Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

akkurat når det gjelder å vaske ut av en leilighet så er vel ikke akkurat det noe folk setter øverst på prioriteringslisten, nei. folk er vel generelt litt flinkerer til å stille opp på ting som er litt mindre kjipt...

men håper du får nok hjelp, da. hvis ikke får du sette mannen og kompisene i sving nok en gang :ler:

grattis med 26 uker, forresten :)

:klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner akkurat hva du mener med folk som ikke stiller opp, særlig hvis man er flink til det selv. Godt at mannen har noen gode kompiser da :klem: Ellers har jeg erfart at gamle tanter og bestemødre en skikkelig rå på å vaske :ler:

Håper du slapper av og tar vare på deg selv også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon x2, lubelillen, Petra og Angelou. :klem:

Dere har nok rett alle sammen, at folk har lett for å si at det er bare å si fra hvis du trenger hjelp. Og når man spør så er det ikke så enkelt likevel. Å vaske er vel ikke det mest morsomme man gjør nei, men venner er vel til for å stille opp for hverandre. Sikkert jeg som blir litt ekstra skuffet akkurat nå, når jeg klarer så lite sjøl, og får bare mer og mer vondt for hver dag. Klarer ikke helt å godta at jeg skal ha vondt og ikke orke å gjøre normale ting. :sur:

Mannen skal opp i leiligheten å vaske i morgen kveld. Også får vel jeg prøve å ta litt også. Så han slipper å gjøre alt alene.

Har ringt til fysioterapeut i dag da. Var et par ukers ventetid, så jeg ble satt på venteliste. Får vel ringe til flere også kanskje. Men så det var noen på et slags mammaforum som anbefalte dem for bekkenplager, også er det rett i nabolaget mitt. Stresser nok som det er om jeg ikke skal ha lang reisevei til fysioterapeut også.

Huff, nå klager jeg fælt. :tristbla: Dumme frosken. :ler:

Lover å bli mer positiv bare dette er over og jeg kan nyte graviditeten igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klage litt innimellom. Ellers har jeg samme erfaring som Angelou - mammaer og tanter er gode å ha til vasking :)

Håper dere blir ferdige med flytting snart, og at du kommer deg til fysio, sånn at resten av svangerskapet blir kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen mammaer og tanter i nærheten. Mamma har tilbudt seg å komme nedover, men jeg synes det er for dumt at hun skal reise mange mil for å vaske litt.

Enda en uke før vi må overlevere den gamle leligheta, så får ta litt hver dag. Blir nok bra bare vi har kommet på plass i den nye leiligheta. Da skal jeg kose meg med magen og babyforeberdelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov å klage litt, og det er også lov å være skuffet over at folk ikke stiller opp :kose:

nå har dere ihvertfall god tid, så da håper jeg det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ringt til fysioterapeut i dag da. Var et par ukers ventetid, så jeg ble satt på venteliste. Får vel ringe til flere også kanskje. Men så det var noen på et slags mammaforum som anbefalte dem for bekkenplager, også er det rett i nabolaget mitt. Stresser nok som det er om jeg ikke skal ha lang reisevei til fysioterapeut også.

Huff, nå klager jeg fælt.  :tristbla: Dumme frosken.  :ler:

Lover å bli mer positiv bare dette er over og jeg kan nyte graviditeten igjen.  :)

:klem: Jeg skjønner så veldig godt hvordan du har det!!! Og det er lov å klage for bekkebunnssmerter er spesielle og vonde som ikke kan sammenlignes med annen smerte. Men så bra du har ringt fysio. Jeg sendte deg vel pm om hvem jeg anbefalte som driver masse med bekken???

Masse lykke til og ikke anstreng deg for mye, du får bare mer vondt av det dessverre!!!! :troest:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal opp i leiligheten å vaske i morgen kveld. Også får vel jeg prøve å ta litt også. Så han slipper å gjøre alt alene.

Kan du ikke heller stille opp med litt god mat til han når han er ferdig, da? Bare tenker på bekkenet ditt. Husk, at du skal vare noen uker til, Frosken! Veldig synd at venninnne dine ikke kan bidra litt mer.

Forøvrig noe piss at folk ikke vasker ut etter seg. Har opplevd det, vi også, riktignok bare en hybelleilighet, men vi hadde bestilt stor bil og stod klar til å flytte inn, og så ser vi at gulvene er svarte av et eller annet fettete og ingenting vasket.. Men da var ikke jeg gravid, og det blir noe helt annet.

Har du vinterferie fra skolen, forresten? Håper virkelig det. :klem: Jeg har, og det skal bli godt. Nå må jeg virkelig få stresset ned.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov å klage litt, og det er også lov å være skuffet over at folk ikke stiller opp :kose:

nå har dere ihvertfall god tid, så da håper jeg det ordner seg :)

Det ordner seg alltid! :)

:klem: Jeg skjønner så veldig godt hvordan du har det!!! Og det er lov å klage for bekkebunnssmerter er spesielle og vonde som ikke kan sammenlignes med annen smerte. Men så bra du har ringt fysio. Jeg sendte deg vel pm om hvem jeg anbefalte som driver masse med bekken???

Masse lykke til og ikke anstreng deg for mye, du får bare mer vondt av det dessverre!!!! :troest:

Ja, du sendte pm. Takk for det. Men skal forsøke å finne noe i nærheten tror jeg. Så det ikke blir enda mer stress med å måtte reise en bit og sånn.

Var ca to ukers ventetid, og det skal jeg nok holde ut.

Kan du ikke heller stille opp med litt god mat til han når han er ferdig, da? Bare tenker på bekkenet ditt. Husk, at du skal vare noen uker til, Frosken! Veldig synd at venninnne dine ikke kan bidra litt mer.

Forøvrig noe piss at folk ikke vasker ut etter seg. Har opplevd det, vi også, riktignok bare en hybelleilighet, men vi hadde bestilt stor bil og stod klar til å flytte inn, og så ser vi at gulvene er svarte av et eller annet fettete og ingenting vasket.. Men da var ikke jeg gravid, og det blir noe helt annet.

Har du vinterferie fra skolen, forresten? Håper virkelig det.  :klem: Jeg har, og det skal bli godt. Nå må jeg virkelig få stresset ned..  :sjenert:

Har ikke vinterferie vi. Spurte om jeg kunne få utsette en oppgave, men det var visst ikke mulig. Bare læreren som er vanskelig. Vet at det ikke hadde vært noe problem med noen annen lærer. Men skal vel få det til på et vis. Heldigvis ikke karakter. Bare bestått/ikke bestått.

Ei venninne som skal hjelpe til på lørdag hvertfall. Hun er alltid grei og stiller opp, så det blir nok bra.

Også har jeg jo en veldig grei samboer også da. Middag var kanskje ikke så dumt.

Jeg sniker på naboens nett, men ramler ut med jevne mellomrom. Skal forsøke å ta en liten dagbokrunde likevel.

Klem til dere alle. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du får hjelp på lørdag!  :)

Ja, det var deilig. Vi ble nesten ferdige også. :)

Pass deg så du ikke sliter deg ut :klem:

Skal prøve... :sjenert: Neida, jeg prøver å ta dte litt med ro. Det verste er egentlig ikke smertene, men alt jeg ikke klarer å gjøre pga dem. :sur:

ha en fin fredag, vennen  :klem:

Vi er begynt å komme litt på plass. Og det er veldig deilig. Den gamle leiligheten er vi også snart ferdige med, så nå skal jeg bare gjøre en skoleoppgave som skal leveres på fredag så skal jeg ta meg tid til å ta de med ro. Vet ikke helt hvordan det skal gå til at oppgaven skal bli ferdig, men med kun bestått/ikke bestått må jeg da klare å få til et eller annet.

I dag er jeg 27 uker forresten! :gravid::hoppe:

Mannen synes også det begynner å gå skremmende fort. Nå er det igjen kun 3 måneder, og det vil vel også si at jeg er går inn i 3. og siste trimester. :overrasket:

Egentlig synes jeg det kan gå enda fortere nå. Begynner å bli litt lei av å gå gravid, men det er sikkert fordi det ble så mye akkurat nå.

I dag skal jeg på yoga igjen. Det blir deilig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel helt naturlig å være litt lei innimellom. :kose:

jeg begynner på gravideyoga i april! gleder meg!!

ha en super mandag, vennen :klem:

lille sprett sparker hei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 27 uker!!!! :hoppe: Ja nå går det virkelig unna! 13 uker igjen!!

Og gratulerer med nytt hjem!!! :blomst: Det hørtes ut som om dere har flyttet seng og greier??

Håper du får slappet av litt nå, dere fortjener det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du har kommet så langt, det er egentlig ganske utrolig hvor fort tiden går :) Synes ikke det er lenge siden vi "slet" med mannfolk som ikke ville prøve jeg, og nå skal du snart bli mamma og jeg har en mann som er superivrig :klem: Veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...