Frida Frosk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. oktober 2006 #323 Del Skrevet 26. oktober 2006 Første kontroll i dag da, og det går mer og mer opp for meg at om drøye 7 måneder er jeg mamma. Hvis alt går bra da. Iflg legen min var det kun 3% risiko for spontanabort etter uke 8, så det var ingen grunn til å uroe seg. Jeg har også fått vite at jeg hører til Ullevål, og vi snakket litt om ABC-klinikken. Skal ringe dit i morgen, og tror jeg vil sende en søknad dit. Kjennes ut som det er det riktige for meg. Også har jeg og froskemannen bestemt oss for å informere våre foreldre om at de skal få barnebarn til sommeren. Det skjer nok i løpet av helgen, eller kanskej jeg ringer mamma i kveld... Litt usikker da jeg regner med broren min er der, og han tror jeg ikke klarer å holde dette hemmelig særlig lenge. Han har mast en stund på om han ikke skal få lov til å bli onkel noen gang. Ellers har froskemannen funnet ut at vi må kjøpe videokamera. Sånn at vi får dokumentert barndommen til den lille. Stakkars barn. Ser for meg at vi skal dra fram dette hver gang h*n kommer drassende med nye kjærester. Nå skal jeg forsøke å rekke en bitteliten dagbokrunde, før jeg må forberede et møte til i morgen. ← Så spennende med kontroll!!! 3% er lite ja! Vi krysser fingre!!! Så nå klarer dere ikke holde dere lengre nei!!! Vanskelig det der. Jeg er spent på å høre på reaskjonen. Er det første barnebarn eller??? Vi har også snakket om videokamera, men ikke for å filme framtidige kjærester. Det virker liksom litt fjernt Lykke til med møte og ha en god fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. oktober 2006 #325 Del Skrevet 27. oktober 2006 jeg fortalte det til mamman min her om dagen, og det var bare koselig så gøy med første kontroll, og så godt at det endelig begynner å gå opp for deg! (jeg er ikke helt der ennå....) det ser forresten ut til at jeg ikke var innom her i går. tar selvkritikk for det, altså. kan jo ikke glemme å stikke innom froskevennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. oktober 2006 #327 Del Skrevet 27. oktober 2006 Morro å fortelle!! Gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 #328 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gleder meg også til å høre! Vil ellers bare si i fra at jeg har fått ny dagbok. Link i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. oktober 2006 #329 Del Skrevet 30. oktober 2006 hei vennen, har du hatt en fin helg? fått fortalt den store nyheten til mamman din ennå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 30. oktober 2006 #330 Del Skrevet 30. oktober 2006 *spent på å høre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #331 Del Skrevet 31. oktober 2006 Håper det var koselig å fortelle mamman din, ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 31. oktober 2006 #333 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har svart deg litt angående pupper i dagboka mi. Ikke bekymre deg sånn!!! Lett for meg å si men.... Håper dere blir friske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #334 Del Skrevet 1. november 2006 Huff, hvitløk ja.. Jeg kjenner godt til den. Altså; det smaker utrolig godt i maten, men den gangen Bippemannen tok en rå fedd og knasket den i seg tok det en liten stund før det ble nuss på ham igjen kan man si.. Håper ellers dere snart blir friske igjen! Det er noe herk å gå rundt å hangle sånn. Men det er jo tiden for det nå som det begynner å bli vinter. Venter bare på det jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. november 2006 #335 Del Skrevet 2. november 2006 Hvordan går det med formen???? Nå blir det ikke noe streik iallefall!!! Har jo tenkt litt på dere, men nå er det vel bare å dra!!???! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. november 2006 Forfatter #336 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 2. november 2006 #337 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er også sånn som får dårlig samvittighet hvis jeg tar meg fri.... Burde vel ikke det men. Godt det blir tur på dere!. Drar dere i morra eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. november 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. november 2006 Forfatter #339 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) X Endret 27. mars 2023 av Frida Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 2. november 2006 #340 Del Skrevet 2. november 2006 3 %? Det betyr jo at det er 97% sjanse for at knotten sitter fast. Det er godt å vite... Det er kjempegøy å fortelle den store nyheten! Du og mamma'n din kommer sikkert til å snakke masse om det framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå