Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: til dere alle.

Tror dere ikke jeg klarte å få sneket inn en dagbokrunde innimellom jobbinga her. :sjarmor:

Skal ta vare på meg sjøl. Lover. Bekkenet (eller beinet er vel mer riktig å si) er heldigvis ganske bra, men merker at jeg er sliten. Både fysisk og psykisk.

Nå skal jeg spise en appelsin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med levert eksamen!! :hoppe: Herlig å få unna slike ting. :smilorange:

Håper du får slappet av ordentlig nå, det fortjener du etter all denne jobbinga. :klappe: Men jeg skjønner at det ikke er lett når læreren kommer med slike krav som masse jobbing utenom skoletid. Du har sikkert mer enn nok med det som er innenfor skoletid, du også. Merker det jammen godt at jeg er gravid nå. Og du har flytting og sånt i tillegg! Fint at du har mange hjelpere! :)

Skal du prøve å gjøre ferdig studieåret ditt før fødsel, eller tar du siste rest neste år? Jeg synes det er så vanskelig dette, for det lar seg så vanskelig dele opp dette studiet jeg går på. :tristbla: Har du noe peiling på sykemelding som student? Jeg tror jeg skal spørre legen om dette på mandag (sv.skapskontroll), for jeg har ikke sjangs til å klare å levere alle oppgavene som er spredt utover vårsemesteret.. Krabaten kommer til å komme ut som et slips hvis jeg skal presse meg like hardt med skolearbeidet som til nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke ta permisjon fra studiene, mannen skal få lov til å være hjemme. Så må nok jobbe fram til fødsel i grunn.

Tror det skal gå greit. :)

Vet at du kan få omgjort lån til stipend, men hvis du jobber ved siden av studiene som jeg gjør så blir det bare tull ettersom lånekassa ikke utbetaler sykestipend hvis du mottar sykepenger fra trygdekontoret samtidig. :forvirret:

Vi får hjelpe hverandre med å ta hensyn til oss sjøl først og fremst, så får studier og jobb komme i annen rekke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det en god appelsin?

Sov godt

Ja, det var det faktisk. :ler:

Men søvnen var ikke den beste. Drømte så mye rart, og våknet halv seks og fikk selvsagt ikke sove igjen før rett før klokka ringte. Men da var jeg trøtt da...

:Nikke:

:klem:

Jeg har begynt allerede i dag. Gikk hjem fra skolen tidligere enn jeg burde. Nå koser jeg meg og slapper av på sofaen. Og skal bruke kvelden til å pakke.

håper du får en fin fredag  :klem:

Takk for det. Er ikke helt meg selv om dagen, men fredagen har vært helt grei hittil.

Har handlet nytt sengetøy og gardiner til nye leiligheten. Alt blri bedre med litt shopping... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt allerede i dag. Gikk hjem fra skolen tidligere enn jeg burde. Nå koser jeg meg og slapper av på sofaen. Og skal bruke kvelden til å pakke.

Flink frosk! :) Jeg har og vært flink. Hatt superavslappende helg med sambo på hytta. Og uken som kommer ser ikke så værst ut. Skal virkelig prøve å ta ting med ro framover.

Håper du har hatt fin helg! Går det bra med flyttelasset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, shopping (og ikke minst sjokolade) hjelper i grunnen på det meste. :ler:

Håper du får en fin helg, Frida. :klem:

Sjokolade hjelper mot absolutt alt. :ler:

God helg, Frida :)

Ha en riktig god søndag

håper du har hatt en fin helg, vennen  :klem:

Litt slitsom, men ellers har det vært fint. :klem:

Flink frosk!  :) Jeg har og vært flink. Hatt superavslappende helg med sambo på hytta. Og uken som kommer ser ikke så værst ut. Skal virkelig prøve å ta ting med ro framover.

Håper du har hatt fin helg! Går det bra med flyttelasset?

Oi, så flink du har vært da.

Jeg har nok ikke vært like flink... :sjenert: Vi har flyttet, og selv om jeg slapp å bære, så har jeg jo ikke sittet helt pal og sett på. Resultater er at korsryggen, hoftene og beinet er utrolig vondt.

I tillegg så hadde ikke han som bodde i leiligheta vi har flyttet inn i, vasket etter seg. Så ble en skikkelig nedtur det også. Huseieren har leid noen til å vaske, så de kommer på lørdag. Jeg orker jo ikke vaske, så vi får jo ikke pakket ut noenting. Froskemannen og jeg vasket stua i går da, så vi skal ha et rom som er beboelig hvertfall.

jaja, får trøste meg med at det blir bra til slutt.

I går var jeg på gravidyoga. Det var deilig. Skikkelig luksus å bare slappe av å ta vare på seg selv i halvannen time. Gleder meg til dette framover.

Vi har ikke fått internett i den nye leiligheta enda. :grine: Er på jobb nå, og stjeler litt KG-tid. Kan derfor ikke love at jeg rekker innom dere i kveld.

Men håper dere alle har det fint. Og ha en fin tirsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare innom å hoppe litt, for jeg rundet jo 26 uker i går! :hoppe:

:gravid: fine gravidsmileyen også da. :)

Lurer forresten på om gutter er flinkere til å stille opp for hverandre enn jenter er? Eller om det bare er mine venninner som ikke er så støttende?

Vi har jo ingen familie i nærheten, så når vi skulle flytte så kom en hel gjeng av Froskemannens kompiser og hjalp til.

Jeg spurte noen av mine venninner om de ville hjelpe til med å vaske ned leiligheten ettersom kroppen min ikke er helt medgjørlig. Men det er visst ikke like lett å få til... :forvirret:

Er vel mest ei jeg blir irritert på, som sa ja, men når jeg prøver å høre når det passer så er det visst ingen dag som passer... Burde ikke kommet som noen overraskelse at det ble slik egentlig. Ikke første gang.

Har to som kanskje blir med da, så jeg får vel være fornøyd. :ler: Neida, men hadde vært så greit å få litt hjelp. Er så sliten om dagen, så hadde vært deilig å kjent at noen brydde seg... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at gutter til en viss grad er flinkere til å stille opp på sånne ting, ja. Var mye av det samme her, med noen få unntak. Godt utleier har fått noen til å vaske der dere kommer, om ikke annet (selv om det skulle bare mangle).

Lykke til med flyttingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at gutta stiller opp.

Jeg synes folk generelt er veldig flinke til å love når man spør om hjelp, men fryktelig vanskelige til å stille opp. Men jeg er kanskje ikke så flink selv... skal tenke på deg og skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...