Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Det årnær seg vettu :klem:

Ja, det gjør jo alltid det. :)

En snikleser er innom og sier hei :)

Koselig med besøk. :)

:ler: Kjenner meg igjen jeg Frida Frosk! Det er litt blandete følelser om dagen. Det er litt skummelt samtidig som jeg gleder meg noe fryktelig!!!!

Jeg har såvidt begynt på sykehusbagen. Jeg snakket med ei som skal ha sin tredje for to uker siden og da skulle hun begynne på sin bag. Jeg holdt på å få sjokk... Jeg som egentlig ikke er i gang enda... :sjenert:

Men skulle det bli krise får mannen ta med når han kommer på besøk.

Godt det ikke bare er meg da. :ler:

Ellers er det jo sant som Angelou sier, om at det årner seg. ;)

Hvor skal du føde? Ettersom mannen ikke får være på sykehuset med deg og babyen? Glad for at Froskemannen skal være sammen med meg, men vi må reise hjem etter 48 timer da. Synes det er tidlig. Men skal vel ha lært å skifte bleier på den tiden hvertfall. :ler:

Ååh, tror vi kommer til å savne sparkingen i magen litt, også.  :rødme: Så koselig å kjenne et spark i ny og ne.  :) Vi og koser oss veldig med magen for tiden. Krabaten sparker ikke så hardt, men av og til, uten forvarsel, så spretter magen langt sidelengs. Det er skikkelig komisk!  :legrine:

Du og skal ha Teutonia Spirit s3, ikke sant? Har du tenkt på stelleveske til vogna? Teutonia sine koster rundt 600 kr. Har sett på noen andre også, men alle så så billige ut, selv om de var like dyre..

Jeg begynte på sykehusbaggen i går.  :sjarmor:

Ja, kommer til å savne magen. Både sparkene og magen i seg selv. Blir så glad når jeg ser meg i speilet jeg... :sjenert: Aldri hatt så fin mage før. :ler: Er veldig glad for at alle kiloene har plassert seg på magen. Grudde meg jo en del til vektøkning, men nå vil jeg gjerne ha magen som den er. Blir vel ikke så fin lengre når Skurt er ute. ;)

Vi har kjøpt Spirit s3 ja. Men fikk stelleveske med på kjøpet. Jeg synes den virker helt grei, men skulle vi kjøpt en så tror jeg kanskje jeg hadde tatt en med sånne fine farger. Husker ikke hva merkene heter, men de er sikkert enda dyrere.

Tror forøvrig Froskemannen synes det er greit at den er litt nøytral da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og syntes den ser greit ut, men vanskelig å vite hva som er lurt å kjøpe før en vet behovet. Tenkte kanskje på limegrønn teutoniaveske på svart vogn, men er i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker limegrønt. :) Blir nok fint til svart vogn.

Men vi fikk bare med svart veske vi da, ettersom vi kjøpte svart vogn. Lurer på om jeg skal sy meg en i noe kult stoff om jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurt hopper av glede i magen min etter at jeg har inntatt 3 stk vaffelplater med syltetøy og rømme, 1 stk båtis og 1 stk kick lakris. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter middag i går så det ut som om magen min tok bølgen :ler:

hvordan er det med frosken i dag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frosken har det fint. :klem:

Skurt er veldig stille om dagen, med unntak av etter å ha fått sukkerkikk i går kveld da... :sjenert:

I dag skal jeg til fysioterapeuten igjen. Og på et møte i kveld. Klarer alltid å bli med på alle slags frivillige greier, utvalg og styrer. :sur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er nok ikke så rart at skurt er litt stille om dagen. det begynner å bli trangt, vet du. har ikke så mye plass å boltre seg på lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så god plass der inne lenger, nei. Jeg har hatt perioder hvor jeg faktisk ikke har kjent at de har beveget på seg, bare sett bevegelser utenpå magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iss, Petra, Vannmelon x2, Kakao og Lubelillen. :kys_2:

:vinke: Frosken er på besøk hos mammaen sin et par dager. Er ikke spist av hybelkaniner, selv om de sikkert kan være en fare for små frosker. Froskemannen har lovt å "ta seg av dem" mens jeg er bortreist. :ler:

Tippeliste allerede? :overrasket: Ja, det er vel tid for det. Tenk at Skurt kan komme om 2 uker uten å regnes som prematur. Jeg har begynt å få litt oversikt over hva vi mangler, og er i grunn bare småting. Så ikke så stresset lengre. Svigermor kommer til helgen og ville ut på shopping, men vet ikke helt hva vi skal finne på at hun skal få kjøpe. Tenkte kanskje babygym. Ellers så trenger vi jo en vognpose til høsten, så det er jo også en mulighet.

Neste uke kommer mamma på besøk, for å vaske leiligheten og hjelpe til med sist forberedelser... :sjenert: Vi har vel snille mødre tror jeg. Hun syr jo også trekk til kurven Skurt skal sove i. Blir så fin Gleder meg til å få hjem den.

Nå skal jeg ta en liten dagbokrunde, før jeg må jobbe med eksamensoppgava mi.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Ikke spist!

Artig med disse mødrene våre, min har akkurat ringt for ørtende gang for å forsikres seg om at hun kunne kjøpe noe greier :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at frosken ikke var spist eller forsvunnet :ler:

se her er tippingen igang, ja! hmmm. jeg tipper... 4.juni :)

kos deg hos mamman din, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 3.juni (men husker ikke helt når du har termin) :)

Kos deg med mamma`n din :)

Termin er 30. mai :)

Kos deg du også, vennen. :klem:

Hurra! Ikke spist!

Artig med disse mødrene våre, min har akkurat ringt for ørtende gang for å forsikres seg om at hun kunne kjøpe noe greier  :ler:

:ler: Ikke spist nei.

Ja, de mødrene er søte. Jeg har lagt ned kjøpeforbud på klær fram til Skurt kommer, men hun klarer ikke å overholde det. :ler: Men i går var det jeg som måtte kjøpe en body... :sjenert: Den var grønn og helt rå. Og med korte armer, mens de fleste vi har er med lange, så da trengte vi den jo. :sjarmor:

godt å høre at frosken ikke var spist eller forsvunnet  :ler:

se her er tippingen igang, ja! hmmm. jeg tipper... 4.juni :)

kos deg hos mamman din, vennen  :klem:

Koser meg masse. :)

4. juni er notert, men jeg vil ha et maibarn. Så det så. ;)

Auau. Vondt i rumpa. Strakk den muskelen som fysioteraputen driver og jobber med for noen dager siden. Satt litt dumt, også lente jeg meg forover, og etter det så har det ikke vært helt bra. Og i dag er det værre igjen.

Jaja, noe skal det jo være. :ler:

Uansett, så er det fredag og strålende vær. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...