Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 14. november 2008 #141 Del Skrevet 14. november 2008 Otto Jespersen kan suge stortåa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 14. november 2008 #142 Del Skrevet 14. november 2008 Jon Gelius og Nina Owing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. november 2008 #143 Del Skrevet 14. november 2008 Christine Koht Davy Wathne Dan Børge Akerø og nå, etter frekkheten mot Ingri Betancourt; Anne Grosvold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #144 Del Skrevet 14. november 2008 Solveig Kloppen troner på min liste om dagen, mest fordi TV2 stadig skal reklamere for hjelpekorpset og da er hun alltid der, enda mer irriterende enn forrige gang de reklamerte for det samme. Alle de andre irriterende programlederne reklamerer de ikke like ofte for (virker det som) og jeg kan velge å ikke se på programmene. Det er akkurat som om Kloppen og Vikstvedt (ikke like irriterende og hun er jo dyktig i teatersport) tvinger seg inn i TV-stuen min selv om jeg ikke ser programmet deres og akkurat for akkurat det, så topper Kloppen listen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #145 Del Skrevet 14. november 2008 Den verste jeg vet om har heldigvis de fleste i Norge gått glipp av, nemlig programlederen for So you think you can dance Canada, Leah Miller. Håper ikke det kommer på TV i Norge, for hun er så grusom at jeg faktisk får vondt. I tillegg liker jeg ikke hun som var på det danseprogrammet på NRK2/3 nettopp, Step it up and dance, Elizabeth Berkley, men det er bare fordi jeg synes hun ser helt syk ut. Noe med øynene og kinnbeina som gjør at hun ser ut som en operert anorektiker. Men Leah Miller er verst, på grunn av personligheten og måten hun er tv-presenter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 14. november 2008 #146 Del Skrevet 14. november 2008 Hmm, jeg liker ganske mange av de som er nevnt her, jeg. En jeg kan styre min begeistring for er Håvard Lilleheie. Han må da være Norges minst morsomme komiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Benedicte_* Skrevet 15. november 2008 #147 Del Skrevet 15. november 2008 Hmm, jeg liker ganske mange av de som er nevnt her, jeg. En jeg kan styre min begeistring for er Håvard Lilleheie. Han må da være Norges minst morsomme komiker? Hva han gjor i tv-ruta er et mysterium. Hvem har ansatt ham? Han ser jo hjernedød ut. Hver gang jeg ser Lilleheie blir jeg minnet om at vi tross alt stammer fra apene. Noen av oss litt mer enn andre. Mulig det er konseptet han kjører med Manshow som gjør at han ser så dum ut. Eller nei, han kunne vært nyhetsoppleser og han hadde fremdeles sett ut som en mental krøpling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope Skrevet 16. november 2008 #148 Del Skrevet 16. november 2008 dorthe skappel harald og thomas katrine moholt kjetil andre og hun hin dåsa i ylvis møter veggen henriette lien katrine sørland berta i kvitt eller dobbelt elin tvedt signe tynning vår staude davy wathne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. november 2008 #149 Del Skrevet 17. november 2008 Sarah Natasha Melby er skikkelig dårlig! Men det er tydeligvis mange som liker henne, i og med at hun dukker opp i det ene programmet etter det andre... Heeelt enig med deg. Hun må være en av de dårligste programlederne noensinne! Og Kathrine Moholt. Får helt noia av henne!! Oi, og Henriette Lien. Hva gjør hun på tv egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 17. november 2008 #150 Del Skrevet 17. november 2008 Dorthe skappel må jo være den verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2008 #151 Del Skrevet 17. november 2008 Nr.1 Solvei Kloppen Nr.2 Dorthe Skappel Nr.3 Cathrine Moholdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 17. november 2008 #152 Del Skrevet 17. november 2008 Kathrine Moholt Hun i Ylvis møter veggen Henriette Lien (Hva er det med de som må stikke ut tunga hver gang de sier l, n, d osv..?) Henriette Brusgaard (?) Tommy Steine Tande P Ikke minst Vår Staude! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå