Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når man er gravid er visst det aller meste heeeeeelt normalt og har noe med graviditeten å gjøre, så går nok greit. Håper bare du får rent ting. Ikke så kos å våkne i, kan jeg tenke meg...

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo froskevenn!!

jeg er tilbake!! hyggelig at jeg var savnet, da :klem:

uff, ekkelt å våkne av at man blør neseblod, men godt å vite at det vistnok er normalt når man er gravid. mange rare plager vi må ha som gravide :ler:

håper alt er bra med deg i dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere enn meg som sniker på jobb.. :sjenert:

Ja altså; jeg er ikke på jobb nå, men jeg MÅ som regel innom i løpet av en arbeidsdag. Ikke det at jeg får tid til å skrive så mye, men må liksom titte litt. Er det det som kalles avhengighet, tro? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal være glad for at jeg ikke har mulighet til å komme innom her på jobb. Eller - har jo mulighet, men det er så veldig åpenlyst fordi jeg deler kontor med flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske froskevennen ei god jul :klem: Og jeg er på jobb :sjarmor: Snart juleferie nå ja!

Håper du koser deg med magen, mannen og god mat i jula :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen froskevenn... du har vel juleferie nå? håper du koser deg :klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok magen vokser i rykk og napp. Virker sånn. Håper du finner en bukse, da. Det er ikke så mange å velge mellom, syns jeg, men det er kanskje ikke så rart.

Ha en fin bitte-bitte-lille julaften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske den grønne frosken en riktig god jul! :nisse:

Så gøy at magen har poppet ut, da! :) Jeg syntes også det var vanskelig å finne mammaklær.. En kjole jeg ble veldig fornøyd med, var av elastisk stoff. Tror det er et triks, slik at en ser magekulen godt, og ikke bare ser ut som en har på en potetsekk-aktig sak. ;) Elastisk og/eller innsvinget, slik at det går inn under puppene.

Kjøpte meg en sort mammabukse for et par dager siden, men jeg kjøpte noe å vokse i, så nå går jeg og heiser på meg buksa til stadighet. :ler: Må finne meg et belte så lenge. Men sånn psykisk sett, så tror jeg at jeg heller vil ha ei stor bukse nå, enn å ha ei som sitter som et skudd bare noen få uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at magen vokser!!!! Jeg føler også at den vokser i rykk og napp!!

Kakao: Jeg kjøpte meg også ei litt for stor bukse men oppdaget plutselig at det er knapper på innsiden ved hofta som jeg kan stramme. SÅ oppdaget jeg det ved alle gravidbuksene mine! Praktisk!!!

Du har fått ferie nå eller Frida Frosk????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle bli enkelt å finne mammaklær. Nei, det er ikke gøy... Magen min er ikke helt babyelefant ennå, men har kikket litt på mammatøy for å være forberedt. Har liksom 1 bukse som passer nå (mammabukse). Men det er så stusselig utvalg i butikkene... Ja, ja... Fant farm noen gamle gensere fra 90-tallet som var i str XXL og XL. Var visst moderne i mitt distrikt på den tida :ler:

Ha en fin dag, vennen!

:nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor:

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisse:

Kose dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...