smile Skrevet 3. februar 2007 #741 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Ja, det kommer jo helt an på bruken. Vanskelig å velge vogn synes jeg men nå er det gjort for min del. Drømmevogna mi heller finnes nok ikke og mye er en smaksak ja, men det er vel det de vil ha oss til at det skal være også? Natta!!! Endret 3. februar 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #742 Del Skrevet 4. februar 2007 Sov lenge i dag. Alene hjemme ettersom Froskemannen er på spillejobb i helga. Så nå koser jeg meg med frokost og KG. Bestemte meg i går for at jeg skal begynne å spise sunnere. Eller, jeg spiser jo stort sett sunt, men har litt lett for å dytte i meg noe godis i tillegg til alt det sunne. Hvertfall så leste jeg i VG i går om babyen som sprengte fødselsvekta på Ullevål. Nå skal jeg bli like flink som Smile. I dag skal jeg jobbe med en skoleoppgave, også tror jeg at jeg må ut å gå en tur i det fine været etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 4. februar 2007 #743 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg henger meg på den sunne bølgen! :enig_anim: Spiser også masse sunn mat, men blir litt godis/ferdigpizza til kvelds og en twist her og der. Tror jeg skal prøve med lørdagsgodt, sånn som før i tia. Du den 6kgs-babyen ble vel tatt med keisersnitt?? Endret 4. februar 2007 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #744 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, det var nok keisersnitt tror jeg. Men vil jo gjerne ha ut et lite knøtt uansett jeg da, og ikke en forvokst monsterbaby. Nå har jeg lest litt i dagboka mi fra tiden jeg testet positivt. Morsomt. Er med på å gå over til lørdagsgodt, så kan vi prøve å oppmuntre hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. februar 2007 #745 Del Skrevet 4. februar 2007 Sov lenge i dag. Alene hjemme ettersom Froskemannen er på spillejobb i helga. Så nå koser jeg meg med frokost og KG. Bestemte meg i går for at jeg skal begynne å spise sunnere. Eller, jeg spiser jo stort sett sunt, men har litt lett for å dytte i meg noe godis i tillegg til alt det sunne. Hvertfall så leste jeg i VG i går om babyen som sprengte fødselsvekta på Ullevål. Nå skal jeg bli like flink som Smile. I dag skal jeg jobbe med en skoleoppgave, også tror jeg at jeg må ut å gå en tur i det fine været etterhvert. ← Godt å sove lenge da!! Jeg er ikke så flink altså, men prøver å tenke mer på det og når jeg først bestemmer at i dag er det kosedag så koser jeg meg ekstra og kutter helt ut de andre dagene. En tur ut hørtes ikke så dumt ut! Lykke til med skoleoppgaven, godt det er noen som er flinke Jeg henger meg på den sunne bølgen! :enig_anim: Spiser også masse sunn mat, men blir litt godis/ferdigpizza til kvelds og en twist her og der. Tror jeg skal prøve med lørdagsgodt, sånn som før i tia. Du den 6kgs-babyen ble vel tatt med keisersnitt?? ← 6 kg ???? AU-AU-AU!!!! Lørdagsgodt som før i tia er vel ikke så dumt. Har gjerne to lørdager i uka jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. februar 2007 #746 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja, det var nok keisersnitt tror jeg. Men vil jo gjerne ha ut et lite knøtt uansett jeg da, og ikke en forvokst monsterbaby. Nå har jeg lest litt i dagboka mi fra tiden jeg testet positivt. Morsomt. Er med på å gå over til lørdagsgodt, så kan vi prøve å oppmuntre hverandre. ← Ja det er jo nødt for å være keisersnitt!! Huff, jeg vil heller ikke ha sånn monsterbaby (artig navn) De er jo så søte når de er rundt 3-4 kg. Veldig fint å oppmuntre hverandre ja!!! Jeg vet jeg får rød dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. februar 2007 #747 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg klarer ikke å overholde det der med lørdagsgodt jeg. Både jeg og mannen er nok skikkelig sukkeravhengige. Ikke bra.. Men jeg prøver å redusere litt da, ved å ikke kjøpe inn sjokolade i ukedagene. Det hjelper imidlertid lite når mannen synes jeg er blitt så kjip og kjøper inn på egen hånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. februar 2007 #748 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #749 Del Skrevet 4. februar 2007 Prøver å ikke kjøpe godterier i ukedagene vi heller, men jeg klarer som regel å få i meg noe uansett. Nå hadde jeg selvfølgelig litt dundersalt fra i går liggende... *satte det på en hylle høyere opp, så blir det litt pes for å få tak på det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. februar 2007 #750 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har alltid godteri i skapene jeg, så når jeg kjøper det er likegyldig, spiser aldri helt opp allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. februar 2007 #751 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei på deg Og tusen takk for hilsen i dagboka mi. Det satte jeg stor pris på Og den monsterbabyen var enorm.. Jeg hadde nesten krevd å få vite nøyaktig fødselsvekt tror jeg Ha en fortsatt fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 5. februar 2007 #752 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper du har hatt en fin helg, vennen Definitivt ingen mosnterbaby på vei her, så spiser min sjokoladepudding med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #753 Del Skrevet 5. februar 2007 Vanskelig å slutte med småspising av godteri. Godt vi er flere som tenker på å kutte ut litt av det, selv om det ikke nødvendigvis blir sånn. Tanken som teller, sant? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #754 Del Skrevet 5. februar 2007 Smile, Liljen, lubelillen og Vannmelon Så koselig med besøk. I dag har jeg gått masse, og det kjenner jeg virkelig i hoftene. Har ikke fått ringt legen for det har vært så mye annet, og i morgen har jeg heller ikke tid. Men på onsdag, så får jeg vel ta en telefon og få orden på denne skrøpelige kroppen. Husleia vår kommer til å gå opp masse. Så nå tror vi at vi skal si opp og finne en større leilighet. Men skummelt å si opp uten å ha en annen leilighet på hånden også. Er vel bare en sjanse og ta det. Er vel noen som vil forbarme seg over oss når jeg kommer med stor mage og ikke noe sted å bo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #755 Del Skrevet 5. februar 2007 Glemte å hoppe for 24 uker! Nå synes jeg ukene går unna. Magen er blitt merkbart større og jeg liker den bedre og bedre. Kjenner mye oftere spark og merker at jeg får sterkere følelser for den lille i magen. Her er forresten en innkjøpsliste som virket ganske grei. Tror den må revideres litt for min del, men som et utgangspunkt så den veldig kjekk ut. Får jeg heller stryke og føye til etterhvert som jeg finner ut av hva vi trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. februar 2007 #756 Del Skrevet 5. februar 2007 Er vel noen som vil forbarme seg over oss når jeg kommer med stor mage og ikke noe sted å bo... ← Hm.. Og det fantes ikke rom til dem i herberge, var det første som slo meg nå. Leier dere, altså? Ingen planer om å kjøpe? 24 uker alt? Tida går fort. Klarer du å se for deg at det skal komme et levende vesen ut av magen din? Jeg sliter litt med det. Vel er magen stor, og det er noe som dulter og sparker inni der, men at det skal bli til mine små babyer er likevel helt fjernt. Sov pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 6. februar 2007 #757 Del Skrevet 6. februar 2007 Fin liste Den skal jeg kikke litt på, ja... Hopper for 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #758 Del Skrevet 6. februar 2007 Hm.. Og det fantes ikke rom til dem i herberge, var det første som slo meg nå. Leier dere, altså? Ingen planer om å kjøpe? 24 uker alt? Tida går fort. Klarer du å se for deg at det skal komme et levende vesen ut av magen din? Jeg sliter litt med det. Vel er magen stor, og det er noe som dulter og sparker inni der, men at det skal bli til mine små babyer er likevel helt fjernt. Sov pent! ← Vi skulle gjerne kjøpt, men med prisene som er i Oslo for tiden har vi desverre ingen mulighet til det. Så da leier vi til jeg er ferdig med studier hvertfall, så kanskje vi flytter ut av byen etter det. Rart å tenke på at jeg skal bli mamma til det som driver og romsterer i magen min om dagen ja, men den siste tiden har det nok blitt mer virkelig enn det var. Føler likevel at det er veldig fjernt og lenge til, men så er det jo egentlig ikke det. Fin liste Den skal jeg kikke litt på, ja... Hopper for 24 uker ← I dag er jeg på jobb, sniker meg innom her litt, men tror ikke jeg rekker noen dagbokrunde før jeg er hjemme igjen. Så ha en fin dag så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. februar 2007 #759 Del Skrevet 6. februar 2007 for 24 uker PS, du må endre signaturen din også Ja det går fort fremover nå! Nå er det bare 16 uker igjen!!! Vi har plass vi! Der det er -rom er det husrom vettu Så kan vi være barnepiker for hverandre når det trengs! :smile: Ja det er deilig å kjenne så mye spark nå. Det er så mye lettere å ha kontroll over alt selv synes jeg. Jeg tror det begynner å gå opp for meg at jeg skal bli mamma. Jeg så et bilde nå i et blad der jeg så fra fødselen der bare hodet stakk ut. Det var helt snodig å se et velskapt hode med pene, våkne øyne stikke ut av rompa.... Og litt rart å tenke på at sånn blir det hos meg også Men det gikk litt mer opp for meg da jeg så det bilde faktisk. Ønsker deg en fin dag! Koselig at du stikker innom på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. februar 2007 #760 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Litt misunnelig på dere som kjenner mer og mer spark. Krabaten har blitt litt stille i det siste.. Håper det tar seg opp. Er så koselig med en liten dult i ny og ne for å få bekreftelse på at den lille har det bra. Gratulerer med 24 uker! Endret 6. februar 2007 av Kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå