommentaren jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #1279 Del Skrevet 12. mai 2007 Huff ja, den kommentaren synes jeg er unødvendig også. Er vel bare noe folk sier uten å tenke over hva de egentlig sier. Men like fullt så har man jo ingen garanti for noe som helst, og man trenger da virkelig ikke at folk skal minne en på at ikke alle barn som fødes er friske. Klarer fint å bekymre meg på egenhånd jeg, uten at andre skal gjøre ting værre. Men heldigvis så er de aller, aller fleste friske, og skulle det så være at noen av oss føder et barn som ikke er det så takler vi det også. Du kan jo ta på deg å være sladris for oss alle, så er det ingen fare for å gå glipp av en eneste fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. mai 2007 #1280 Del Skrevet 12. mai 2007 Innom og hilser på. Skal oppdatere meg litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå