smile Skrevet 1. mai 2007 #1201 Del Skrevet 1. mai 2007 Men synes magen min er så fiiin :rødme: ← Samme her! :rødme: Vi er jammen heldig som kan si det!!! Jeg har iallefall aldri sagt det om magen før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1202 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, ikke jeg heller. Og blir nok ikke noe jeg kommer til å si om den etter fødselen tror jeg. Så får nyte den de siste ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. mai 2007 #1203 Del Skrevet 1. mai 2007 Ja, vi får nyte magen i fulle drag nå. Merkelig hvor opptatt en er til vanlig av flate mager, og så er det så utrolig herlig å se magen sin større enn stor! Er skikkelig stolt av den. :rødme: Jeg tipper 5.juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #1204 Del Skrevet 2. mai 2007 5. juni er notert! I dag MÅ jeg være effektiv. Ikke helt i rute ift oppgava mi... Også er det fysioterpi i dag. + et par ting jeg må fikse i byen. Resten av dagen får jammen gå med til å være flink student! Fikk begynt å lage liste til hva jeg skal ha med i sykehusbagen i går kveld. Må jo ha med alt av klær til Skurt også. Men bleier må vi vel få på sykehuset? Og Froskemannen skal jo være der med oss, så vi må jo ta med klær til han også. Nå bor vi ikke så langt fra sykehuset, så han kan jo reise hjem om vi skulle ha glemt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 2. mai 2007 #1205 Del Skrevet 2. mai 2007 Det ble så himla mye i sykehusbaggen min at jeg ble helt flau.. Men ammeinnleggpakken, enorm bindpakke (kjøpte nattbind), morgenkåpe og alt mulig rart tar jo kjempemasse plass! Så jeg tenkte å lage to, jeg. En liten en som jeg kan ta med inn på sykehuset (bor nærme, kan jo bli noen runder fram og tilbake), og så ha det vi trenger etter fødselen i en bag i bilen. Ting som klær til babyen, helseteppe, bleier (noen få), ammeinnlegg++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mai 2007 #1206 Del Skrevet 2. mai 2007 Har bare skrevet listen enda jeg da.. Har også tenkt på det at jeg kan lage to! Så kan den ene stå i bilen så lenge.. For det er utrolig hvor stor plass en morgenkåpe bruker for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. mai 2007 #1207 Del Skrevet 2. mai 2007 hei vennen - har du fått vært flink og effektig i dag? har ikke begynt å tenke sykehusbag ennå, jeg... men jeg suger jo til meg tips fra dere som ligger foran i løypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #1208 Del Skrevet 3. mai 2007 litt for pakking av sykehus bag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. mai 2007 #1209 Del Skrevet 3. mai 2007 Bleier og bind får du på skehuset ja. Godt å høre at det er flere som får det litt trangt. Jeg har tatt en liten koffert men jeg tror jammen jeg må finne en større bag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. mai 2007 #1210 Del Skrevet 3. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. mai 2007 #1211 Del Skrevet 4. mai 2007 hvor har det blitt av frosken vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #1212 Del Skrevet 4. mai 2007 Kakao, Iss, Petra x2, angelou, Smile og lubelillen Har besøk av mamma, så har ikke hengt her like mye som jeg bruker. Bare vært innom og sniklest litt... Men alt er bra med frosken! Fortsatt sånne stikninger innimellom, men det er vel slik det skal være. Sykehusbaglista er påbegynt, og begynner å føle meg klar til at lille Skurt kan komme. Men av praktiske årsaker så håper jeg h*n holder seg inne til 19.mai. Oppgaven ligger fortsatt urørt siden sist, men nå må jeg bare skjerpe meg. Ellers går det her fryktelig dårlig. Så gir meg selv litt mindre KG-tid enn normalt framover, men glemmer dere ikke og lover å komme sterkere tilbake. Bare kjeft på meg om jeg skulle bli her for lenge av gangen da, dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. mai 2007 #1213 Del Skrevet 4. mai 2007 Ha en fin dag og helg da!! Ta en superinnspurt på oppgaven nå så blir du ferdig vettu! Men jeg vet jo hvor kjipt det er å ha sånt hengende over seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #1214 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi skal nok passe på, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mai 2007 #1215 Del Skrevet 4. mai 2007 Bare du gir livstegn fra deg en gang i blant så skal det nok gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #1216 Del Skrevet 4. mai 2007 *innom og sjekker* Så flink du er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 4. mai 2007 #1217 Del Skrevet 4. mai 2007 til frosken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #1218 Del Skrevet 5. mai 2007 Ha en fin dag og helg da!! Ta en superinnspurt på oppgaven nå så blir du ferdig vettu! Men jeg vet jo hvor kjipt det er å ha sånt hengende over seg.... ← Har faktisk fått gjort litt! Tar nok halvannen uke før jeg er ferdig, men det var jo også målet mitt, så får bare jobbe på. Ikke så ille når man først kommer i gang. Vi skal nok passe på, ja ← Høres bra ut! Bare du gir livstegn fra deg en gang i blant så skal det nok gå bra! ← *livstegn* *innom og sjekker* Så flink du er... ← Ja, har ikke vært her siden i går. til frosken! ← ************************************************************** Har kommet i gang på oppgaven igjen, og er igjen optimist i forhold til tidsskjemaet. Må bare ikke ta sånne lange avbrekk. Ellers har vi fått i hus kurven til Skurt, bilsete, babybjørn og ringslynge. Også har jeg vært og handlet ammeinnlegg (både papir og ull), flanellkluter og flere vaskekluter i frotte. I kveld tror jeg at jeg skal få sydd madrass til vogna, og på mandag må vi få ordnet madrass til kurven og da tror jeg egentlig det meste er i orden. Skal vaske litt mer klær i løpet av helgen og få lagt i stellekommoden på badet. Ja, også var det lammeskinnet ja... Må bestemme meg for hvilket jeg skal ha. Og hvor stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 5. mai 2007 #1219 Del Skrevet 5. mai 2007 Oi, så masse du har rukket da! :-D Kan jeg spørre om den ringslyngen? For jeg har funnet ut at sjal er ikke noe for meg, kommer aldri til å klare/gidde å knytte fem meter med stoff. Forstår det slik at slynger er mer fastsydde og lettere å få på? Har du kjøpt på butikken? Har bare sett slike meter-sjal der jeg har kikket hittil. Falt du for Nøstebarn sitt lammeskinn, forresten? Vurderer virkelig å kjøpe et, altså. Men har heller ikke peiling på størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #1220 Del Skrevet 5. mai 2007 Fikk låne ringslynge. Er en mayawrap. Har bare testet med en liten bamse... Men jeg synes det ser fint ut til nyfødte hvertfall. Innbiller meg at jeg kommer til å få vondt i skulderen om jeg skal bære større barn. Et sjal vil jo fordele vekten mer, men enig med deg i at det ser voldsomt ut med alt det stoffet. Har lest litt på tett inntil, og står masse nyttig der. Ikke bestemt meg for lammeskinn ennå. Har sett på Kaiser lammeskinn også, men tenkte dra innom på Nøstebarn en dag og se på skinnet de har. Virker jo som alle synes det er så fantastisk, men liker å ta på ting før jeg kjøper det. Størrelse vet jeg heller ikke. Tror kanskej jeg må ha to. Vil ha et i vogna til høsten hvertfall, men hadde vært fint med et stort som kan brukes inne også. Kanskje kjøpe et billigere til vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå