marsy Skrevet 26. november 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 26. november 2006 takk for hilsninger.. fortsatt god søndagskveld til dere alle sammen... har nå lagt en slagplan for "skjønnhetspleie" hår: b-vitaminer, hårkur med jevne mellomrom, la håret gro. en uke før bryllupet: klippe og farge hos min faste frisør bryllupsdagen: krølle og style håret hos frisør, håret løst. Slør? Tiara. negler: bestille time hos neglesalong et par dager før bryllupet. hud: har bestilt nye hudpleieprodukter fra Mary Kay, spent på virkningen. Skrubbe huden 1-2 ganger i uken, og bruke body butter fra body shop. brunfarge: begynne å ta sol 1-2 måneder før bryllupet. sminke: skal ta en sminketime hos Make Up Store for tips parfyme: ikke bestemt meg, men har veldig lyst på "flowerbomb" av Viktor&Rolf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. november 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 29. november 2006 middag på mcdonalds i dag :cry: som straff blir det trening hver dag resten av uka... huffameg, det har jeg jaggu meg bare godt av!! Fikk mail fra Rembo Styling i dag. Skjørtet på kjolen min har begynt å rynke seg på baksiden, selv om det skulle være et stoff som ikke rynker seg så lett. Fikk beskjed fra dem om at skjørtet kunne strykes, på laveste temperatur. Blir helt svett og nervøs ved tanken!!! Må vel drasse med et strykejern i kofferten... og kjolen måtte absolutt IKKE STEAMES... vil det si dampstrykejern.. eller tåler den ikke baderomsdamp heller?? Har satt opp en grov kjøreplan for bryllupet sammen med gommen, og har mailet med sjokoladefontene-damen om tidspunkt hun skal komme med fontenen, samt detaljer rundt hva slags frukt og annet digg vi skal dippe i sjokoladen. 10kg melkesjokolade, og jordbær, marshmellows, karamell, ananas og saltkringler (gommens valg!) som skal dyppes... mmmmmm... vi har også kikket litt på bilder av forskjellige kaker, og sendt en mail til en konditor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. november 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Foreløpig kjøreplan: Frokost med forlover Frisør Sminke + kle på meg 1400-1430 vielse 1430-1500 fotografering med familie og forlovere 1500-1600 fotografering av oss to 1615- vi går til bords vi ønsker velkommen, forlover informerer om meny 1630- forretten serveres 1630-1930 middag 1930-2000 buffer-mingling-røyk-dopause 2000- DJ starter musikken, baren åpner 2030- Sjokoladefontene, kake, kaffe avec 2100- første dans 0100- baren stenger 0130- DJ ferdig Endret 29. november 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 1. desember 2006 #364 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk for treningstips, marsy! Det skal jeg ta til etterretning. Synes planen din ser fin ut jeg. Og hva betaler dere for DJ? Er det dyrt? God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 2. desember 2006 #365 Del Skrevet 2. desember 2006 10 kg melkesjokolade nam nam, eg og vil duppe i sjokolade.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. desember 2006 #366 Del Skrevet 5. desember 2006 Treg for tida jeg, kg-asosial ... skal skjerpe meg, altså! Fin kjøreplan! mmm, sjokoladefontene ... Skal ha "vanlig" bryllupskake vi, blir vel mye med begge deler? Du må ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 6. desember 2006 hei hei alle flotte kg-jenter!! vi betaler ca 3000kr for DJ - da har vi musikk fra middagen er ferdig frem til kl 0100, og vi kan legge føringer på hva han spiller. Det er hotellet som har booket ham. Vi skal faktisk ha både kake og sjokoladefontene.. svigermor insisterer på at vi må ha kake, og hun spanderer, så da er det greit.. men det blir jo veeeeldig mye på en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. desember 2006 #368 Del Skrevet 7. desember 2006 innom med et lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. desember 2006 #369 Del Skrevet 10. desember 2006 helge- ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 11. desember 2006 da er GR kurset ferdig for denne gang.. når jeg hadde gått ned 4,6 kg var jeg kjempeglad, men på neste veing hadde vekten til kursleder gått i stykker og vi måtte bruke en ny vekt....og den viste 1,4 kg mer!!! Har ikke hatt vekt hjemme, så jeg føler at jeg har mistet litt oversikten over hvor mye jeg har gått ned.. men jeg har ihvertfall klart 5kg, og fått mye mindre rumpe har trent mye, og blitt flink med spisingen, så jeg håper dette skal fortsette fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. desember 2006 #371 Del Skrevet 13. desember 2006 Så flink du har vært å gått ned 5 kg! Det synes nok godt også! Hvis du er flink og trener og spiser riktig så fortsetter det nok å gå riktig vei! Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 17. desember 2006 #372 Del Skrevet 17. desember 2006 Så flink du har vært!!! Du kan være stolt av deg sjølv.Skal du ned mye mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 17. desember 2006 Så flink du har vært!!! Du kan være stolt av deg sjølv.Skal du ned mye mer? ← jeg vil ned 10-15kg til før jeg er nede i målvekten min..... Synes ikke det vises så veldig godt, men jeg kjenner stor forskjell på formen og energien. Nå skal jeg kjøpe underskjørt på Lilly.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. desember 2006 #374 Del Skrevet 19. desember 2006 jeg vil ned 10-15kg til før jeg er nede i målvekten min..... Synes ikke det vises så veldig godt, men jeg kjenner stor forskjell på formen og energien. Nå skal jeg kjøpe underskjørt på Lilly.dk ← Det vises nok enda bedre når du går ned mer Kjempebra at du merker forskjell på formen og energien før og nå! Det har nok mye å si, ja Lykke til med underskjørtshopping! Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 22. desember 2006 #375 Del Skrevet 22. desember 2006 Skal du ned så mye før bryllupet? eller er det et mer langsiktig mål? Uansett må du nå kose deg i julen, men litt god mat og ha ei koselig tid med familien. Stor julekos og ønske om ei god jul og eit godt nyttår til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 23. desember 2006 #376 Del Skrevet 23. desember 2006 Lenge siden jeg har vært innom her. Hatt det så travelt i det siste.. Er nok ikke alene om det. Skummelt det med kjolen da. Krysser fingrene for at det går greit å stryke den. Ønsker deg en riktig god jul og et godt nytt år. Endelig er det 2007!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. januar 2007 #377 Del Skrevet 23. januar 2007 Hallo! Er du her? *ekko* Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 23. januar 2007 #378 Del Skrevet 23. januar 2007 Berre nett innom og ser etter deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #379 Del Skrevet 26. januar 2007 oi oi oi.. tiden flyr... nå er det mindre enn 3 måneder igjen på tirsdag var jeg hjemme alene store deler av kvelden, og da prøvde jeg hele brudeantrekket. Siden sist har jeg nå kjøpt meg underskjørt, strømpebånd og sko. Jeg prøvde riktig nok ikke strømpebåndet da... men kjole, underskjørt og sko. Skoene er champagnefargede, litt mørkere enn kjolen, men det tror jeg blir tøft. Skjørtet sitter perfekt, men jeg synes fortsatt toppen er litt trang... men nå prøvde jeg den uten undertøy, et korsett hjelper kanskje litt mer til. Uansett blir det sunt kosthold og mye trening fremover! Ellers er det meste i orden. Nå er vi 40 personer totalt (inkludert oss). I helga skal vi velge vin vi vil ha til maten, og prøve oss på bordplassering. Vi må også bestemme oss for noen nye vi skal spørre om å være toastmaster, siden han som egentlig skulle være det, nå ikke kan komme likevel. Program for dagen ser nå slik ut: xxxx : frokost med forlover 1000 : frisørtime, vask/føn/styling (skal ha håret løst) 1200 : sminking og påkledning 1400 : vielse starter 1430 : vi tar bilder, mens gjestene får champagne og canapeer 1600 : vi går til bords, ønsker velkommen 1630 : første rett serveres 1930 : middagen ferdig, pause, vi flytter oss til naborommet 2030 : sjokoladefontene settes frem, kaffe avec serveres 2100 : første dans, DJ begynner, baren åpner 0100 : den private baren stenger, DJ ferdig Frisørtimen min er egentlig kl 11, men jeg må ringe og flytte den, siden jeg tror det blir stress ellers. Jeg skal sminke meg selv, og trenger god tid Vi har også valgt sangen som skal spilles når jeg kommer inn "midtgangen" før seremonien.. det er en sang av Vamp, men ikke Tir'na Noir Sikkert mye jeg har glemt å nevne.. jeg skal være flinkere til å besøke dere fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. januar 2007 #380 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, tida går veeeeldig fort nå! Begynner å bli en smule stresset jeg ... Tenk om jeg ikke rekker alt!! At toppen fortsatt er trang er ikke noe å bekymre seg for, for som du sier selv så hjelper det både med korsett og å trene framover Blir nok kjempebra! Spennende at dere har valgt sang! Aner ikke hva vi skal ha vi, sikkert noe tradisjonelt ... Vi får se. Du må ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå