marsy Skrevet 19. september 2006 Forfatter #261 Skrevet 19. september 2006 til KathJuli07, Bare Bea, jento og teria! har nok mer enn en centimeter som må bort jeg også. Jeg får opp glidelåsen, men da "tyter" det litt ut har veldig lyst til å få finere og mer definerte armer også... bedre å sy den inn enn ut ihvertfall!
Gjest Revenka Skrevet 20. september 2006 #262 Skrevet 20. september 2006 Utrolig lekker kjole!!! Det går nok fint å gå ned de siste kiloene. Nå har du jo kjøpt kjolen og bare MÅ Min er også trang. Vi får motivere hverandre
marsy Skrevet 20. september 2006 Forfatter #263 Skrevet 20. september 2006 (endret) Utrolig lekker kjole!!! Det går nok fint å gå ned de siste kiloene. Nå har du jo kjøpt kjolen og bare MÅ Min er også trang. Vi får motivere hverandre ← tusen takk!! i dag er det nøyaktig 7 måneder igjen til bryllup.. så jeg tror dette skal gå greit, men jeg vil jo gjerne at kjolen skal passe så fort som mulig (er litt utålmodig) jeg skal ihvertfall passe fint inn i den før jul, så får jeg bruke de siste månedene til finjustering Endret 20. september 2006 av marsy
Knøttet Skrevet 20. september 2006 #264 Skrevet 20. september 2006 Bra du har et mål, det hjelper nok veldig når du skal ta av noen kg:) Skulle gjerne tatt av litt selv, men er ikke så veldig engasjert ... *sukk* Ha en fin kveld!
flickan Skrevet 21. september 2006 #265 Skrevet 21. september 2006 Må bare si en gang til at kjolen din er virkelig fin..
marsy Skrevet 22. september 2006 Forfatter #266 Skrevet 22. september 2006 Må bare si en gang til at kjolen din er virkelig fin.. ← takk kjolen har en slags "omvendt" halterneck, ved at det kommer opp et bånd fra ryggen som går rundt halsen. Har sett bilder på nettet av at folk har sydd om båndet slik at det blir en vanlig halterneck, der båndet kommer opp fra brystet og går rundt nakken. Tror det vil bli finere på meg også enn en ren straplesskjole er bare utrolig lettet for at kjolen har blitt kjøpt!
Chica Skrevet 22. september 2006 #267 Skrevet 22. september 2006 Måtte innom her når jeg så at du skrev om Rembokjoler Har falt for Rembo og Lineakjoler jeg også, men det er alt for tidlig å tenke på kjole ennå for min del, skal ikke gifte oss før i 08. Men er veldig skeptisk til hvordan det er å få plass til pupper i de kjolene Er de veldig små? Ser for meg at jeg må kjøpe en større str og heller sy inn litt over magen jeg.
Tinkerbelle Skrevet 22. september 2006 #268 Skrevet 22. september 2006 Hei! Den kjolen var kanonfin, faktisk en av de fineste strapless-kjolene jeg har sett. Jeg har lest halve boken din idag, så skal jeg ta resten når jeg ikke er så trøtt. Masse lykke til fremover!
marsy Skrevet 24. september 2006 Forfatter #269 Skrevet 24. september 2006 Måtte innom her når jeg så at du skrev om Rembokjoler Har falt for Rembo og Lineakjoler jeg også, men det er alt for tidlig å tenke på kjole ennå for min del, skal ikke gifte oss før i 08. Men er veldig skeptisk til hvordan det er å få plass til pupper i de kjolene Er de veldig små? Ser for meg at jeg må kjøpe en større str og heller sy inn litt over magen jeg. ← jeg bruker vanligvis størrelse 40, er ganske barmfager men har relativt smal midje, og dermed er det tydeligvis ikke så lett å få det til å passe perfekt. Prøvde en annen overdel i størrelse 42, og den satt fint over puppene men løst over magen (mye på grunn av korsettet). Med Rembokjolene kan man jo sette sammen overdel og skjørt som man selv vil, så da kan du godt velge en størrelse større i toppen. Kjolene var visstnok veldig lette å sy inn.
marsy Skrevet 24. september 2006 Forfatter #270 Skrevet 24. september 2006 Hei! Den kjolen var kanonfin, faktisk en av de fineste strapless-kjolene jeg har sett. Jeg har lest halve boken din idag, så skal jeg ta resten når jeg ikke er så trøtt. Masse lykke til fremover! ← oi, tusen takk! nå ble jeg glad! tror jeg skal sy den litt om, så den blir en vanlig halterneck slik som denne. men det har jeg ikke helt bestemt meg for ennå.
marsy Skrevet 24. september 2006 Forfatter #271 Skrevet 24. september 2006 Noen lister fra meg også... inspirert av Bare Bea GJESTER: JA: 34 NEI: 6 KANSKJE: 4 IKKE SVAR: 2 PER I DAG: 36 stk inkludert oss. KJØREPLAN sånn ca: 1400-1430: Vielse 1430-1500: Bilder med familie, mingling 1500-1600: Bilder 1630-1930: Middag 2000: kaffe avec, kake/sjokoladefontene serveres 2100: Første dans, baren åpner
Tinkerbelle Skrevet 24. september 2006 #272 Skrevet 24. september 2006 Oj.. har dere sendt ut invitasjoner alt?? Hvor lang tid i forveien gjorde dere det? Jeg må jo være ustyrtelig sent ute med mine jeg da...
marsy Skrevet 25. september 2006 Forfatter #273 Skrevet 25. september 2006 Oj.. har dere sendt ut invitasjoner alt?? Hvor lang tid i forveien gjorde dere det? Jeg må jo være ustyrtelig sent ute med mine jeg da... ← det er bare fordi vi skal gifte oss i utlandet. Da kan vi gi rask tilbakemelding til hotellet på hvor mange rom vi trenger til gjestene. Og gjestene våre har god tid til å tenke på om de vil/kan være med eller ikke. Dessuten har flyprisene allerede begynt å gå opp, derfor var det lurt at vi var tidlig ute, slik at folk kunne bestille billigst mulig billett. tror vanlig tradisjon er å sende ut innbydelser ca 2-3 måneder før. Men jeg liker godt tradisjonen med å sende ut "save the date" kort så fort som mulig, slik at folk er obs på datoen og passer på å holde av dagen
Knøttet Skrevet 25. september 2006 #275 Skrevet 25. september 2006 Hei hei! Så bra dere har fått så mange "ja" fra gjestene! Sjokoladefontene høres bare helt utrolig nydelig ut ... Så mye dere har fått ordnet, skikkelig imponert jeg! Du må ha en fin kveld!
marsy Skrevet 26. september 2006 Forfatter #276 Skrevet 26. september 2006 Sjokoladefontene høres bare helt utrolig nydelig ut ... Så mye dere har fått ordnet, skikkelig imponert jeg! ← Sjokoladefontenen tror jeg blir en stor hit.. ihvertfall for meg uansett Vi har bestilt fra disse: Liquid Chocolate mmmm... jordbær og sjokolade.....
jento Skrevet 26. september 2006 #277 Skrevet 26. september 2006 Hei Og nok ein gong; eg lika kjolen din! Eg og likar "save the date" kort, har tenkt tanken, men finn ingen fine..kan jo lage sjøl og..sjokoladefontene *hmmmmmm* Ha ein fin dag!!
marsy Skrevet 26. september 2006 Forfatter #278 Skrevet 26. september 2006 til jento og kathjuli07! dagens konklusjon: fotograf er dyrt! lette igjennom nettet i går på leting etter pris på fotografering i bryllupet, og prisene varierte fra 7000-25000kr. Men på de billigste pakkene var kun fotografering og 12 bilder i album inkludert - skulle man ha bilder på cd-rom kostet det plutselig 3000kr ekstra Heldigvis fant jeg nettsiden til en nyutdannet fotograf som akkurat hadde startet eget firma, og han hadde lave priser, siden han var så fersk. For et lite bryllup tok han i følge nettsiden 1500kr, og da tar han ubegrenset med bilder av vielse, og mottakelse (2 timer til sammen), og vi får cd-rom. Å fremkalle bildene kommer selvfølgelig i tillegg, men for "normale" bilder tok han ca 5-10kr (farge eller svart/hvitt), så hvis vi sier 50 takkekort (50x10=500kr) er ikke det så veldig ikke pris! Trenger bilder til takkekort + noen bilder til vårt album, og til å ramme inn. Siden vi får cd-romen kan vi også fremkalle bildene selv, hjemme i Norge. Venter i spenning på svar på e-posten min!!
flickan Skrevet 27. september 2006 #279 Skrevet 27. september 2006 Så fint at dere fant noen som kunne gjøre det litt billigere + få med CD. Det er nesten det viktigste etter min mening, er jo fint å kunne fremkalle litt til familie og sånn uten å ruinere seg.
Knøttet Skrevet 28. september 2006 #280 Skrevet 28. september 2006 Åh herregudh ... sjokoladefontene med jordbær høres jo bare helt himmelsk ut, som en drøm!! Fotograf er dyre greier ja ... Bra dere fant en som var billigere Vi skal ha pappaen min til å fotografere i bryllupet vi, siden han er aktiv amatørfotograf (det er forloveden også, men han kan av naturlige årsaker ikke ta bilder i sitt eget bryllup ) Så det blir kjekt:) Ha en fortsatt super dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå