Liljen Skrevet 7. februar 2007 #781 Del Skrevet 7. februar 2007 Innom med en svær onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #782 Del Skrevet 7. februar 2007 Grønnsakssuppe hørtes veldig fristende ut! Mine føflekker er ikke forandret, og det er jo helt utrolig for jeg har noen jeg også. Tipper du blir bedre i bekkenet når du får hjelp jeg. ← Det er jo ikke direkte i bekkenet jeg har vondt da, men det må jo ha noen sammenheng med det hvertfall. Grønnsakssuppe var godt ja. Følte meg veldig sunn. Men såfikk jeg så utrolig lyst på noe godt, så jeg lurte med Froskemannen på butikken og kjøpte sjokolade... Spennende med ny leilighet, da! Håper det går i orden. Greit å få flyttet nå, i god tid før magen blir for stor. Du får unngå de tunge løfta. Bra du får hjelp for bekkenet ditt! ← Ja, jeg håper virkelig det ordner seg. Blir fint å få et ekstra rom også. Så kan jeg innrede barnerom. Får vel få noen kompiser av Froskemannen til å hjelpe med tunge løft. Han har en del flyttehjelp til gode. Innom med en svær onsdags- ← ************************************************* Jeg har vært såå flink og gjort masse på en skoleoppgave jeg skal levere på fredag. Ikke så vanskelig å være flink når det er praktiske oppgaver i kunst og håndverk egentlig... Men begynner hvertfall å bli ferdig, så da slipper jeg å sitte langt utover i morgen kveld. Noe som er vanlig at jeg gjør dagen før innlevering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. februar 2007 #783 Del Skrevet 7. februar 2007 Flink med skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. februar 2007 #784 Del Skrevet 8. februar 2007 Veldig flink ja!!! Ha en fin torsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. februar 2007 #785 Del Skrevet 8. februar 2007 Du høres veldig gravid ut Bruker du støttestrømper? Har brukt det ca ei uke fordi jeg hadde så vondt i beina, og det virker som om det har en effekt. Føflekker, ja... jeg ser ut som en prikkete dalmatiner, så ender vel opp som et skikkelig vortesvin Ha en fin dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. februar 2007 #786 Del Skrevet 8. februar 2007 vortesvin jeg har også noen jeg vil fjerne når lille micro er ute.... har en som har vokst ganske mye. litt ekkelt ha en super torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #787 Del Skrevet 8. februar 2007 Flink med skolearbeid! ← Takk for det. Veldig flink ja!!! Ha en fin torsdag!!! ← Ha en fin torsdag du også vennen. Du høres veldig gravid ut Bruker du støttestrømper? Har brukt det ca ei uke fordi jeg hadde så vondt i beina, og det virker som om det har en effekt. Føflekker, ja... jeg ser ut som en prikkete dalmatiner, så ender vel opp som et skikkelig vortesvin Ha en fin dag, vennen ← ja, vortesvin er kanskje dte vi blir. Hørtes jo veldig gravid ut når jeg ser på alt som skjer med kroppen, men føler meg egentlig ikke så annerledes enn før. Jeg har sluttet å gå på rødt lys da... vortesvin jeg har også noen jeg vil fjerne når lille micro er ute.... har en som har vokst ganske mye. litt ekkelt ha en super torsdag! ← Ja, det er litt ekkelt med de som blir sånn utstående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. februar 2007 #788 Del Skrevet 8. februar 2007 Skolearbeid.. Det minner meg om at jeg driver med etterutdanning. Ikke like flink som deg. Tror nesten jeg kommer til å droppe ut, hvis jeg skal fortsette sånn Stå på du, da, flinke froskevenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #789 Del Skrevet 8. februar 2007 Så koselig med besøk i froskedammen. Gode klemmer og ønske om en super dag til dere alle. I dag er det bare hjemmedag! Jeg skal gjøre ferdig skoleoppgava mi, og lage en fin presentasjon til den. Og når jeg tenker etter da, så har jeg faktisk ikke flere planer. Deilig. Forresten, lubelillen, har ikke prøvd støttestrømper men det er vurdert. Har ikke vondt i beina, men en dag etter at jeg hadde sittet hele dagen på forelesninger og møter så var det store merker etter sokkene når jeg skulle legge meg. Også hender det jeg våkner om morgenen med kramper i leggene. Og det er vondt det! Hjelper å massere leggene før jeg legger meg har jeg funnet ut. Men værre skal det vel bli. Nå skal jeg ta en liten dagbokrunde mens jeg drikker opp teen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. februar 2007 #790 Del Skrevet 8. februar 2007 Vil jo ha med tre hjul jeg da. Syntes det virket så tungt og presse ned håndtaket når man skal svinge med de som har fire hjul. Ellers så vi på Simo også, og de var veldig fine. Tror ikke drømmevogna mi finnes, så får ta det nærmeste jeg kommer. Quinny likte jeg som sagt ikke. Virket så mye mindre solid enn teutonia, men det er vel like mye enn smaksak hva man liker og ikke tror jeg. ← Vi valgte som du vet Quinny.. Den perfekte vogna er nok vanskelig å finne, men vi syntes den var grei.. Det jeg er heeeeelt enig i er at 4-hjulingene virker så tunge ved at man må presse ned for å svinge. 3-hjulingene er så lette manøvrere. Men det finnes mye stygt av 3-hjulinger også altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #791 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det er ikke lett å velge vogn. Nå skal vi jo flytte, så da er vognkjøpet lagt litt på is til vi får se hvordan vi kommer til å bo. Men 3-hjuling med roterende forhjul blir dte uansett. Snakket med ei på jobben som likte Quinny veldig godt. Jeg syntes jo den var litt "slarkete." Hun forstod ikke hva jeg mente med det, så kanskje det bare var den i butikken som vi så på? Vi får ta en runde til og kikke. Skal levere en eksamen neste onsdag, men etter det skal jeg konsentrere meg litt om babyinnkjøp og forhåpentligvis flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. februar 2007 #792 Del Skrevet 9. februar 2007 Synes du er så flink Eksamen og flytting er jo en utfordring hver for seg, når man ikke er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #793 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for det, vennen. Ikke alltid jeg føler meg så flink, men har funnet ut at jeg kanskje har lett for å sette litt for høye krav til meg selv. Fikk f.eks B+ på en oppgave i dag, men klarer likevel å være skuffet over at det ikke ble noen A... Huff, så dum jeg er. Burde jo juble over en god karakter i stedet. Nyttårsforsett (hvis dte ikke er for sent å komme med dem i ferbruar?): -Være mer fornøyd med meg selv og det jeg presterer! Har vært hos legen i dag, og fått henvisning til fysioterapeut for bekkenløsning med gangvansker. Hun var 100% sikker på at det ikke var bekkenløsning utfra hvordan jeg beskrev smertene, men skrev det likevel så jeg skulle slippe å betale for behandling. Snill lege. Hun mente det var noe isjiasgreier som gravide kan få. Hun var også usikker på om fysioterapi ville hjelpe, men nå har jeg henvisningen hvertfall. Er på jobb, så har egentlig ikke tid til å være på KG, men litt pause må jeg jo ha innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. februar 2007 #794 Del Skrevet 9. februar 2007 Men er det disse ilingene som gjør at legen var i tvil?? Isåfall er det vanlig at bekkenløsning starter med smerter som ligner på isjias! Men snakk med noen som kan dette. Og du, jeg ville ha spurt fysioteraputen om de har drevet mye med bekkenløsning før for det er innmari forskjell på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #795 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk for tips, Smile. Jeg har jo aldri hatt vondt i bekkenet, men nedover utsiden av låret og det har jeg jo hatt siden uke 13-14 tror jeg. Det har jo ikke blitt værre heller egentlig, men nå har jeg jo henvisning så da får vi se hva fysioterapeuten sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. februar 2007 #796 Del Skrevet 9. februar 2007 Det var iallefall akkurat slik min bekkenløsning også startet i uke 10-11, men selvfølgelig kan det være noe annet. Håper du slipper mer vondt da, men greit å ta det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #797 Del Skrevet 11. februar 2007 Vi har fått leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 11. februar 2007 #798 Del Skrevet 11. februar 2007 GRATULERER!!! Fortell, fortell! Bodde ikke du i 3.etg uten heis før? Hvordan blir det nå? Håper du har hatt ei fin helg, frosken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #799 Del Skrevet 11. februar 2007 Jo, det stemmer det. Nå blir det 30 kvm mer, 1. og 2.etg. Ikke nyoppusset og fresh, men sjarmerende og koselig. Tror det blir supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. februar 2007 #800 Del Skrevet 11. februar 2007 GRATULERER!!!! Så deilig å få det så fort i boks da!!!! Når flytter dere inn da?? 30 kvm mer må da virkelig utgjøre en god del??? Er det langt fra der dere bor i dag eller?? Så spennende!!! Nå ble jeg glad!!! Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå