Vannmelon Skrevet 8. desember 2006 #461 Del Skrevet 8. desember 2006 Kake i boka mi, hvis du vil ha! Hørtes ut som om du ikke trengte å være redd for å legge på deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. desember 2006 #462 Del Skrevet 8. desember 2006 Vekta er vel til besvær uansett Har du badevekt hjemme? Vi har ikke det... Våger ikke ta slikt inn i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 9. desember 2006 #465 Del Skrevet 9. desember 2006 Vekta er vel til besvær uansett Har du badevekt hjemme? Vi har ikke det... Våger ikke ta slikt inn i huset. ← Det våger ikke jeg heller, og jeg er ikke gravid en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. desember 2006 #467 Del Skrevet 10. desember 2006 Så koselig med et lite juleverksted da! Men det er litt koseligere når man er flere. Gikk nok bra med den lille. Tenk på hvor beskytta den er inne i vannballongen sin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. desember 2006 #468 Del Skrevet 10. desember 2006 Antakelig går det veldig bra med rumpetrollet ditt! Men skjønner at du engster deg. Er utrolig hvor tidlig man begynner med det. Trodde det var noe som var forbeholdt "ferdiglagde" barn, jeg, men der tok jeg visst feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 11. desember 2006 #470 Del Skrevet 11. desember 2006 Blir nok juleverksted i dag også. Fortsatt en del jeg skulle gjort til i morgen. Føler meg nesten som julenissen, bare at jeg har tenkt å selge det jeg lager og ikke gi det bort. ← hva er det du lager for noe, da? -hvis det er lov å spørre... det gikk helt sikkert bra med den lille. de er godt pakket inn der de ligger, så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for ha en fin dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #471 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) x Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. desember 2006 #472 Del Skrevet 12. desember 2006 Så gøy med tøffeltoving. Jeg har tovet epler en gang. Det ble mer kliss og klæsj enn epler, så har nok litt igjen til jeg kan prøve meg på tøfler og slike ting. Du får kose deg du, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2006 #473 Del Skrevet 12. desember 2006 Toving er gøy :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 12. desember 2006 #474 Del Skrevet 12. desember 2006 hjemmetovede tøfler høres ut som en flott julegave bare si fra hvis du har for mange par Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #475 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 12. desember 2006 #476 Del Skrevet 12. desember 2006 Så flink du er til å lage tøfler! Innom og hilser på den koselige grønne frosken! Nysgjerrig på hvor langt du var kommet og sånt, siden vi har UL rundt jul begge to. Kjekt å se at det er flere som ikke har lagt på seg så voldsomt, føler meg mer normal, da. Ikke lagt på meg et gram, jeg. Men det skjer sikkert noe nå framover. Den vektlista, er det hva angelou gikk opp i et svangerskap hun har hatt? Sikkert ikke dumt å legge på seg så jevnt som hun har, i stedet for at alt kommer deisende i en sleng plutselig. (Har litt sånn strekkmerkefrykt ). Gratulerer med 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #477 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. desember 2006 #478 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror vektlista er en liten gjennomsnittsliste. Strikker du tøflene du tover eller gjør du det ordentlig?? Jeg strikker jeg. Gøy! HVa slags julepynt lager du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. desember 2006 #480 Del Skrevet 13. desember 2006 Så vidt jeg vet har jeg ikke vært gravid før nei, så den lista har jeg stjelt fra dagboka til Mrs N Tror hun har funnet den på nettet, det er en gjennomsnittsmåling ja, men det vil jo variere fra person til person hvordan man legger på seg, så har mest tatt den for å ha en liten oversikt for meg selv Så bra du tjente penger da Frida Frosk, morsomt å få så god respons på tingene dine Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå