smile Skrevet 30. april 2007 #1181 Del Skrevet 30. april 2007 Utrolig bra at vannmelon har fått jentene sine!!!! :babyjente: Nå er vi, mai-juni-gjengen liksom i gang!!!! Men ingen tippet vel riktig på vannmelon da! Får håper du får gjort mer på oppgaven din nå til uka da Frida Frosk. Det går gjerne litt i rykk og napp sånne ting. Jeg har ikke skrevet brev til jordmor jeg og ikke vet jeg helt om jeg skal heller. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive...??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1182 Del Skrevet 30. april 2007 godt at du endelig hørte noe fra vannmelon! -og så to småpiker, da. de er sikkert super-skjønne :rødme: nå er det leggetid her i gården. god natt, froskevenn ← Ja, de har det sikkert kjempekos alle fire nå. Håper du sov godt. Utrolig bra at vannmelon har fått jentene sine!!!! :babyjente: Nå er vi, mai-juni-gjengen liksom i gang!!!! Men ingen tippet vel riktig på vannmelon da! Får håper du får gjort mer på oppgaven din nå til uka da Frida Frosk. Det går gjerne litt i rykk og napp sånne ting. Jeg har ikke skrevet brev til jordmor jeg og ikke vet jeg helt om jeg skal heller. Vet liksom ikke hva jeg skal skrive...??? :klø: ← Nei, vi var ikke så flinke til å tippe. Ja, tenk at vi er i gang. Ikke lenge til det er vår tur heller nå. Går kjempefort disse ukene. Og det minner meg jo på at jeg er 36 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. april 2007 #1183 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Ja, de har det sikkert kjempekos alle fire nå. Håper du sov godt. ← de koser seg sikkert, ja :rødme: sov ikke så godt i natt. sover igrunn ganske dårlig om natten for tiden. jeg synes det er så tung om kvelden/natten. kjennes ut som lille sprett veier et tonn, og at lungene mine skvises... nei, nok piping fra denne fronten jeg lagde en fødselsliste på mai/juni-klubben, jeg. tenk at det allerede har vært to fødsler i "vår" terminklubb - det vil jo si at det snart er vår tur ha en flott dag Endret 30. april 2007 av Petra Prøvedokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1184 Del Skrevet 30. april 2007 Ja, snart er det vår tur! Jeg sover heldigvis fortsatt ganske godt, men det kommer an på hva jeg har gjort på dagen. Har jeg ikke hørt på kroppen min, så finner jeg ingen sovestilling som er komfortabel i det hele tatt. Men har jeg tatt det med ro, og hofter og rygg er ganske så smertefrie så er det ikke noe problem. Har faktisk fått gjort litt på oppgava. I tillegg har jeg fått vasket en maskin klær. (Tror jeg venter med å vaske resten av Skurts klær i str 50 før jeg ser hvor stor h*n er Leste i går at det er visst mors fødselsvekt som har mest å si, og jeg veide bare så vidt over 3 kg. Så da får jeg håpe at det er min vekt som er dominerende ) Har hatt besøk av ei venninne som jeg ikke har sett på lenge. Vi har kost oss med saft og brownies i bakgården. Er så deilig ute. Skal snart ut igjen. Tenkte at dagens tur går på jysk. Trenger å handle kluter. Har bare noen små i frotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. april 2007 #1185 Del Skrevet 30. april 2007 Hei du Jeg har også vasket babytøy nå. Måtte bare Men det var ikke SÅÅÅ mye tøy jeg hadde kjøpt når alt først hang på snora. Synes jeg da... Kos deg i vårværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. april 2007 #1186 Del Skrevet 30. april 2007 To fødsler Petra P???? Nå går det litt fort i svingene for meg merker jeg! for 36 uker Tenk om en uke og to dager er ikke prematurt lenger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1187 Del Skrevet 30. april 2007 Hei du Jeg har også vasket babytøy nå. Måtte bare Men det var ikke SÅÅÅ mye tøy jeg hadde kjøpt når alt først hang på snora. Synes jeg da... Kos deg i vårværet ← Nei, jeg trodde også jeg så utrolig mye, men en del er jo i større størrelser. Så skal nok få brukt det vi har. Regner jo med at vi kanskje får et par gaver også. To fødsler Petra P???? Nå går det litt fort i svingene for meg merker jeg! for 36 uker Tenk om en uke og to dager er ikke prematurt lenger!!! ← Rart å tenke på, men det er jo faktisk en stort sett "ferdig" baby i magen min... Men den kan holde seg inne litt til altså. Hvertfall til jeg har fått madrassen i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. april 2007 #1188 Del Skrevet 30. april 2007 Så bra at du har fått gjort litt på oppgaven din! Jeg har så utrolig mye mer lyst til å lese på babyting og kose meg med babyforberedelser, enn å skrive oppgave for tiden... Har jobbet bra i dag, da. Greit å bli ferdig snart. Fant du noen bra kluter på Jysk? Lurer på om jeg skal ta meg en tur på onsdag, evt kanskje på Sparkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1189 Del Skrevet 30. april 2007 Fant bare sånne tøybleier, som visstnok skal være fine som gulpekluter. 12 stk til 99 kroner. Også var de skikkelig store. 70x70 tror jeg. Vil helst drive med babyforberedelser jeg også. Men oppgaven jeg holder på med er i kunst og håndverk, og på en måte litt babyforberdelse så er ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. april 2007 #1190 Del Skrevet 30. april 2007 Jøss, det var billig. Ser de stort sett ligger på 60 kroner for bare 3, så. Kjekt valg av oppgave da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1191 Del Skrevet 30. april 2007 Tror Skurt driver å vrikker på rumpa inni magen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. april 2007 #1192 Del Skrevet 30. april 2007 Her også er det rompevrikking! Plutselig strutter den ut!!! Så får den litt kos, klapp og klem da :rødme: Det var billige flanelsskluter ja... Hvis det var flanell ja?? Kanskje jeg må innom JYSK jeg også da. Tenkte å få til en tur til sparkjøp snart også for der er det billige gaskluter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. april 2007 Forfatter #1193 Del Skrevet 30. april 2007 Nei, det var ikke flanell. De hadde ikke det. Var mer sånne gaskluter. Morsomt med rumpe og føtter som stikker ut ja. :rødme: Rumpa har gått litt fram og tilbake over magen i kveld. Gleder meg til jeg kan klappe på Skurtrumpa uten at magen min er imellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 1. mai 2007 #1194 Del Skrevet 1. mai 2007 god morgen grattis med 36 uker!!! nå er lille skurt straks klar for å komme ut og hilse på mamman sin! ha en fin dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1195 Del Skrevet 1. mai 2007 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1196 Del Skrevet 1. mai 2007 god morgen grattis med 36 uker!!! nå er lille skurt straks klar for å komme ut og hilse på mamman sin! ha en fin dag, vennen ← Ha en fin dag du også, lille venn. Gleder meg mer og mer for hver dag nå. Plutselig ble en måned så lang tid å vente... Ha en fin dag! ← Takk, det samme. *************************************************************** Huff, jeg nyser og nyser. Er så utrolig allergisk, og kan ikke ta de vanlige medisinene mine. Stakkars Skurt. H*n kan jo ikke skjønne noenting av hva som skjer med huset h*n bor i. I dag skal vi grille i bakgården. Også må jeg rydde litt av alt rotet mitt som flyter rundt omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1197 Del Skrevet 1. mai 2007 Så deilig med grilling!!!! Er det ikke noe annen allergi-medisin du kan ta da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1198 Del Skrevet 1. mai 2007 Kan visst bare ta øyedråper og nesespray, men det er ikke kløende øyne og tett nese som er det store problemet. Tabletter bør man helst unngå, så får vel bare holde ut i år. Kan visst ikke ta når man ammer heller, så dette skal bli en fin sommer. Grilling er deilig ja. Og det har jo vært skikkelig sommer i dag. Også har jeg endelig kunnet bruke den fine mammatoppen jeg har. Den er så søt. En som mamma brukte på 70-tallet når hun gikk gravid, men den har vært litt stor (den skal jo være stor også da. Litt forskjell fra da til nå når dte gjelder mammaklær). Nå passer den hvertfall ganske så bra, også er det en skikkelig sommertopp. Synd jeg snart skal føde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. mai 2007 #1199 Del Skrevet 1. mai 2007 Så gøy med gjenbruk da!!! Men synd du snart skal føde??? :ler: Jeg må innrømme jeg begynner å glede meg til det er overstått jeg nå selv om magen er ganske god om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1200 Del Skrevet 1. mai 2007 Gleder meg til å føde ja. Eller hvertfall til Skurt kommer. Men synes magen min er så fiiin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå