AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #1 Skrevet 24. november 2025 Eller må mannen være veldig frempå, verbal og flørtete? Alt dette er meg, men ikke før vi begge har valgt hverandre. Jeg viser interessen på en mye mer subtil og avslappet måte, varm og rolig - før hun også velger meg. Jeg har ingen problemer med å vise initiativ… Det er noe i meg som ikke ønsker å legge noe press på damen for å få henne til å velge meg. Jeg vil vise henne hvem jeg er, og gi henne muligheten til å se hvem jeg er. Dette er min måte å vise interesse på. Intensjonen min er ikke å ligge, men å finne noe ekte. I hodet mitt er det å være så frempå en måte å legge press på henne. Er jeg helt idiot her? Anonymkode: d4af5...668 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #2 Skrevet 24. november 2025 Nå er du veldig subtil! Hva er de subtile måtene du viser interesse på? Hyggelig mann og "hyggelig og flørtete mann" er ikke det samme Anonymkode: 07f7e...35f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #3 Skrevet 24. november 2025 Ja, du er litt idiot. De færreste kvinner er tankelesere, og de fleste vil kanskje tenke du er hyggelig mot alle. Er du interessert bør du være frempå nok til at det ikke er til å misforstå. Press blir det først når du er tydelig flere ganger etter å ha blitt avvist. Anonymkode: 9036a...8c3 5 1
Bælfeit Skrevet 24. november 2025 #4 Skrevet 24. november 2025 Vær deg selv å la det stå til,lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #5 Skrevet 24. november 2025 Jeg møtte en dame som var på besøk i byen min som bor langt borte. Vi hadde det veldig kjekt sammen. Praten fløt, vi lo og ertet hverandre og jeg satt igjen med en følelse av at dette kunne være noe spesielt - aldri kjent på slik kjemi før. Jeg fortalte henne at jeg hadde lyst å se henne igjen, noe som førte til at jeg dro langt - bodde på hotell, og tilbrakte noen dager med henne. Her kommer den delen av meg som er viktig for meg. Jeg dro aldri for å prøve å knulle henne. Jeg dro for å gi begge mer tid til å kjenne om dette kan være noe. Disse dagene var helt fantastisk, og tiden fløy. I mitt hode tenkte jeg at jeg viste henne at jeg var veldig interessert i henne, men fikk til svar når jeg kom hjem at hun ikke oppfattet at jeg var interessert i henne. For meg betyr dette at hun ikke valgte meg, og det er greit. Men at hun aldri oppfattet interessen fra meg skremmer meg litt. For jeg kan bare ikke gi hele meg til en som ikke vet om hun vil ha hele meg. Det faller meg bare ikke naturlig, for da må det gå i et unødvendig høyt tempo - og det er ikke veien for meg å finne noe ekte. Jeg har holdt på slik i mange år i mine yngre dager, og det gir meg bare masse sex - ikke følelser Anonymkode: d4af5...668
Slitenmamma Skrevet 24. november 2025 #6 Skrevet 24. november 2025 Men kan det være at du tror du viser interesse men så gir du veldig lite av deg selv? Vanskelig å si ut fra bare ett tilfelle. Men om det skjer flere ganger så tenker jeg at det beviser at du gir veldig lite. Om du ikke vil gå utenfor din komfortsone så tenker jeg at kommunikasjon er nøkkelen her. Si at du er interessert,men at du klarer aldri å gi ditt fulle før dere har "valgt" hverandre. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #7 Skrevet 24. november 2025 Slitenmamma skrev (Akkurat nå): Men kan det være at du tror du viser interesse men så gir du veldig lite av deg selv? Vanskelig å si ut fra bare ett tilfelle. Men om det skjer flere ganger så tenker jeg at det beviser at du gir veldig lite. Om du ikke vil gå utenfor din komfortsone så tenker jeg at kommunikasjon er nøkkelen her. Si at du er interessert,men at du klarer aldri å gi ditt fulle før dere har "valgt" hverandre. Så det betyr egentlig ingenting at jeg faktisk reiste langt, sjekket inn på hotell for å treffe henne? Det ville en hvilke som helst mann gjort for vennskap? For meg oppleves det som veldig passivt av damen. Nå skal det sies, det er helt ok at hun avviste meg. Dette er bare for å se om dette er slik damer generelt ville oppfattet det. At jeg oppfatter henne som passiv kommer av at hun ikke så den interessen jeg viste. At hun må ha mer for å kunne erkjenne at det sitter en mann som liker henne på andre siden. Og det gjør det ok at vi ikke treffes igjen. Følelsene mine bleknet, jeg fikk andre øyne på henne Anonymkode: d4af5...668
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #8 Skrevet 24. november 2025 Jeg har opplevd noe tilsvarende. Var invitert hjem til en fyr støtt og stadig. Vi spiste, koste oss, spilte spill, hørte på musikk osv. Men han tok aldri initiativet til å gjøre noe mer, enda han hadde en flørtende tone på chat. Jeg er nok fortsatt der at jeg venter på første fremstøt fra mannen, og det skjedde aldri, så da avskrev jeg det som vennskap. Har fått signaler i ettertid at han var interessert i noe mer, men det var vanskelig for meg å vite da han aldri gjorde noen fysiske fremstøt. Enda mer uforståelig var det da jeg vet at han har hatt affærer med mange andre damer, hvor han var initiativtaker. Anonymkode: 44f1f...978 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #9 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så det betyr egentlig ingenting at jeg faktisk reiste langt, sjekket inn på hotell for å treffe henne? Det ville en hvilke som helst mann gjort for vennskap? For meg oppleves det som veldig passivt av damen. Nå skal det sies, det er helt ok at hun avviste meg. Dette er bare for å se om dette er slik damer generelt ville oppfattet det. At jeg oppfatter henne som passiv kommer av at hun ikke så den interessen jeg viste. At hun må ha mer for å kunne erkjenne at det sitter en mann som liker henne på andre siden. Og det gjør det ok at vi ikke treffes igjen. Følelsene mine bleknet, jeg fikk andre øyne på henne Anonymkode: d4af5...668 Jeg tolket det som at du var interessert. Nå vet jeg jo ikke jeg hvordan du var siden jeg ikke var der. Men jeg er også den typen (jeg er dame) som ikke ligger med noen for det har gått måneder. Jeg har ikke telt. Et par tre måneder kanskje. Altså før vi har blitt en par eller hvis vi er seriøse. Så hvis noen prøver å ligge med meg tidlig så får jeg dårlig inntrykk og stikker. Og hun har jo visst at du var der som mere enn en venn når hun skrev meldingen om at hun ikke følte du var interessert. Var nettopp en dame her på KG som skrev nøyaktig den meldingen til en mann som trodde de hadde det kjempefint og ville treffes igjen. Han hadde kun snakket om seg selv hele tiden og ikke stilt damen et eneste spørsmål eller vist noe interesse for hennes liv eller det hun sa i det hele tatt. Vet ikke om dette gjelder deg også? Er det mulig å bare spørre henne. "Jeg er bare nysgjerrig, men hva fikk deg til å tenke at jeg ikke er interessert i deg?" Og så bare se hva hun svarer. Sånn at du lærer. Anonymkode: 01881...cb3 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #10 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har opplevd noe tilsvarende. Var invitert hjem til en fyr støtt og stadig. Vi spiste, koste oss, spilte spill, hørte på musikk osv. Men han tok aldri initiativet til å gjøre noe mer, enda han hadde en flørtende tone på chat. Jeg er nok fortsatt der at jeg venter på første fremstøt fra mannen, og det skjedde aldri, så da avskrev jeg det som vennskap. Har fått signaler i ettertid at han var interessert i noe mer, men det var vanskelig for meg å vite da han aldri gjorde noen fysiske fremstøt. Enda mer uforståelig var det da jeg vet at han har hatt affærer med mange andre damer, hvor han var initiativtaker. Anonymkode: 44f1f...978 Om sex er målet, da er sex målet. Om det er noe viktigere involvert, da er det helt nødvendig at damen også velger han. Om ikke blir det samme greien som om sex var målet - noe som igjen ville ødelagt mer enn det ville gjort dere nærmere. Det er derfor vi blir kjent med hverandre, vi viser trygghet i form av respekt, ro, initiativ (han inviterte deg stadig vekk). Han vil vise at han liker deg, og håper du liker han. Om han skal lede hele veien til sengen, da har han fått en dame som er lik alle andre damer han bare har ligget med. Noe må komme fra henne. Skal hun bare følge, da er det ingenting bygge noe på - hun må være mer enn det Anonymkode: d4af5...668
Snok1 Skrevet 24. november 2025 #11 Skrevet 24. november 2025 For å svare på overskriften: Ja, det er en for deg. Mest sannsynlig flere. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #12 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tolket det som at du var interessert. Nå vet jeg jo ikke jeg hvordan du var siden jeg ikke var der. Men jeg er også den typen (jeg er dame) som ikke ligger med noen for det har gått måneder. Jeg har ikke telt. Et par tre måneder kanskje. Altså før vi har blitt en par eller hvis vi er seriøse. Så hvis noen prøver å ligge med meg tidlig så får jeg dårlig inntrykk og stikker. Og hun har jo visst at du var der som mere enn en venn når hun skrev meldingen om at hun ikke følte du var interessert. Var nettopp en dame her på KG som skrev nøyaktig den meldingen til en mann som trodde de hadde det kjempefint og ville treffes igjen. Han hadde kun snakket om seg selv hele tiden og ikke stilt damen et eneste spørsmål eller vist noe interesse for hennes liv eller det hun sa i det hele tatt. Vet ikke om dette gjelder deg også? Er det mulig å bare spørre henne. "Jeg er bare nysgjerrig, men hva fikk deg til å tenke at jeg ikke er interessert i deg?" Og så bare se hva hun svarer. Sånn at du lærer. Anonymkode: 01881...cb3 Jo, jeg skal nok spørre henne 😊 nei her har jeg lært en hel masse om henne, og hun har lært en hel masse om meg. Jeg tenker det egentlig ikke er vits å spørre, for jeg vet allerede nok: hun så meg ikke, og hun er passiv. Det er egentlig svar nok. For jeg viste henne meg og gav henne muligheten til å velge meg. Om hun kun kan velge meg om jeg prøver å forhøre henne, at det er den seksuelle biten hun bryr seg om - da er det ikke liv laga. Så ingenting å lære, annet enn at vi ikke var for hverandre Anonymkode: d4af5...668
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #13 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, jeg skal nok spørre henne 😊 nei her har jeg lært en hel masse om henne, og hun har lært en hel masse om meg. Jeg tenker det egentlig ikke er vits å spørre, for jeg vet allerede nok: hun så meg ikke, og hun er passiv. Det er egentlig svar nok. For jeg viste henne meg og gav henne muligheten til å velge meg. Om hun kun kan velge meg om jeg prøver å forhøre henne, at det er den seksuelle biten hun bryr seg om - da er det ikke liv laga. Så ingenting å lære, annet enn at vi ikke var for hverandre Anonymkode: d4af5...668 Mente, skal nok «ikke» spørre henne. Det er helt irrelevant. Hun vet nå at hun var med en mann som var veldig interessert i henne. Men hun så det ikke, kanskje fordi hun er vant med eller trenger menn som prøver å få henne til sengs så raskt som mulig. Hun trenger en annen mann enn meg Anonymkode: d4af5...668
Slitenmamma Skrevet 24. november 2025 #14 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så det betyr egentlig ingenting at jeg faktisk reiste langt, sjekket inn på hotell for å treffe henne? Det ville en hvilke som helst mann gjort for vennskap? For meg oppleves det som veldig passivt av damen. Nå skal det sies, det er helt ok at hun avviste meg. Dette er bare for å se om dette er slik damer generelt ville oppfattet det. At jeg oppfatter henne som passiv kommer av at hun ikke så den interessen jeg viste. At hun må ha mer for å kunne erkjenne at det sitter en mann som liker henne på andre siden. Og det gjør det ok at vi ikke treffes igjen. Følelsene mine bleknet, jeg fikk andre øyne på henne Anonymkode: d4af5...668 Dessverre er det utrolig hva noen menn faktisk er villig til å gjøre. Hun såg ikke din interesse og du tenker at hun er passiv som ikke såg det. Er vanskelig å si hvem som har rett. Tenker at du bare må godta at hun ikke oppfattet det slik, og skjer det igjen med noen nye så er det du som viser for lite interesse til at andre ikke klarer å oppfatte det. Da må du nesten bare endre deg, om du vil komme lengere enn bare noen dater. 2
Slitenmamma Skrevet 24. november 2025 #15 Skrevet 24. november 2025 Slitenmamma skrev (1 minutt siden): Dessverre er det utrolig hva noen menn faktisk er villig til å gjøre. Hun såg ikke din interesse og du tenker at hun er passiv som ikke såg det. Er vanskelig å si hvem som har rett. Tenker at du bare må godta at hun ikke oppfattet det slik, og skjer det igjen med noen nye så er det du som viser for lite interesse til at andre ikke klarer å oppfatte det. Da må du nesten bare endre deg, om du vil komme lengere enn bare noen dater. Dette er spekulasjoner fra min side, men hun tenkte sikkert at du likte henne siden du kom dit,men kanskje hun oppfattet deg som for passiv i flørtingen. Så hun konkluderte iløpet av dagene du var der, at du ikke var interessert i noe mer med henne. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #16 Skrevet 24. november 2025 Slitenmamma skrev (1 minutt siden): Dessverre er det utrolig hva noen menn faktisk er villig til å gjøre. Hun såg ikke din interesse og du tenker at hun er passiv som ikke såg det. Er vanskelig å si hvem som har rett. Tenker at du bare må godta at hun ikke oppfattet det slik, og skjer det igjen med noen nye så er det du som viser for lite interesse til at andre ikke klarer å oppfatte det. Da må du nesten bare endre deg, om du vil komme lengere enn bare noen dater. Det er godtatt 😊og takk for din omtanken. Nei, det handler nok mer om at det viste seg at vi ikke passet sammen fremfor at noen må endre seg. Denne «parringsleken» den sitter dypt forankret i oss alle - alle kan lære seg ulike typer og være en de ikke er. Det ser vi stadig eksempler på her inne. Men ser man etter noe ekte, da foretrekker jeg å være ekte. Jeg synes bare det var interessant å oppleve at en dame ikke oppfatter at en mann som reiser langt og bruker mye penger bare for å treffe henne - ikke er interessert 😌 og at det viser seg at flere ikke ville opplevd dette som en mann som var interessert. Også leker jeg litt med tanken på hva mennene gjør, som disse damene opplever som interesserte. Og kobler det mot hvorfor det så ofte bare blir med sex. Kan ta feil, men det kan jammen være riktig også. Satser på bedre lykke neste gang 😌 Anonymkode: d4af5...668
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #17 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Om sex er målet, da er sex målet. Om det er noe viktigere involvert, da er det helt nødvendig at damen også velger han. Om ikke blir det samme greien som om sex var målet - noe som igjen ville ødelagt mer enn det ville gjort dere nærmere. Det er derfor vi blir kjent med hverandre, vi viser trygghet i form av respekt, ro, initiativ (han inviterte deg stadig vekk). Han vil vise at han liker deg, og håper du liker han. Om han skal lede hele veien til sengen, da har han fått en dame som er lik alle andre damer han bare har ligget med. Noe må komme fra henne. Skal hun bare følge, da er det ingenting bygge noe på - hun må være mer enn det Anonymkode: d4af5...668 Hvem snakker om å "lede hele veien"? Jeg kom på besøk på hver eneste invitasjon. Jeg kan vel i samme grad som deg hevde at "er ikke det bevis nok?". Selv om jeg ikke anser meg som særlig tradisjonell av meg, så er jeg fortsatt skrudd sammen sånn at jeg venter på første move fra han, så vil jeg selvsagt straks følge opp hans fremstøt. Utover det så viser jeg så godt jeg kan at jeg er både interessert i han og følger opp med å matche hans initiativ. Jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å være så rigid på det første fremstøtet. Det er stor fare for at du vil møte mange kvinner med samme tankegang som deg selv (og meg), og da blir dere bare stående fast. For det er faktisk slik at ganske mange av oss kvinner er vant med at menn tar det første initiativet til intimitet. Når det ikke skjer, er det lett å konkludere med manglene interesse fra mannen. Erfaring sier oss at det gjerne er slik, selv om det ikke gjelder i ditt tilfelle. Anonymkode: 44f1f...978 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #18 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem snakker om å "lede hele veien"? Jeg kom på besøk på hver eneste invitasjon. Jeg kan vel i samme grad som deg hevde at "er ikke det bevis nok?". Selv om jeg ikke anser meg som særlig tradisjonell av meg, så er jeg fortsatt skrudd sammen sånn at jeg venter på første move fra han, så vil jeg selvsagt straks følge opp hans fremstøt. Utover det så viser jeg så godt jeg kan at jeg er både interessert i han og følger opp med å matche hans initiativ. Jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å være så rigid på det første fremstøtet. Det er stor fare for at du vil møte mange kvinner med samme tankegang som deg selv (og meg), og da blir dere bare stående fast. For det er faktisk slik at ganske mange av oss kvinner er vant med at menn tar det første initiativet til intimitet. Når det ikke skjer, er det lett å konkludere med manglene interesse fra mannen. Erfaring sier oss at det gjerne er slik, selv om det ikke gjelder i ditt tilfelle. Anonymkode: 44f1f...978 Første fremstøt tar jeg alltid. Første fremstøt er ikke fysisk - kyss eller sex. Å si ja til et initiativ er virkelig ikke det samme som å ta initiativ. Og ganske mange av dere kvinner har møtt på ganske mange «drittsekker». Dumt å si det, men det er jo en sannhet. Jeg har vært en slik en selv. Jeg vet hvordan vi gjør det - men som allerede nevnt så er det som regel veien til sex, ikke forhold. Unntak finnes, men jeg gav meg med dette nettopp fordi jeg vil ha et forhold. Anonymkode: d4af5...668
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #19 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Første fremstøt tar jeg alltid. Første fremstøt er ikke fysisk - kyss eller sex. Å si ja til et initiativ er virkelig ikke det samme som å ta initiativ. Og ganske mange av dere kvinner har møtt på ganske mange «drittsekker». Dumt å si det, men det er jo en sannhet. Jeg har vært en slik en selv. Jeg vet hvordan vi gjør det - men som allerede nevnt så er det som regel veien til sex, ikke forhold. Unntak finnes, men jeg gav meg med dette nettopp fordi jeg vil ha et forhold. Anonymkode: d4af5...668 Tror det er ganske mange damer som vil ha sex før de tenker forhold. Det er mitt inntrykk. Litt samme prinsipp som med de som gifter seg. Det er ganske vanlig å ha sex før man gifter seg, for å finne ut om man er kompatible seksuelt. Vi er alle ulike selvfølgelig, likevel tror jeg flertallet tenker slik. Når tenker du det er naturlig å ha sex? Anonymkode: 29ce7...cf3
kommodevaran Skrevet 24. november 2025 #20 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller må mannen være veldig frempå, verbal og flørtete? Alt dette er meg, men ikke før vi begge har valgt hverandre. Jeg viser interessen på en mye mer subtil og avslappet måte, varm og rolig - før hun også velger meg. Jeg har ingen problemer med å vise initiativ… Det er noe i meg som ikke ønsker å legge noe press på damen for å få henne til å velge meg. Jeg vil vise henne hvem jeg er, og gi henne muligheten til å se hvem jeg er. Anonymkode: d4af5...668 Dette virker selvmotsigende. Du sier du vil gi damen sjansen til å bli kjent med deg og velge deg for den du er, men så er det deler av den du er som du holder tilbake og ikke lar henne se. Så hvordan skal hun da bli kjent med den ekte deg, og vite om hun er interessert i den ekte deg? Jeg ville ærlig talt blitt skremt om jeg hadde falt for en som var avslappet og tilbakeholden, men som brått forvandlet seg til en frempå, verbal og flørtende fyr det sekundet vi ble et par. Det er ikke sikkert jeg ville likt den versjonen av ham, en gang. Sier ikke at man trenger å prøve å få dama til sengs fra første sekund, men man bør da i hvert fall vise hint om hvordan man vil være om det faktisk blir et forhold ut av dette, selv om man foretrekker å ta ting langsomt. For å svare på et annet spørsmål du stilte: Jo, i utgangspunktet ville jeg tenkt at om en fyr reiste langt for å treffe meg, bodde på hotell i flere dager for å være sammen med meg, osv, så er han interessert. Men så må man jo også se på hvordan dette treffet var, for det faktum at han er til stede er ikke nok til å vite om han fortsatt er interessert. Om han hadde vært sur eller tilbakeholden, kun snakket om seg selv, ikke vært interessert i meg som person, sagt ting som fikk det til å virke som om han ikke likte meg, ikke hadde flørtet i det minste bittelitt, eller gitt meg komplimenter, eller sagt direkte til meg at han har litt følelser for meg, eller prøvd seg på litt ekstra blikkontakt, eller ønsket å holde hender eller annen form for minimal kroppskontakt, osv., så ville jeg tenkt at han kanskje mistet interessen i løpet av besøket, eller at han kanskje bare var ute etter vennskap likevel. Man kan ikke bare gjøre én stor handling (dra på besøk) og så tro at da er alle intensjoner på bordet og at man ikke trenger å gjøre mer for å vise at man er interessert. Jeg har forresten hatt flere mannlige venner som har besøkt meg over lengre tid kun som venner. Søsteren min har reist på ferietur med menn kun som venner. Så å tilbringe tid sammen er ikke nødvendigvis en tydelig indikasjon på at man ønsker noe romantisk. AnonymBruker skrev (1 time siden): I mitt hode tenkte jeg at jeg viste henne at jeg var veldig interessert i henne, men fikk til svar når jeg kom hjem at hun ikke oppfattet at jeg var interessert i henne. For meg betyr dette at hun ikke valgte meg, og det er greit. Anonymkode: d4af5...668 Dette er en tullete ting å si. Hun skjønte ikke at du var interessert. That's it. Det betyr ikke at hun ikke valgte deg. Det betyr at hun trodde du ikke ville velge henne. AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jo, jeg skal nok spørre henne 😊 Jeg tenker det egentlig ikke er vits å spørre, for jeg vet allerede nok: hun så meg ikke, og hun er passiv. Det er egentlig svar nok. For jeg viste henne meg og gav henne muligheten til å velge meg. Om hun kun kan velge meg om jeg prøver å forhøre henne, at det er den seksuelle biten hun bryr seg om - da er det ikke liv laga. Så ingenting å lære, annet enn at vi ikke var for hverandre Anonymkode: d4af5...668 Det at hun ikke skjønte at du var interessert trenger ikke å bety at hun er passiv. Har hun selv sagt at det var på grunn av mangel på sex at hun syntes du virket uinteressert? Hvis ikke tillegger du henne meninger hun ikke nødvendigvis har, og det er urettferdig. Dessuten kan det hende hun ikke forstår måten du har vist interesse på fordi hun ikke er vant til at menn viser interesse på den måten. Om du forklarer det for henne er det fullt mulig at hun ser det, og digger det. Du virker veldig skråsikker på at du vet alt og har alle svarene, til tross for at du tilsynelatende har det samme problemet igjen og igjen. Spørsmålet er om du vil fortsette å ha dette problemet resten av livet? Du har virkelig ingenting å tape på å ta en ordentlig prat med denne dama, få hennes perspektiv på ting. Og da mener jeg det faktiske perspektivet hennes, ikke det du tror hun har. Det "verste" som kan skje er at du lærer noe nytt om deg selv og hvordan du fremstår for andre mennesker, noe som kan være til enorm nytte fremover i datinglivet. For, igjen, det at hun oppfattet deg som uinteressert og passiv, trenger ikke å bety at hun ikke var interessert i deg. 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå