Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

:ler: den lista stjal faktisk Mrs N fra meg, og jeg stjal den fra Ephemera. men hun hadde vistnok funnet den på nett! :ler:

så flink du er, froskevenn!! blir helt imponert, jeg. er ikke veldig god med håndarbeide selv, dessverre... eneste jeg klarer er å strikke - rett og vrang. ikke noe hokus pokus :ler:

ha en strååålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg kopierer den lista, jeg. Greit å ha en liten oversikt over snittet. :) Blir spennende og litt rart dette, lurer på hvordan det føles å legge på seg så mange kilo. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er visst noen ordentlige tjuver alle sammen :ler: Er jo greit å ha en oversikt over hvordan man ligger an synes jeg, skal veie meg på fredag :forvirret:

----og så er jeg så veldig glad i lister :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som ville være med ut og spise indisk mat? Det er jo godt. Litt for lite grønnsaker etter min smak, men godt likevel :) Jaja. Ostbågar er ikke å forakte det heller. Bare pass på å dytte i mannen din et par stykker også. For luktas del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ! Ostepop er godt ;)

Indisk mat er ganske godt men det et krydder jeg blir kvalm av men jeg har ikke funnet ut hva det er. Kjører safet med de som det er yoghurt i for de går det bra med. Har vel spist litt for mye indisk mat tror jeg....

Blir det hjemmekos i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er merkelig hvordan gode lukter blir ekstra gode og vonde lukter blir ekstra vonde når man er gravid. Dere får ligge med ryggen til hverandre i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...