kari2 Skrevet 26. november 2025 #21 Skrevet 26. november 2025 Flere som anbefaler Wilfa probaker, hva er det dere liker med den?😊
newman01 Skrevet 27. november 2025 #23 Skrevet 27. november 2025 (endret) kari2 skrev (21 timer siden): Flere som anbefaler Wilfa probaker, hva er det dere liker med den?😊 Den gjør det jevnt over bra i tester, ser ganske stilig ut. Og litt annerledes enn alle andre sine maskiner, som i all hovedsak er KitchenAid og Kenwood. Men jeg har ikke testet den, så veit ikke om den er bra. Endret 27. november 2025 av newman01
AnonymBruker Skrevet 27. november 2025 #24 Skrevet 27. november 2025 Veldig fornøyd med Ankarsrum. Lager nesten alltid bare ett brød av gangen og har ikke problem med det her. Anonymkode: f48bc...42f
Vestlig Skrevet 27. november 2025 #25 Skrevet 27. november 2025 Wilfa har roterende bolle og roterende krok/visp. På Kenwood er det bollen som står i ro, imens på Ankarsum roterer bollen. Veldig fornøyd med vår Wilfa probaker, hatt den i to år til jul. Hadde Kenwood før og var forsåvidt fornøyd med den og, men den beveget seg mye under tung bruk (store gjærdeiger), så den gikk bortover kjøkkenbenken og hoppet ned på gulvet. Wilfaen har ikke dette problemet og står i ro også ved høy belastning. Var skeptisk til at den hadde mye lavere effekt enn Kenwooden (1500W). Husker ikke hvor mange watt wilfaen er, men pga den roterende bollen klarer den seg med færre watt. Baker rundstykker en gang i uka, pizza nesten hver uke og er fornøyd med den til slik bruk. Baker ikke så mye kaker. Men har fått til det jeg skal det og. K-spaden til Kenwooden er veldig fin, Wilfa har en lignende sak med silikon som drar langs kanten av bollen. Bruker den ofte til ting som skal «knas» sammen, sist i dag når jeg lagde Kolakaker. Mener at Kenwood var litt kjappere på å piske marengs (en svær ballongvisp vs wilfa sine to), men det går kjapt nok med Wilfa også. Smørkrem er egentlig lettere med Wilfa enn Kenwood synest jeg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå