Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Jeg gikk for Nøstebarn, men hvor fantastisk det er vil vel først vise seg når det har vært i bruk en stund. Jeg vurderer et lammeskinn til meg selv også :ler: For det var veeeeldig mykt og godt.

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, lammeskinn er digg. Heldige babyer som får sove på det. :)

Skulle sy madrass til softbagen i helga, men nåleputa mi med alle knappenålene på er forsvunnet... :sjenert: Jaja, har da fått jobbet litt med oppgava.

Vondt i hodet har jeg også, så kanskje jeg skal prøve å sove bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driver også og vurderer lammeskinn fra nøstebarn. du får si fra når du har vært der og sjekket :)

hvor skal du forresten få tak i madrass til kurven? vi har fått låne en vugge, men jeg må få tak i en ny madrass. noen gode tips?

håper hodepinen din har gitt seg nå :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepinen ga seg etter en times snorking på sofaen og litt mat. :)

Skumplastsenteret på Carl Berner skjærer til madrasser etter mål, så tenkte meg dit. Er et annet sted også. Skumtex tror jeg det heter. De holder til på Majorstua.

Skal si fra når jeg har fått vært innom Nøstebarn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut Mayawrap. :) Synes det er uendelig mange varianter av de bæredingsene. Har sydd en Mei Tai, men den er ikke for nyfødt baby.

Nesten lyst til å kjøpe det største fra Nøstebarn, jeg.. Men da får jeg det nok ikke nedi vogna... Men samtidig så kan jo det jo da brukes i sprinkelsenga mye lengre.. Hmm.

Bra hodepinen er borte! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine er noe som går, skjønner jeg :ler: Håper du har det bedre i dag.

Jeg bestilte mitt lille lam på nettet. Gi rapport om hvordan butikken er, da! Får ikke kommet meg dit nå, så håper den er barnevognvennlig :ler:

Ullundertøyet for barnehagebarn får mye skryt av folk jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodepinen ga seg etter en times snorking på sofaen og litt mat.  :)

Skumplastsenteret på Carl Berner skjærer til madrasser etter mål, så tenkte meg dit. Er et annet sted også. Skumtex tror jeg det heter. De holder til på Majorstua.

Skal si fra når jeg har fått vært innom Nøstebarn jeg.

mat og søvn pleier å hjelpe, ja :ler:

har tenkt meg dit - du må gjerne si fra når du har vært der også... hvis de har mye å velge mellom kommer jeg til å slite med å bestemme meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut Mayawrap.  :) Synes det er uendelig mange varianter av de bæredingsene. Har sydd en Mei Tai, men den er ikke for nyfødt baby.

Nesten lyst til å kjøpe det største fra Nøstebarn, jeg.. Men da får jeg det nok ikke nedi vogna... Men samtidig så kan jo det jo da brukes i sprinkelsenga mye lengre.. Hmm.

Bra hodepinen er borte!  :klem:

Ja, bæredingser er like vanskelig som barnevogn. Men dingser kan man kjøpe flere av heldigvis! :sjarmor:

Hodepine er noe som går, skjønner jeg  :ler: Håper du har det bedre i dag.

Jeg bestilte mitt lille lam på nettet. Gi rapport om hvordan butikken er, da! Får ikke kommet meg dit nå, så håper den er barnevognvennlig  :ler:

Ullundertøyet for barnehagebarn får mye skryt av folk jeg kjenner.

Hodepinen er borte! :)

Rapport skal avgis. Men vet ikke når jeg får somlet meg dit da. Forhåpentligvis i morgen.

mat og søvn pleier å hjelpe, ja  :ler:

har tenkt meg dit - du må gjerne si fra når du har vært der også... hvis de har mye å velge mellom kommer jeg til å slite med å bestemme meg  :ler:

:ler: Jeg er litt som han i fjordlandreklamen jeg... Veldig ubestemmelig ja.

:klem: til dere alle tre. Koselig med besøk.

Dagens plan er fysioterapeut. :ler: Plutselig har jeg så lite å gjøre. Gå fra jobb flere dager i uka og forelesninger og innleveringer, til bare kos. Digg. :sjarmor:

Ja, jeg har jo den oppgava da, men laget meg en tidsplan i går. Og hvis Skurt holder seg inne til etter 17. mai, så tror jeg dte her skal gå fint. Hr fått gjort en del i helga, og som jeg har sagt før er det bare kos å jobbe med.

I natt begynte jeg forresten å lure på om Skurt var på vei ut. :ler: H*n driver på med hodet i bekkenet mitt. Vet ikke om h*n presser seg enda lengre ned eller om h*n forsøker å røre på hodet, men det er dritvondt hvertfall. Ingen av dere andre som har sånne stikninger? Også har jeg fått en del murringer nederst i mgen og korsryggen de siste ukene også. Ofte når jeg har kynnere, men og innimellom uten at magen er hard. Er vel det som er modning da. Men synes jo det er vondt, så da kan jeg jo tenke meg hvor deilig det skal bli med rier... :sjenert::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det jeg "frykter" også. :ler: Neida, h*n er mer enn velkommen, men skulle gjerne blitt ferdig med den eksamenen først...

Men har jo glemt å hoppe for 37 uker! :hoppe:

Det vil vel si at Skurt ikke lengre er prematur om h*n skulle finne på å komme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 37 uker allerede!!! :overrasket: Dette går så skremmende fort unna!!!! :hoppe:

Jeg har også hatt sånne stikkinger men de er vonde bare der og da. Jordmor mente det var lillesmile som vred hodet på blæra!! :sjarmor:

Men om lille skurt skulle komme nå får du vel utsette oppgaven? Jeg mener, du har jo en rimelig god grunn!!! :ler:

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse stikningene er vonde bare der og da. Men h*n kan jo gjerne finne det for godt å holde på en stund da. :ler:

Murringene er vel noe annet.

Får vel utsatt oppgava, men skulle så gjerne blitt ferdig. Er uansett optimist og tror Skurt holder seg inne i et par uker til. Men h*n trenger ikke drøye det alt for lenge etter termin synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 37 uker! :gravid:

Har ikke kjent stikninger eller murringer enda, men var veldig vondt da jordmor trykket nederst på magen sist for å bestemme leie.

Fint med en tidsplan, sikkert. Slik at en ikke blir sittende hele tiden og gjøre litt. Prøve og lage meg en, jeg og i dag. Har noe småtteri igjen som gjøres, og litt større ting som kan gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 37 uker :klem:

Takk for det, vennen. :klem:

Grattis med 37 uker!  :gravid:

Har ikke kjent stikninger eller murringer enda, men var veldig vondt da jordmor trykket nederst på magen sist for å bestemme leie.

Fint med en tidsplan, sikkert. Slik at en ikke blir sittende hele tiden og gjøre litt. Prøve og lage meg en, jeg og i dag. Har noe småtteri igjen som gjøres, og litt større ting som kan gjøres.

Takk, takk. :klem:

Jordmor er ikke akkurat forsiktig med Skurt inni magen nei. :overrasket: Stakkars lille knerten.

Tidsplan er alltid bra. Ligger allerede litt etter dagens skjema... :sjenert:

Men begynte å styre på badet. Ordner system (elsker systemer :ler: ) slik at stelling skal bli best mulig for alle sammen. Også har jeg vasket kluter, og et teppe + funnet fram resten av klærne som skal vaskes. Men det er morgendagens oppgave. Nå har froskemannen vært nede hos meg og gitt beskjed om at jeg må komme opp og sove...

God natt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med 37 uker, vennen! nå er det ikke lenge til du får møte Skurt :rødme:

var det slik at du har fått ordnet madrass til kurven nå? mener du nevnte det i en eller annen dagbok i går. eller roter jeg? hvis jeg husker riktig: var du på carl berner? hva gikk du for - og hva kostet det sånn ca?

håper du har en strååååååååålende tirsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Froskemannen var på Carl Berner i går, men mdrassen kunne ikke hentes før i morgen. Pris hadde han ikke spurt om, men tror ikke det er mange kronene. Jeg ville ha en litt tykk madrass ettersom kurven skrår utover (så den blir størst mulig), men de ville ikke gi oss tykkere enn 7 cm pga at det ble for lite lufting om den skulle vært tykkere.

Ja, tenk. Nå kan h*n egentlig komme når som helst. :rødme:

I dag skal jeg pakke sykehusbagen, jobbe med oppgava og rydde og organisere litt. Også tenkte jeg høre med ei venninne om vi skal på kafe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki - takk for info :) du får holde meg oppdatert på madrassfronten, da! men dette høres jo veldig bra ut! regner igrunn med at de vet hva de holder på med der! :)

kos deg i dag, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre. Både kose meg og holde deg oppdatert på madrassfronten.

Jeg skal jo forresten sy overmadrass også. Den er vel et par cm tykk. Vil ikke at Skurt skal ligge rett på skumgummi. Så det du skrev om krybbedød, men dte gjelder forresten gamle skumgummimadrasser (har jeg lært på skolen).

Kos deg du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...