Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #701 Del Skrevet 29. januar 2007 det er jo et strålende trumfkort; hvis han får kjøpe tv, så må dere kjøpe barnevogn først men da må du jo bestemme deg for vogn, da en kilo her - en kilo der! du må ikke veie deg for ofte da blir man altfor opphengt i vekta. jeg var jo litt mye på vekta i starten - og fikk litt "kjeft" fra flere her så nå har jeg blitt flink og har ikke veid meg siden jeg var hos jordmor den 4. januar... men det er jo ikke så dumt å tenke på hva man putter i munnen, da. jeg har kost meg veldig i det siste, så det blir nok ikke veldig hyggelig neste gang jeg går på vekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #702 Del Skrevet 29. januar 2007 Det hørtes ut som en veldig positiv opplevelse og være hos jordmor da, så bra. Og koselig med ivrig mamma Ha en fin dag ← Ja, det var supert på ABC. Og mamma er mye mer ivrig enn det jeg er. Men koselig er det. Riktignok et luksusproblem, men er sikker på at babyen får så mye klær til slutt at vi ikke kommer til å få brukt halvparten en gang. Ha en fin dag du også. det er jo et strålende trumfkort; hvis han får kjøpe tv, så må dere kjøpe barnevogn først men da må du jo bestemme deg for vogn, da en kilo her - en kilo der! du må ikke veie deg for ofte da blir man altfor opphengt i vekta. jeg var jo litt mye på vekta i starten - og fikk litt "kjeft" fra flere her så nå har jeg blitt flink og har ikke veid meg siden jeg var hos jordmor den 4. januar... men det er jo ikke så dumt å tenke på hva man putter i munnen, da. jeg har kost meg veldig i det siste, så det blir nok ikke veldig hyggelig neste gang jeg går på vekta ← Det å bestemme seg for vogn er jo håpløst, men vi får jo bare begynne med seriøs kikking. Blir vel Barnas Hus i løpet av uken tenker jeg. Vet jeg ikke skal veie meg for ofte, men en gang i uken er vel ikke såå ofte... Har jo lagt på meg i underkant av 4 kilo med denne som kom snikende på nå uten at jeg merket det. Vet jo at det bare vil gå oppover, men er jo fire måneder igjen og god tid til at mange flere kilo kan sette seg på magen og andre steder. Prøver å være positiv, men er ikke helt komfortabel med denne vektøkningen altså. Skal forsøke å snu tankegangen og også å spise sunt, så vet jeg at det ikke er godis og fet mat som forårsaker det hvertfall. Også har jeg jo glemt... 23 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. januar 2007 #703 Del Skrevet 29. januar 2007 4 kg er jo ikke mye da Gratulerer med 23 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #704 Del Skrevet 29. januar 2007 4 kg er da ingen ting. sist jeg veide meg hadde jeg lagt på meg 4 kg, og da var jeg 15+5.... så her er det ikke lov å klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 29. januar 2007 #705 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med 23 uker! Selv om du går på overtid, har du nå antakelig vært gravid lenger enn du skal være videre. Hvis det ga noen mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 29. januar 2007 #706 Del Skrevet 29. januar 2007 Hørtes veldig fint ut med fødsel på ABC-klinikken. Viktig at en føler seg trygg og sånt dit man skal. Her jeg bor, er det bare ett valg, lurer på om det er vanlig med et besøk dit etter uke 30 en gang. Spennende å høre hva dere finner ut om vogn. Vi må ta oss en tur i butikken snart vi, også, men jeg tror jeg må bearbeide sambo litt. Han synes det er litt tidlig, og jeg mistenker han for å tro at det er veldig enkelt å kjøpe vogn. Tar nok litt mer enn et kvarter i butikken, ja. Gratulerer med 23 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #707 Del Skrevet 30. januar 2007 4 kg er jo ikke mye da Gratulerer med 23 uker ← 4 kg er da ingen ting. sist jeg veide meg hadde jeg lagt på meg 4 kg, og da var jeg 15+5.... så her er det ikke lov å klage ← Nei, 4 kg er kanskje ikke mye... Men når halvparten av dem har kommet siden jul så blir jeg litt skremt over utviklingen. Men det er vel nå man virkelig skal begynne å legge på seg kanskje. Gratulerer med 23 uker! Selv om du går på overtid, har du nå antakelig vært gravid lenger enn du skal være videre. Hvis det ga noen mening... ← Det ga mening ja. Hørtes veldig fint ut med fødsel på ABC-klinikken. Viktig at en føler seg trygg og sånt dit man skal. Her jeg bor, er det bare ett valg, lurer på om det er vanlig med et besøk dit etter uke 30 en gang. Spennende å høre hva dere finner ut om vogn. Vi må ta oss en tur i butikken snart vi, også, men jeg tror jeg må bearbeide sambo litt. Han synes det er litt tidlig, og jeg mistenker han for å tro at det er veldig enkelt å kjøpe vogn. Tar nok litt mer enn et kvarter i butikken, ja. Gratulerer med 23 uker! ← Huff, det vogngreiene er helt håpløst. Men nå har froskemannen fått lov til å bestille tv, så da skal vi dra og kikke på vogn i løpet av uka tror jeg. ********************************************************* Orket ikke dra på tidlig forelesning i dag... Så tar det med ro hjemme og reiser på skolen om en halvtimes tid. Skal på et møte etter skolen, så blir lang dag. Men greit nok forsåvidt. Ha en fin dag dere som måtte komme innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. januar 2007 #708 Del Skrevet 30. januar 2007 oj oj - kanskje det blir vogn snart! du får holde meg oppdatert ha en super dag - ikke slit deg helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. januar 2007 #709 Del Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer med 23 uker! Her er det 19 uker i morgen. Er det spesielt å passere 20? Ser for meg at tida bare skal begynne å rase av gårde i takt med en voksene mage og ting man ikke har fått gjort unna Ha en fin dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #710 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) oj oj - kanskje det blir vogn snart! du får holde meg oppdatert ha en super dag - ikke slit deg helt ut ← Ja, håper det. I morgen får vi ny tv på døra hvertfall, men da blir det kanskje enda værre å få mannen ut på vognjakt. Skal prøve å ikke slite meg ut, men var ikke hjemme før kvart på ti. Møtet drøyde og drøyde. Men vi fikk pizza da. Gratulerer med 23 uker! Her er det 19 uker i morgen. Er det spesielt å passere 20? Ser for meg at tida bare skal begynne å rase av gårde i takt med en voksene mage og ting man ikke har fått gjort unna Ha en fin dag, vennen! ← Magen har vokst myyye den siste måneden ja. Og tiden går bare fortere og fortere. Vi begynner å få en del klær. Kjøpte en body og en pyjamas på Melkers i dag (den butikken Petra anbefalte)... Tror Froskemannen synes jeg er litt håpløs. Bortsett fra klær har vi ikke ordnet noe særlig, men må vel starte snart med det også. Endret 30. januar 2007 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. januar 2007 #711 Del Skrevet 31. januar 2007 du har vært på melkers, ja? hva synes du? mye fint der, ikke sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. januar 2007 #712 Del Skrevet 31. januar 2007 4 kg er ikke mye, du vet jo meg.... Men det er visst fra nå av og spesielt slutten at en legger på seg mye. Hvilken vogn satser dere på da Frida Frosk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 31. januar 2007 #713 Del Skrevet 31. januar 2007 He he, i går var jeg SÅ stolt da jeg ikke kjøpte babyklær.... Begynner å bli en del Sto lenge og stirret på en froskebody på lindex. Frosker er visst moderne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 31. januar 2007 #714 Del Skrevet 31. januar 2007 Du skal bli mamma snart, du har lov til å være litt håpløs, kan du fortelle froskemannen Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #715 Del Skrevet 1. februar 2007 du har vært på melkers, ja? hva synes du? mye fint der, ikke sant?? ← Ja, det var utrolig mye fint. Men tror ikke det blir så mye derfra. Var ganske dyrt når man tenker på at de vokser ut av klærne så fort. Men på salg så ble det jo normale priser. 4 kg er ikke mye, du vet jo meg.... Men det er visst fra nå av og spesielt slutten at en legger på seg mye. Hvilken vogn satser dere på da Frida Frosk? ← Joda, vet at 4 kilo ikke er mye, men var mer at det var så mye på en gang. Snek meg på vekta igjen på tirsdag... Og da var det en halv kilo mindre igjen. Så da ble jeg så fornøyd så. Neida, skal prøve å glede meg over at lille Skurt vokser og trives i stedet. Dumme frosken. Vogn ja... vanskelig det. Vi bor jo midt i byen, så må bli en som er liten og enkel å få med på buss og trikk. Men det går jo som regel ut over størrelsen på bagen igjen. Ikke lett... He he, i går var jeg SÅ stolt da jeg ikke kjøpte babyklær.... Begynner å bli en del Sto lenge og stirret på en froskebody på lindex. Frosker er visst moderne ← Bra det ikke bare er meg da. Har sett de froskebodyene jeg også. Kjempesøte. Du skal bli mamma snart, du har lov til å være litt håpløs, kan du fortelle froskemannen Ha en fin dag. ← Skal si det jeg. Forresten er han ganske så engasjert selv. I går var det masse synging og prating til magen. Også laget vi innkjøpsliste. Er nok en del vi må ha. Men begynne å handle det er visst ikke nødvendig enda. **************************************************** I går var jeg ikke innom KG etter jobb i det hele tatt. Snek meg innom et par turer på jobb, men rakk ikke skrive noe. Så det telles liksom ikke... Heklet litt og så på tv istedet, men fikk nesten abstinenser. Ramlet på isen i går også. Var jo livsfarlig ute jo. Heldigvis gikk jeg ikke helt på tryne, men fikk tatt for meg så havnet på knærne og tok for meg med henda. Ble sikkert litt turbulens for lille Skurt i magen, men på kvelden så var det fart der inne igjen. Froskemannen fikk kjenne spark flere ganger. I dag skal jeg på skolen, og skulle egentlig vært på vei til bussen nå. Men tar en rolig start på dagen, så skal ta en liten dagbokrunde før jeg går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 1. februar 2007 #716 Del Skrevet 1. februar 2007 Oi, bra det gikk fint med deg og lille Skurt på holka! Uff, litt ekstra skummelt med glattis nå som vi helst bør unngå å falle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. februar 2007 #717 Del Skrevet 1. februar 2007 Glattisen er ikke noe å spøke med nei, venninna mi brakk beinet nå... Og hun gikk helt vanlig rett over isen... Godt det gikk bra med lille skurt! Den froskebodyen tror jeg jammen jeg har i hus jeg også!! Hvis det er den fra Lindex... Ha en fin torsdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 1. februar 2007 #718 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg og har froskebodyer fra Lindex. Det er de som er to i en pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. februar 2007 #719 Del Skrevet 1. februar 2007 Åhhh-det er ikke det jeg har. Nå må jeg jammen opp og sjekke, kanskje det ikke er det jeg har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #720 Del Skrevet 1. februar 2007 Oi, bra det gikk fint med deg og lille Skurt på holka! Uff, litt ekstra skummelt med glattis nå som vi helst bør unngå å falle. ← Ja, blir litt ekstra forsiktig nå når jeg har Skurt i magen. Skulle hatt de støvlettene dine. Glattisen er ikke noe å spøke med nei, venninna mi brakk beinet nå... Og hun gikk helt vanlig rett over isen... Godt det gikk bra med lille skurt! Den froskebodyen tror jeg jammen jeg har i hus jeg også!! Hvis det er den fra Lindex... Ha en fin torsdag!!! ← Ja, den er fra Lindex. Jeg har ikke kjøpt den jeg da, men faller sikkert for fristelsen... Jeg og har froskebodyer fra Lindex. Det er de som er to i en pakke? ← Jeg har som sagt bare kikket på dem, men tror dte var to i pakken ja. Hvite med grønne frosker om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå