Gjest Ballerina Skrevet 7. mai 2007 #461 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer så mye!! Det høres ut som en skikkelig drømmedag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. mai 2007 #462 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulere så mye, det hørtes ut som en herlig dag! Åhh herregud, som jeg begynner å glede meg til det er min tur..! Så digg at frisøren ikke kostet mer enn 250(!) kroner! kos deg som nygift nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 7. mai 2007 #463 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratluerer så mye som fru, guud du er heldig, og for en fantastisk dag du hadde Kos deg masse som fru og nyt dagene! Vil gjerne se bilder, så sender deg PM. Stor klem fra J. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. mai 2007 #464 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer igjen!! Det hørtes ut som en suuuuper dag!! :-D Prøvde å sende deg pm, for jeg vil jo gjerne se bilder, men fikk beskjed om at du ikke fikk den pga du ikke hadde lov til å sende pm's eller innboksen din var full :klø: Nyt hvetebrødsdagene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #465 Del Skrevet 8. mai 2007 Ops! Nå har jeg slettet innboksen, så jeg kan ta imot PM igjen. Sender noen bilder ikveld eller i morgen. Å være gift er som å være samboer... :rødme: akkurat nå får jeg skjenn for at jeg har rotet i det dyrebare skittentøyssystemet til sjefsklesvasker-mannen-min. Det som er uvant er å si "mannen min" og å presantere meg med nytt etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 25. juni 2007 #466 Del Skrevet 25. juni 2007 hvordan er hvetebrød dagene???? flyttet og alt er bra?? tusen takk for nydelige bilder,dere er ett veldig fint par også. håper du hopper innom iblant til oss nå er det under 2 til vi reiser hjeeeeeeeeeeeeeeelp he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå