Gå til innhold

Livet i froskedammen

Frida Frosk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heldiggrisen som skal til berlin! det blir sikkert en kjempefin tur!! hyggelig med litt kjærestetid innimellom! :)

disse mensmurringene er rare. jeg trodde de skulle gi seg rundt da jeg testet posivit, jeg - men neida - de kommer og går med ujevne mellomrom :ler:

snart helg :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det vokser jo noe inni magen så det er vel bare rett og rimelig at vi kjenner at det skjer noe... :ler:

så gøy med navnediskusjon, da... jeg er veldig opptatt av navn. har faktisk jentenavn klart, og det var klart lenge før vi startet med prøvingen... men guttenavn er ikke like lett...

lurer på når man får en følelse av hvilket kjønn det er, jeg... har dere tenkt på om dere vil vite det når dere er på UL?

fredags :klem:

:hoppe: det er så deilig med helg :hoppe:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om det i det siste, og sambo synes også det er greit å vite hva som kommer ut. Uten at det bør satses 110 % og shopping i farger og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har igrunn ikke snakket om det, men jeg tror nok det blir til at vi vil vite det!

ideelt sett så vil jeg ha en av hver, men jeg har jo forstått at det ikke kan planlegges :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Berlin. Tror det blir gøy. Selv om øldrikkingen utgår for min del da.  :ler:

Blir uansett utrolig koselig med litt kjærestetid. Føler at vi så vidt treffes i døra om dagen.

I kveld har jeg hatt litt mensmurringer igjen. Lurer på hvor lenge det er normalt?  :klø:

Ubehagelig er det hvertfall. Og litt kvalm er jeg også.

Men veldig fornøyd med at praksisen har gått så fint. Kvalmen har absolutt vært til å leve med. 

Tror jeg skal forsøke å finne senga mi jeg.  :sove:

Berlin blir helt sikkert bra. Vært der vi også!! Mensmurringer ha rjeg hver dag. :overrasket: Men det er liksom overkommelig og da tenker jeg ikke noe mer på det.. Noe jeg kanskje burde??? Trodde det vill komme og gå hele tiden jeg.

Sjekket litt rundt på nettet i går, og mensmurringene kunne visst vare i flere uker til. Så lenge det ikke var sterke smerter så var det mest sannsynlig helt normalt.

Jeg og froskemannen lå og snakket om navn i går. Han hadde faktisk begynt å tenke på det allerede. Vi har aldri vært sånn som har dagdrømt om antall barn og hva de skal hete og sånn, så jeg hadde ingen ide om hvilke navn han synes er fine.

Men fant ut at vi var ganske enige om at litt uvanlige navn er bra, og selv om han syntes et par av de jeg likte var litt rare, så fant vi ut at vi likte de samme navnene i grunn.

Godt at man slipper de store diskusjonene om det hvertfall.  :ler:

I dag kommer faren til froskemannen på besøk og skal være her til søndag. Det blir koselig. Ikke så ofte vi ser foreldrene våres.

Vi også vil ha litt mer uvanlige navn enn Markus og Maria liksom, men vi får se. Mannen liker ikke alle forslaga mine, men dette har jo vi snakket om siden vi ble sammen. Men vi er stort sette enige!

Er 8 uker i dag forresten.  :hoppe:

Hurra for 8 uker!!! Det begynner på hjelpe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for åtte uker!

Jeg tror ikke noen av oss vil vite kjønnet, har alltid sett for meg at det er en ekstra overraskelse på fødestua, men samtidig er man vel mest opptatt av at h*n er frisk og har det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes magen min er enorm og rart at folk ikke skjønner det! Men den er størst på kvelden, og er nok mest oppblåst tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere ligger jo litt foran meg i løypa, så dere har vel fått litt mer mage enn meg :ler:

min er jo akkurat som før!

om 4 uker kan du rope det ut, froskevenn! det blir stas :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og froskemannen mener jeg har fått gravidmage.  :overrasket: Tror han synes det er litt stas. Jeg prøver å forsvare meg med at jeg er oppblåst. For det er litt tidlig med mage...?  :sjenert:

Jeg synes magen min er enorm og rart at folk ikke skjønner det! Men den er størst på kvelden, og er nok mest oppblåst tror jeg..

Magen min er også enorm og mannen bare smiler, for jeg har jo mage som bare det. Jeg synes også det er rart ingen ser det, kanskje de ser men ikke sier noe??? :ler: Jeg har ikke så innmari mange store gensere heller så det er ikke så lett å skjule....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...