Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #721 Del Skrevet 1. februar 2007 Den etterlengtede tven kom på døra i dag, så Froskemannen er storfornøyd og har invitert med alle bandkompisene på x-boxspilling etter øving i kveld. Han vet enda ikke at jeg har planlagt barnevognkikking i morgen... Var innom HM i dag. Der har de verdens tøffeste skinnjakke, sånn bomberjakke, fra størrelse 62 tror jeg det var. Og opp til et år. Tror jeg skal kjøpe en sånn i den største størrelsen og spare til neste vår... Ja, jeg tar litt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. februar 2007 #722 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg har også gått opp 4 kilo siden jul! Så fortvil ikke, tror det er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2007 #723 Del Skrevet 1. februar 2007 Han vet enda ikke at jeg har planlagt barnevognkikking i morgen... ← Spennende! Håper dere finner ut masse, og kanskje kjøper vogn! Sambo er på god gli til å bli med han, også. Tipper vi tar en tur i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. februar 2007 #724 Del Skrevet 1. februar 2007 Hi hi, synes ikke du tar av. Jeg har allerede masse klær i str 80 Sikler veldig på de froskebodyene på lindex, men klarte å styre meg i dag også. i. Veldig anvendelige dersom det plutselig skulle dukke opp en pung på prinsesse Jojo På HM gikk det desverre litt over styr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #725 Del Skrevet 1. februar 2007 Au, de bekkenplagene er ikke gode i dag. Skulle nok overlatt gulvvaskinga til Froskemannen. *spiser ferskt brød med hapå og drikker kald melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 2. februar 2007 #726 Del Skrevet 2. februar 2007 Au, da! Du må ta det med ro, vennen! Håper det ikke blir for ille i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. februar 2007 #727 Del Skrevet 2. februar 2007 du må passe på bekkenet ditt, da!! -har du vurdert å ta en tur til en som kan knekke og/eller kna litt? får håpe du er bedre i dag - og at det blir vognkikking på dere!! du får holde meg oppdatert!! -og ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #728 Del Skrevet 2. februar 2007 lubelillen og Petra. Skal være forsiktig. Ringte legen i dag, men de hadde ingen ledige timer til neste uke, så legesekretæren syntes jeg skulle ringe på morgenen på mandag og få en akuttime da. Så da gjør jeg det, og får få en henvisning til fysioterapeut eller kiropraktor. Er bedre i dag enn i går kveld, men værre enn jeg bruker å være på dagtid. Men nå er det helg, og da skal jeg slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. februar 2007 #729 Del Skrevet 2. februar 2007 Og jammen kan du få froskemannen til å vaske gulv - hils han fra strenge angelou. Håper det blir bedre etterhvert, viktig å slappe av og bøye seg riktig - anbefaler naprapat, det er helt suverent. Og masse kos og massasje fra mannen. Ha ei fin helg og ei strålende neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. februar 2007 #730 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har ei venninne som også har hatt stor nytte av naprapat. Hun er ikke gravid, men han hjalp henne med en svært problematisk nakke. Hun kjenner ikke den samme effekten ved fysioterapi, så det er vel verd å prøve naprapat. Ønsker deg ellers en flott helg, Frida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #731 Del Skrevet 3. februar 2007 Og jammen kan du få froskemannen til å vaske gulv - hils han fra strenge angelou. Håper det blir bedre etterhvert, viktig å slappe av og bøye seg riktig - anbefaler naprapat, det er helt suverent. Og masse kos og massasje fra mannen. Ha ei fin helg og ei strålende neste uke ← Han har allerede fått beskjed om at gulvvask er hans jobb framover, så det er i boks. Jeg har ei venninne som også har hatt stor nytte av naprapat. Hun er ikke gravid, men han hjalp henne med en svært problematisk nakke. Hun kjenner ikke den samme effekten ved fysioterapi, så det er vel verd å prøve naprapat. Ønsker deg ellers en flott helg, Frida! ← Får høre med legen på mandag hva hun tror. Ei på jobben som hadde fått ei isjiasnerve i klem når hun gikk gravid, og de smertene var visst veldig like mine. Så kanskje det kan være noe sånt? Har jo ikke vondt i selve bekkenet. I dag er det uansett myye bedre. Nå skal jeg spise litt frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. februar 2007 #732 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Uff!! Jeg håper du slipper unna bekkenplager altså!!! Hvis du bor i Oslo-område har jeg absolutt en fysio/manuellterapaut jeg kan anbefale. Kan sende deg en PM hvis du er interresert. Det som er fordelen med å bruke fysio/manuellterapaut er at staten betaler alt! Og flott at mannen tar seg av gulvvask!!! Gulvvask og støvsuging er skikkelig for bekkenplager! Er det i dag det er vogntitting??? Spennende!!! Ha en fin lørdag!!! Endret 3. februar 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #733 Del Skrevet 3. februar 2007 I dag har jeg vært nesten helt fin, men blir alltid litt vondt utover kvelden, så får ringe legen uansett og få henvisning. Send meg gjerne PM, Smile. Om det ikke er bekkenløsning jeg har, så betaler vel ikke staten noe? Men jeg fant ut at studentsamskipnaden har et helsefond man kan søke om å dekke utgifter til f.eks fysioterapeut og kiropraktor. Så da har jeg det i bakhånd. Vi har kikket på vogn ja. Froskemannen ble motvillig med... Han synes fortsatt det er alt for tidlig å tenke på, men når vi først var kommet oss på barnas hus så ble det med ett mer interessant. Begge to falt for samme vogn, en teutonia spirit s3, men den var ikke på salg så da ble det ikke noe kjøp nå. Uansett ikke verst at vi begge likte samme vogn. Jeg hadde tenkt på Quinny xl comfort(eller hva den heter) på forhånd. Den var nedsatt fra 6000 til 4000 med bag, men likte den ikke når jeg så den. Vi likte også TFK joggster twist begge to, men teutoniaen ble nok en liten favoritt. Kommer nok til å kjøpe med softbag. Var jo så enkelt å nappe med seg ut av vognen, og også en del letterer enn hardbag. Men hadde vi bodd på bakkeplan eller hatt heis, så ville vi nok gått for hardbag. Nå må jeg bare finne ut hvor vi kan få teutonia billigst mulig... Vi skal vel ikke betale vogna selv, men synes likevel den var litt dyr jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. februar 2007 #734 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurer på om man får behandling dekket om bekkenløsningen heter "bekkenløsning/problemer med gangvansker". Jeg mener å ha hørt at legen må skrive på gangvansker for at en skal få behandlingen gratis. Fysiodama mi tipset meg om det. Kan man snu bagen på de trehjuligene dere så på? Altså slik at barnet er vendt mot den som triller? Sambo vil ha trehjuling, men jeg vil ikke ha barnet vendt fra meg. I det siste har jeg sett så mange vogner på kjøpesentret hvor de har klikket fast bilstol/babystol på understellet. Så også litt praktisk ut, men ikke til utebruk, kanskje. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #735 Del Skrevet 3. februar 2007 På teutonia kan du snu sittedelen mot deg hvertfall. Tror ikke man kan det på tfk. Teutonia kan du få både som duo og kombi med softbag/hardbag. Det eneste jeg har lest om teutonia som gjorde meg litt usikker er at sittedelen på sportsvognen er litt kort. Skal vi ha en så dyr vogn vil jeg jo ha den hele barnevognsperioden. Enkelte mente dte ikke var noe problem, men får sjekke det opp først. Skal ikke være lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #736 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk for pm, Smile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. februar 2007 #737 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg tror ikke min lege skrev noe om gangvansker da jeg var til fysio og jeg har ikke betalt noe. Og ikke har jeg tenkt å gjøre det heller Men det er meget mulig det stemmer. Jeg fikk en henvisning fra min manuellteraut og der stod det med gangvasnker så jeg aner ikke jeg... Jeg synes også en del av disse teutonia vognene er fine. Husker at jeg prøvde litt også men nå husker jeg ikke hvorfor jeg ikke ville ha den. Vi så også på TFK men er ikke det en av disse som en ikke kan snu bagen på? Kakao: Av trehjulinger vet jeg quinny kom best ut i test i foreldre og barn for ett år siden tror jeg. Disse kan du låse hjulene på og snu bagen. Vet du kan feste bilstol på denne tyrpen men det tror jeg også du kan gjøre på flere typer trehjulinger med flere typer seter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. februar 2007 #738 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk for tips, jeg sakser ut vogntips, slik at jeg har de på èn plass til vi skal i butikken. Skal se etter teutonia og quinny i hvertfall. Jeg vil også ha en vogn vi kan bruke hele barnevognsperioden. For de koster jammen flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. februar 2007 #739 Del Skrevet 3. februar 2007 Ellers anbefaler jeg jo simo som vi har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #740 Del Skrevet 3. februar 2007 Vil jo ha med tre hjul jeg da. Syntes det virket så tungt og presse ned håndtaket når man skal svinge med de som har fire hjul. Ellers så vi på Simo også, og de var veldig fine. Tror ikke drømmevogna mi finnes, så får ta det nærmeste jeg kommer. Quinny likte jeg som sagt ikke. Virket så mye mindre solid enn teutonia, men det er vel like mye enn smaksak hva man liker og ikke tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå