Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der var du ja!!!

Så gøy å kjøpe utstyr!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Har dere tenkt å sette den på badet allerede siden dere skrur den opp eller???

*jeg vil ut og handle mer utstyr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÅr visst ikke opp noe større bilde av den men den ser fin ut!

Vi har også fått tak i stellekommode. Kan ikke skjønne at noe annet er praktisk (hvis man har plass til kommode selvfølgelig) men de som er åpne vil vel fort selitt rotete ut??

Ikke dumt å fylle opp etterhvert. Vår står i kjelleren enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sett på den kommoden. Selv om jeg langt i fra er gravid enda. Men det er lov å titte og drømme litt, er det ikke? :ler:

Jeg har imidlertid kommet frem til at vi mest sannsynlig vil komme til å trenge et sånt stellebord som kan monteres oppå badekaret. Har så lite plass på badet oppe, og badet nede er nok litt kaldt. Men vi får se; det er jo fortsatt en god stund igjen til vi skal kjøpe noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til her i dag? Håper du har hatt en fin helg :klem:

Vi får bare plass til kommode med 60 cm bredde. Litt krise... Tror stellinga kommer til å foregå på gulvet :ler: Ikke har vi plass til stellebord på badekaret heller... Tror jaggu vi må flytte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW - 21 uker!! over halvveis! :hoppe: :hoppe:

kjedelig når ting ikke blir helt som man har tenkt seg (eller når ting ikke får plass der man har tenkt seg :ler: )

vi har fått stellebord av en venninne, men jeg har ikke plass til det på badet. har veldig lite bad. så det får heller stå på gjesterommet - som vel snart må døpes om til barnerommet :) men det sånn med balje under - så det er jo mulig vi tar det inn på badet når mikro'n skal bade - litt vanskelig å bade en baby i et dusjhjørne tror jeg... :sjenert:

dere finner nok på en lur løsning til slutt :)

har dere tenkt på vogn, forresten? du bor jo også i blokk - gjør du ikke? (uten heis du også, eller?)

ha en fin dag, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 21 uker!

Dette utstyrsgreiene er til tider en tårevår opplevelse, ja.... Mye fint å se i blader og butikker, men så har man ikke plass i heimen :grine: Mulig det egentlig er en fordel :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger kanskje å sjekke regulerbarheten litt ekstra, ja...

Vi arver vel ei vogn. så det eneste jeg vet er at jeg tror den er blå :ler: Hva gjør man hvis man arver ei vogn man ikke liker? Er det lov å si nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Går vel for en kombivogn ettersom vi kan sette igjen vognen i sykkelboden nede. Med softbag har jeg forstått at det skal gå greit å bære opp og ned.

Men så er jo ikke de bagene så store, så da kan sikkert ikke babyen ligge i den til vinteren. Og skal vi ha tre eller fire hjul? Tre virker veldig greit når man skal ut og inn på trikk og buss da.

Et annet problem er at mens jeg ikke er 160 cm en gang, så er Froskemannen over 190. Så vi må jo ha en vogn som vi kan regulere håndtaket en del på, og da har jeg lest at teleskophåndtak er bedre enn sånn med knekk når man er høy.

Blir bare mer og mer forvirret dess mer jeg prøver å sette meg inn i vognverdenen jeg.  :ler: 

Har dere funnet ut av hva dere skal ha?

vi bor også i 3 etg. uten heis - så jeg har tenkt på det samme som deg! vi kan også ha vogna stående nede - og da er det jo greiest med softbag. men så vil jeg gjerne ha en stor bag i og med at de blir jo større akkurat når det blir kaldere ute...

og 3 eller 4 hjul problematikken har jeg også vært innom. får ikke helt bestemt med der - det er noen veldig fine 3-hjulinger der ute men de må man har hardbag til - og dessuten kan de ikke vendes mot deg når du bruker sportsvognsdelen. -og det er jo litt dumt.

så svaret er nei - vi har ikke bestemt oss ennå :sur:

du får si fra hvis du finner på noe lurt - ser ihvertfall ut til at vi har mange av de samme utfordringene!

men jeg er høy, da (176). og mannen og ikke såå høy som 190. mange av vognene synes jeg er veldig lave - men det ser ut til at de aller fleste har regulerbare håndtak...

Du trenger kanskje å sjekke regulerbarheten litt ekstra, ja...

Vi arver vel ei vogn. så det eneste jeg vet er at jeg tror den er blå  :ler: Hva gjør man hvis man arver ei vogn man ikke liker? Er det lov å si nei?

det er lov å si nei, ja!!! jeg vet at vi kommer til å arve mye - og jeg har allerede bestemt meg for å være kritisk. ikke ta imot hva som helst, selv om jeg er livredd for å fornærme de som gir bort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å si nei ja, noen har spurt oss også om vi kanskje heller vil ha nytt og da er det lett å være ærlig.

Men hvorfor vil dere ha softbag?? Synes det ser så slapt ut jeg. HVa når du sette bagen med ungen ned på gulvet, slår de hodet eller??? :ler: Nå har jeg absolutt ingen erfaring med dette :ler: Har bare bært hardbag.

Det er så gøy å se på utsyr!!!! :hoppe:

Mannen min også mente vi kunne ha opp stellekommoden på badet allerede så kunne jeg få begynt å legge i utstyr. Det blir bare røt her i kåken som det ernå. Trodde aldri han skulle foreslå det men det er helt greit for vi kan bare ha den som en kommode enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres lurt ut å begynne nå! Når en begynner tidlig får en også tenkt gjennom litt mer og kanskje kommer på mer etterhvert så en slipper en sjau på slutten.

Lurt å gå i butikker og prøve litt ja! Det har jeg begynt med!!

Glemte å :hoppe: for 21 uker!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...