Gå til innhold

Programleder du ikke takler

Gjest Donna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Christine Koht

Davy Wathne

Dan Børge Akerø

og nå, etter frekkheten mot Ingri Betancourt;

Anne Grosvold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Kloppen troner på min liste om dagen, mest fordi TV2 stadig skal reklamere for hjelpekorpset og da er hun alltid der, enda mer irriterende enn forrige gang de reklamerte for det samme. Alle de andre irriterende programlederne reklamerer de ikke like ofte for (virker det som) og jeg kan velge å ikke se på programmene. Det er akkurat som om Kloppen og Vikstvedt (ikke like irriterende og hun er jo dyktig i teatersport) tvinger seg inn i TV-stuen min selv om jeg ikke ser programmet deres og akkurat for akkurat det, så topper Kloppen listen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste jeg vet om har heldigvis de fleste i Norge gått glipp av, nemlig programlederen for So you think you can dance Canada, Leah Miller. Håper ikke det kommer på TV i Norge, for hun er så grusom at jeg faktisk får vondt.

I tillegg liker jeg ikke hun som var på det danseprogrammet på NRK2/3 nettopp, Step it up and dance, Elizabeth Berkley, men det er bare fordi jeg synes hun ser helt syk ut. Noe med øynene og kinnbeina som gjør at hun ser ut som en operert anorektiker. Men Leah Miller er verst, på grunn av personligheten og måten hun er tv-presenter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner

Hmm, jeg liker ganske mange av de som er nevnt her, jeg.

En jeg kan styre min begeistring for er Håvard Lilleheie. Han må da være Norges minst morsomme komiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Benedicte_*
Hmm, jeg liker ganske mange av de som er nevnt her, jeg.

En jeg kan styre min begeistring for er Håvard Lilleheie. Han må da være Norges minst morsomme komiker?

Hva han gjor i tv-ruta er et mysterium. Hvem har ansatt ham? Han ser jo hjernedød ut. Hver gang jeg ser Lilleheie blir jeg minnet om at vi tross alt stammer fra apene. Noen av oss litt mer enn andre. Mulig det er konseptet han kjører med Manshow som gjør at han ser så dum ut. Eller nei, han kunne vært nyhetsoppleser og han hadde fremdeles sett ut som en mental krøpling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dorthe skappel

harald og thomas

katrine moholt

kjetil andre og hun hin dåsa i ylvis møter veggen

henriette lien

katrine sørland

berta i kvitt eller dobbelt

elin tvedt

signe tynning

vår staude

davy wathne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah Natasha Melby er skikkelig dårlig! Men det er tydeligvis mange som liker henne, i og med at hun dukker opp i det ene programmet etter det andre... :frustrert:

Heeelt enig med deg. Hun må være en av de dårligste programlederne noensinne! Og Kathrine Moholt. Får helt noia av henne!! Oi, og Henriette Lien. Hva gjør hun på tv egentlig? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathrine Moholt

Hun i Ylvis møter veggen

Henriette Lien (Hva er det med de som må stikke ut tunga hver gang de sier l, n, d osv..?)

Henriette Brusgaard (?)

Tommy Steine

Tande P

Ikke minst Vår Staude!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...