Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå, ikke sant det er kjempekoselig å fortelle det til mamman sin? :)

nå ringer hun innimellom bare for å høre hvordan det går, og for å tankene mine over på noe positivt hvis jeg er litt trist og lei... :sjenert:

håper du og froskemannen får en super tur til Berlin. spis gjerne litt sauerkraut for meg også :sikle:

:klem::klem::klem:

edit: skriveleif :roll:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei froskevenn!!

godt å ha deg tilbake!! så bra at dere hadde en fin tur - hva gjorde dere da?

ha en fin fredag!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: hjem! ;)

Høres ut som om dere har kost dere da!!! Og :hoppe: for 11 uker i dag!!! Nå begynner det å gå unna synes jeg! Gled deg til å fortelle det til de andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere hadde en flott tur! :)

Jeg skjønner det er litt både-og å skulle fortelle folk. Jeg liker heller ikke for mye oppmerksomhet på meg selv, jeg blir ofte litt brydd og flau da.

Men jeg tror det for det meste kommer til å bli kjempekoselig! Det er jo bare positiv oppmerksomhet, om du skjønner hva jeg mener. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei vennen :)

høres ut som dere hadde en kjempefin tur!

jeg gleder meg til vi kan begynne å fortelle - men jeg må nok smøre meg med masse tålmodighet ennå.... du skal se det går greit å takle oppmerksomheten rundt det - selv om folk kanskje blir litt enspora når de får vite det :ler: jeg er litt skeptisk til det at alle skal ta meg på magen, jeg... jeg har et litt anstrengt forhold til magen min i utgangspunktet - så det kan bli en utfordring... :sjenert:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, gleder meg til å fortelle, men på den annen side så blir det litt skummelt også.

Jeg er ikke så veldig glad i oppmerksomhet om min person og det regner jeg med at det blir en del av framover. Folk som skal kjenne på magen, kommentere hvor stor eller liten (forhåpentligvis...  ;) ) jeg er i forhold til hvor langt jeg er på vei osv.

Men det var jo veldig koselig å fortelle mamma da, så blir nok bra.  :)

I går hadde jeg en drittdag.  :frustrert: Syntes froskemannen var utrolig dum, og det var han også.  :ler:

Men fikk besøk av ei venninne på kvelden og det var koselig. Vi koste oss med grønnsaker og dip og skravlet i mange timer.

I dag er jeg på jobb. Det er kjedelig, men trenger jo penger... Skal bare være her et par timer til, så får vel holde ut det.

Litt vondt i magen i dag. mensmurringer. Har ikke hatt det på flere uker, men er vel kanskje normalt at det kommer og går litt det også.

Kjenner meg igjen i dette. Nå er det vel offisielt hos oss selv om ikke alle vet det. Jeg orker heller ikke alloppmerksomheten og blir litt smånervøs kjenner jeg. Har også merket at de som vet det begynner å se det på meg (når jeg går i trange gensere) og blikket flakker ned på magen og opp til ansiktet mitt. Det er litt slitsomt, men jeg har jo gjort det på andre selv så jeg må vel tåle det!!! :ler:

Ønsker deg en fin dag på jobb :klem:

Jeg har også hatt mer mensmurringer den siste uka. Jordmor sa til meg at det var ingen ting å bekymre seg for. Noen har det hele svangerskapet i perioder.

Sant nok, Bippe.

I dag skal vi fortelle foreldrene til froskemannen og pappaen min. Hittil er det bare mamma og samboeren hennes som vet.

Også blir det vel mer eller mindre offisielt i løpet av uka. Det blir nok bra tenker jeg.  :)

Spennende å fortelle!!! Vi venter på referat!!! :hoppe:

Har magen din vokst noe i det siste da??? Begynner buksene å bli trange??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg klarer ikke å fortelle jeg :ler: Får det lissom ikke ut. Så her i huset er det sambo som har fått den jobben ;)

:ler:

Vi har byttet litt på. I begynnelsen var jeg så tøff og han turte ikke :ler: Men nå blir jeg helt sliten av det. Godt det er så og si offentlig nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...