AnonymBruker Skrevet 14. januar #61 Skrevet 14. januar Jeg sender to kort i morgen, til Polen og Nederland. I dag fikk jeg forresten det nydeligste jeg noen gang har fått i postkassen. En jeg har snakket litt med via en FB gruppe (aldri møtt, ikke skrevet pm) sendte meg en gave ❤️❤️❤️ som Vigdis-venneløs så traff det hjertet mitt skikkelig❤️❤️❤️ Anonymkode: 6337f...197 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #62 Skrevet 4. mai I dag sender jeg postkort til Japan. Anonymkode: c69aa...375 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #64 Skrevet 5. mai I dag skal jeg sende et postkort til et barn i utlandet som har bursdag, men som er fattig så ingen kommer på bursdagen. De har ikke penger til å feire bursdagen. Jeg skal kjøpe en liten gave som jeg sender med i konvolutten. Anonymkode: c69aa...375 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #65 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): I dag skal jeg sende et postkort til et barn i utlandet som har bursdag, men som er fattig så ingen kommer på bursdagen. De har ikke penger til å feire bursdagen. Jeg skal kjøpe en liten gave som jeg sender med i konvolutten. Anonymkode: c69aa...375 Det er fint gjort. Jeg fikk for en tid tilbake ett kort og avsender hadde tegnet hunden min som døde i fjor. Jeg gråt, av takknemlighet. Anonymkode: 6337f...197 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #66 Skrevet 13. juni Jeg sendte et brev til brevvennen min i dag. Anonymkode: c69aa...375 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #67 Skrevet 29. juni Jeg sendte et postkort til Tyskland i dag. Anonymkode: c69aa...375 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #68 Skrevet 29. juni Jeg er veldig fornøyd, for i helgen skrev jeg to brev og ett kort. Kortet skal til en venn som har bursdag snart. Brev 1 skal til en gammel familievenn, som jeg fikk et kort fra i mai. Og det andre brevet skal til en slektning av meg som (også sendte hilsen i posten til meg i forrige måned). Vennskap og slektskap er viktig å ta vare på ❤️ Anonymkode: 21445...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #69 Skrevet 4. juli Jeg sendte et postkort til Finland i går. Anonymkode: c69aa...375
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:53 #70 Skrevet mandag kl. 09:53 I dag sender jeg et bursdagskort til Taiwan. 🛎🛎 Husk å sende feriekort i sommer. 📮 Anonymkode: c69aa...375
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå