Gå til innhold

Moonboon

Fremhevede innlegg

Gjest bleiebaron
Skrevet

Hei! Kjøpte en moonboon på finn jeg måtte prøve. Første klarte jeg henge den opp ned. Jaja. Håper virkelig ikke den tok skade av det. Deretter fikk jeg den riktig vei, men syns ikke TEMPO knappen egentlig gjør hva jeg forventer. Tempoet er nogenlunde det samme men den vugger bare mer kraftig på høyere innstillinger. Hadde trodd det handlet om faktisk fart og ikke "kraft". Jeg har ikke krybba på, men prøver simulere med et tau og mine hender. Mulig at krybba pluss baby gjør den tregere. Er dette å forvente? Syns den vugga litt raskt, men kanskje bare mine forventinger om en treig opp og ned bevegelse ikke stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du ikke på den sengedelen eller hengekøya? Det er kun da du får sett hvordan den fungerer. Du bør ikke bruke din egen kraft mot den, da kan den bli ødelagt. 

Anonymkode: 013a6...e7e

Skrevet

du må ha kurven eller krybben på med en vekt oppi for å se, den fungerer helt fortreffelig - en skikkelig lifesaver! Nå som vi har hatt den for ett barn er jeg villig til å si at jeg kunne betalt ennå mer for den i forhold til all bæringen, buggingen og stresset med første barnet. Nå kan nummer tre bare komme likosm, vi er klar.. 

Anonymkode: 4a4ed...133

Gjest bleiebaron
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor har du ikke på den sengedelen eller hengekøya? Det er kun da du får sett hvordan den fungerer. Du bør ikke bruke din egen kraft mot den, da kan den bli ødelagt. 

Fordi vi ikke har stativ, og enda ikke fått krok i taket. Så ingen annen måte å skjekke den på. 

Gjest bleiebaron
Skrevet

Men spørsmålet mitt er egentlig: er TEMPO mer intensitet enn faktisk farten på byggingen? Prøver nå med 6kg vekt og da er greia den samme, at vuggingen bare er mer intens og ikke raskere ved større Tempo 

Skrevet
bleiebaron skrev (43 minutter siden):

Fordi vi ikke har stativ, og enda ikke fått krok i taket. Så ingen annen måte å skjekke den på. 

Er ikke verre enn å vente å se til du får krok i taket da :) Eller kjøpe stativ. Økt tempo betyr at den går opp og ned  hardere og raskere, men det er lurt å bruke lavest mulig tempo. Vi hadde på laveste tempo hele tiden og hadde ikke problem med at baby ble avhengig av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...