Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe - fint navn da gitt :ler: Hos oss er det "babyn" eller "sneipen" som gjelder, men jeg sier "han" ditt og "han" datt - vet ikke hvorfor, for jeg har ikke noe følelse for kjønn egentlig.

Kan godt tenke meg at Froskemannen synes det er stas ja, min gleder seg allerede, litt morsomt for dem da, tror de får et mer forhold til det når de får se den lille. Det ER noe inni der liksom :overrasket: Ikke bare dama som har lagt på seg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen digger vel voksende, struttende pupper??? :ler:

Ikke så lett å finne gravidklær nei. Jeg var så heldig å få låne en pose full av mammaklær nå. Mye pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skurt var frosken med caps på TV3 for mange år siden, var det ikke? Han var kul.

Det var ikke to hos deg,altså? Her er det ikke noe problem med omtale. h*n har blitt til "de"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ikke ha mer??? Tenker mannen å være hjemme da eller?? Husk at du uansett har krav på nedsatt arbeidstid til amming! ;) Verdt å ta med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg glemte jo at du var student. :klaske: Blandet deg litt jeg. Da skjønner jeg det godt, allikevel kan du jo få rolige og litt kortere dager der du kan være hjemme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...