Vingedama Skrevet 15. januar 2007 #621 Del Skrevet 15. januar 2007 Regner med at UL på torsdag utløser redebyggingshormonet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. januar 2007 #622 Del Skrevet 15. januar 2007 Redebyggingshormonet Kjente på en hardbag - ganske tung (og den hørte til tvillingvogn, så var relativt liten), men syns samtidig at det ser tryggere ut på et vis enn softbag. Softbagene ser ut som om de kan kolapse over babyen når som helst (gjør sikkert ikke det, men...), og tenker også at det er kjekt med hardbag når man f.eks er borte, så kan knøttene sove der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. januar 2007 #623 Del Skrevet 15. januar 2007 Akk... jeg vet ikke hva hard- og softbag er engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. januar 2007 #624 Del Skrevet 15. januar 2007 Begge er til å feste på vogna sånn at babyen kan sove godt, resten ligger i navnet Hardbagen har harde kanter, det har ikke softbagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. januar 2007 #625 Del Skrevet 15. januar 2007 *glad jeg ikke bor i blokk* Både av hensyn til stellekommode-plass og vogn-bag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. januar 2007 #626 Del Skrevet 16. januar 2007 Vi bor også i blokk og har en vognansamling under trappa. Er allerde 3 vogner der, så hva vi skal gjøre med vogna vår blir litt av et spørsmål... Men de med minst barn har da førsteretten, sant? 3-åringer trenger vel ikke vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. januar 2007 #627 Del Skrevet 16. januar 2007 vi med små barn får ha førsterett, ja du får uansett si fra hvis du finner en kjempelur vogn, froskevennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #628 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. januar 2007 #629 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg neste blitt påkjørt i gangfeltet av bussen (jupp, det var lubelillen som viste finger`n til sjåføren). Han kjørte jaggu selvom jeg sto midt i feltet. Han hadde stoppa for å ta opp passasjer, og bilen som kom på min side av veien hadde stoppa. Så da gikk jeg! Hadde heldigvis et våkent øye på busshjula. Hvordan bli kvitt stygge vogner som man har fått påprakket av andre er herved løst. "Prosjekt prøvekjøring med vogn (uten baby)/ krysse vei med barnevogn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2007 #630 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja du må nok ut og prøve litt. Jeg har også tenkt som vannmelon at softbag kollapser over babyen og havner med et dunk i gulvet... Men ikke vet jeg. Du får legge noe på en 3-4 kg oppi så får du prøve HVordan går det med formen din da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #631 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 16. januar 2007 #632 Del Skrevet 16. januar 2007 Gratulerer med 21 uker! Vi og har sett litt på den kommoden, men havnet på Hensvik hvit stellebord tilslutt. Var inne og sjekket nå på ikea.no, og da var den plutselig borte.. Hmm.. Nå har jeg lært meg to nye ord - softbag og hardbag. Finnes det mon tro en barnevogn-guide på internett - jeg vil gjerne ha det inn med teskje. Duo, kombivogn, og husker ikke alle andre vogntypene. Føler meg veldig på ukjent mark. Vi ble forøvrig tilbudt ei vogn fra 60-tallet som ikke ligna grisen. Men den var så stygg at hun skjønte vi ikke ville ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. januar 2007 #633 Del Skrevet 16. januar 2007 Satser på en tur i dertil egnet butikk og bruke peke-metoden "DEN vil jeg ha" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. januar 2007 #634 Del Skrevet 16. januar 2007 Formen er bra den, Smile. Fortsatt litt vondt i rompa og nedover låret. Helt fint på morgenen, men har jeg stått mye om dagen så er det kjempevondt om kvelden. Stort prosjekt å snu seg i senga. I dag kjøpte jeg den aller første bodyen. Grønn- og brunstripete. ← Stort prosjekt for deg også??? Her også. Jeg våkner hver gang. Tenkte det var bare meg jeg for jeg tenker med skrekk og gru på hvordan det blir når vi virkelig blir stor og skal snu oss Stakkars mann som ligger ved siden av!!! Så gøy med klesinnkjøp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #635 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #636 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 17. januar 2007 #637 Del Skrevet 17. januar 2007 det er ikke alltid like lett å huske at man faktisk ikke holder ut like lenge nå som før. jeg kjenner det når jeg har holdt på med husarbeide for lenge - kroppen sier bare stopp! men svømming er alltid bra og yogakurs for gravide! det skal jeg også gå på. når har du tenkt deg på kurs - i forhold til termin? er litt usikker på hvor langt på vei det er ideelt å være når man går på kurs - vet du? ha en super dag, froskevenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 17. januar 2007 #638 Del Skrevet 17. januar 2007 Yoga høres ut som en god ide Har alltid hatt lyst til å prøve det. Ha en fin onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 17. januar 2007 #639 Del Skrevet 17. januar 2007 Du må være forsiktig med de smertene dine!!! Det er fort gjort å overbelaste!!!! Svømming er veldig bra men jeg har fått beskjed om å være forsiktig der også for en kjenner ikke så godt når man er i vann om det blir for mye. Men det finner du fort ut etter en gang eller to. Høres jo godt ut da!!!! Ha en fin-fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 17. januar 2007 #640 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg forstår godt at det er lett å gå seg vill i utstyrsjungelen. Jeg gru-gleder meg til det er min tur til å gå rundt å kjøpe utstyr. Vi kommer nemlig til å måtte kjøpe inn det meste. Mamma har noe utstyr fra jeg var liten som vi kan bruke (kurv, sprinkelseng og barnestol), og det er kjempegøy. Hun har også stående en eldgammel vogn som egentlig er kjempestilig. Den er bare litt tung og veldig vanskelig å ta med seg i bil. Men jeg kommer nok til å ta et par turer med den når vi er på besøk hos mamma. Huff, jeg snakker allerede som om jeg også var gravid. Men det er litt gøy å drømme seg fremover i tid, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå