Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Dyrt å kjøpe, ja. Er heldig som har en mann som har arvet litt, tjener mer enn meg og sånn. Ellers hadde det vært vanskelig å komme seg inn i boligmarkedet.

Når er terminen din igjen? Har glemt det :sjenert: Vet det er i slutten av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 24 uker :hoppe: PS, du må endre signaturen din også ;)

Ja det går fort fremover nå! Nå er det bare 16 uker igjen!!!

Vi har plass vi! Der det er :hjerte: -rom er det husrom vettu ;) Så kan vi være barnepiker for hverandre når det trengs! :smile:

Ja det er deilig å kjenne så mye spark nå. Det er så mye lettere å ha kontroll over alt selv synes jeg. Jeg tror det begynner å gå opp for meg at jeg skal bli mamma. Jeg så et bilde nå i et blad der jeg så fra fødselen der bare hodet stakk ut. Det var helt snodig å se et velskapt hode med pene, våkne øyne stikke ut av rompa.... Og litt rart å tenke på at sånn blir det hos meg også :forvirret: Men det gikk litt mer opp for meg da jeg så det bilde faktisk.

Ønsker deg en fin dag! Koselig at du stikker innom på jobb! :sjarmor:

Ja, ikke sant det er gøy med tydelige spark. :hjerter: Tenk at om fire måneder har vi hver vår lille krabat å ta hånd om. Kanskje ikke så dumt det med barnepike. Psykisk støtte kanskje dte kan bli bruk for hvertfall. :ler: Forstår ikke hvorfor de ikke kommer med bruksanvisning. ;)

Litt misunnelig på dere som kjenner mer og mer spark.  :) Krabaten har blitt litt stille i det siste.. Håper det tar seg opp. :Nikke: Er så koselig med en liten dult i ny og ne for å få bekreftelse på at den lille har det bra.

Gratulerer med 24 uker!  :klem:

Det var veldig stille i magen min noen dager sist uke, men nå er det full fart. Så de har det nok helt fint skal du se. Er vel mange av bevegelsene vi ikke kjenner også. :)

Dyrt å kjøpe, ja. Er heldig som har en mann som har arvet litt, tjener mer enn meg og sånn. Ellers hadde det vært vanskelig å komme seg inn i boligmarkedet.

Når er terminen din igjen? Har glemt det  :sjenert:  Vet det er i slutten av mai.

Har en mann som tjener greit, men med lite egenkapital og jeg som student så hjelper ikke det allverden når man må godt over to millioner for å få en liten 3-roms i området her.

Men nå har vi sagt opp leiligheten!

:sjokkert::danse::hoppe:

Ringte på en leilighet i går kveld, som virket veldig lovende. Skal se på den på lørdag. Mye større enn den vi har og med to soverom. Ikke så mye dyrere heller, så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

:hoppe: spennende med leilighet da!! :) :)

Skal dere leie eller kjøpe ?? Lykke til iallefal !! :)

Ha en strålende tirsdagskveld.

:klem:

Mai er virkeli en bra måned!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

:hoppe: spennende med leilighet da!! :) :)

Skal dere leie eller kjøpe ?? Lykke til iallefal !! :)

Ha en strålende tirsdagskveld.

Mai er virkeli en bra måned!! :Nikke:

Innom med en stor onsdags- :klem:

Takk for klemmen. Den varmet godt i vinterkulden. :klem:

Vi skal leie leilighet. Har ikke råd til å kjøpe her vi bor. :tristbla:

Håper det ordner seg med leiligheten  :klem:

Ja, det blir spennende. :)

Ny dag, nye muligheter :) Ha en fin dag.  :klem:

Sant nok. Ha en fin dag du også. :klem:

Spennende med ny leilighet da!!! :hoppe:

Ha en fin-fin onsdag!!!

Ja, spennende og litt skummelt å ha sagt opp.

Hun som eier leiligheten vi skal se på ringte meg i går kveld for å fortelle litt mer om den. Hun bor ikke her, så derfor vi ikke får sett den før til helgen. Men vi har en veldig god tone på telefonen, så håper og krysser fingre for at vi vil ha den og hun vil ha oss. Må jo være et godt tegn at hun ringer meg. :ler:

En fin onsdag til deg også, vennen. :klem:

I dag har jeg vært hos tannlegen. Mistet en liten bit av ei tann i går. Men den er nå fikset. Også så hun på tannkjøttet mitt, men det var visst helt finfint. :)

Ringt legen har jeg også fått gjort. Fikk time på fredag, så da håper jeg at jeg får henvisning til noen som kan fikse kroppen min. Neida, er ikke så ille faktisk. Men merker det jo litt, og unødvendig å gå og ha vondt hvis det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere liker og får leiligheten. Spennende!

Du må ikke drive og slå i stykker tennene dine. Godt du fikk sjekket andre ting samtidig og. Har tenkt hele svangerskapet på å gå til tannlegen for å sjekke, men har ikke kommet så langt. Kanskje på tide. Helst før tennene brekker :ler:

Håper legen kan fikse deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, froskemannen oppsummerte for oss i går kveld hva som skjer med kroppen min om dagen, og det var ikke lite. Siste på lista var da tenner som knekker. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hittil så har jeg både hofter som en 80-åring, tydeligere blodårer, føflekker som har forandret seg (var og sjekket det hos hudlege og det var visst helt normalt), leggkramper og også litt opphovnete ankler er observert en kveld, og så klart en mage som blir større og større. + sikkert mye annet, og nå en brukket tann da.

Man kan spørre seg hvordan dette skal ende ja. :overrasket::ler:

Forresten er jeg blitt skikkelig distre også. Går på feil trikk og sånn... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke gøy når man kan følge samtlige blodårer i hele kroppen fra utsiden? Distrè skal man visst være en god stund til, så like greit å venne seg til å kjøre feil trikk :) Bare vent til ammetåka setter inn. Den tror jeg varer til ungene er i hvertfall 18. I hvertfall hos noen mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er artig. Jeg har veldig tydelige blodårer fra før, så nå ser jeg jo ut som et kart med masse elver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mine føflekker har også forandret seg! godt å høre at det er normalt :ler:

så spennende med ny leilighet, da! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

håper den faller i smak!!

lykke til hos doktoren - på tide å finne ut av hva som er med bekkenet ditt. jeg har en venninne som hadde låsning, og hun fikk behandling - og så ble hun helt fin! m.a.o. bare si fra hvis det er låsning du har - så kan jeg godt gi deg info om hvem hun gikk til :)

ha en strålende dag, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kan vi seile sammen på blodåreelvene våre, Vannmelon. :ler:

Helt normalt med føflekkforandringer ja, men mine er vokst til sånne som stikker ut og er ganske ekle synes jeg. Hudlegen skulle fjerne de jeg vil ha fjernet når lille Skurt er ute av magen.

Så bra med tips på behandler, Petra. :) Er jo dumt å ha vondt hvis det er enkelt å fikse det.

Nå skal jeg lage grønnsakssuppe til middag. Sunt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakssuppe hørtes veldig fristende ut!

Mine føflekker er ikke forandret, og det er jo helt utrolig for jeg har noen jeg også.

Tipper du blir bedre i bekkenet når du får hjelp jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ny leilighet, da! :hoppe: Håper det går i orden. Greit å få flyttet nå, i god tid før magen blir for stor. Du får unngå de tunge løfta. :Nikke:

Bra du får hjelp for bekkenet ditt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...