Gå til innhold

Programleder du ikke takler

Anbefalte innlegg

Gjest Donna
Skrevet (endret)

Ramlet tilfeldig inn på reprisen på Nrk`s Frokost-TV imorges og ble rimelig irritert på den mest oppblåste og selvgode programlederen som finnes på norsk TV - Petter Nome :forvirret: Skrekk og gru for en mann. Ikke en gang i Frokost TV klarer han å holde sitt forkvaklede kommunist-syn borte. Få ham av skjermen fortere enn svint :sur:

Endret av Donna
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Petter Nome er en fin programleder, rutinert, og med mange fine innfallsvinkler til saker og ting.....sier jeg som Høyre-velger...

...men Oddvar Stenstrøm kan du få billig av meg.

Gjest Aloha
Skrevet

Kjetil Tefke kan du få billig av meg....

Gjest Gjesta
Skrevet

Oddvar Stenstrøm er den aller verste, og deretter Egil Svartdahl. :grøss:

Gjest Tamar
Skrevet

Fredrik Skavlan! Har bare aldri hatt sansen for han, selv om alle tydligvis elsker denne fyren...

Gjest Donna
Skrevet
Petter Nome er en fin programleder, rutinert, og med mange fine innfallsvinkler til saker og ting.....sier jeg som Høyre-velger...

...men Oddvar Stenstrøm kan du få billig av meg.

Det var nettopp det han ikke var i samtale med en av lederne i Nrk, redaktøren i Dagsavisen og Nomes kommunist-kompis, Erling Borgen. Den eneste som han serverte kritiske spørsmål til var Nrk som ikke ville sende "Dokumentaren" til Erling Borgen. Borgen selv slapp billig til tross for at han ikke har klart å lage en objektiv dokumentar om Irak-krigen.

Heldigvis så har Nrk guts nok til å si nei :) De kommer ikke til å sende "dokumentaren".

Klarer man ikke å holde sin personlige politiske oppfatning for seg selv så er man ikke noen profesjonell programleder.

Gjest Gjest
Skrevet

Marion Ravn! ;)

Ellers er ikke jeg noen stor fan av Fredrik Skavlan heller.

Skrevet
Fredrik Skavlan! Har bare aldri hatt sansen for han, selv om alle tydligvis elsker denne fyren...

Uff ja, jeg har aldri sett frivillig på Først & Sist, syns han er forferdelig..

Gjest camillo
Skrevet

Han idioten som peker inn i kameraet og ber deg si meningen din på en enda mer idiotisk sms.

Gjest Gjest
Skrevet

Ivar Dyrhaug. For en ekkel og selvsentrert fyr med dårlig humor. Han har ikke utstråling - tvert i mot, faktisk.

Egil Svartdahl - han er Tore Strømøy x 20 når det gjelder falskhet og sentimentalitet.

Har ikke sans for Skavlan heller. Har ikke noe i mot Petter Nome. det er da flere som uttaler seg støttende til - eller har lagd en stor sak ut av det der med Borgens dokumentar på usaklig grunnlag (uten å ha sett den, f eks), så synes ikke Nome stiller i noen særklasse.

Gjest King James II
Skrevet

Tore strømøy eller hva han nå heter..Han på tore på spore

Skrevet

Sarah Natasha Melby er skikkelig dårlig! Men det er tydeligvis mange som liker henne, i og med at hun dukker opp i det ene programmet etter det andre... :frustrert:

Skrevet

Ivar Dyrhaug - dååårlig humor

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvordan KUNNE jeg glemme Skavlan? :murvegg: Davy Wathne er også temmelig slitsom.

Skrevet

Jeg vet ikke hva hun heter men jeg grøsser av programledern på prinsessen og professorn...

Gjest Gjest
Skrevet
Ramlet tilfeldig inn på reprisen på Nrk`s Frokost-TV imorges og ble rimelig irritert på den mest oppblåste og selvgode programlederen som finnes på norsk TV - Petter Nome  :forvirret:  Skrekk og gru for en mann. Ikke en gang i Frokost TV klarer han å holde sitt forkvaklede kommunist-syn borte. Få ham av skjermen fortere enn svint  :sur:

Enig med deg! Og enig med gjesten under ditt innlegg som skrev at Odd..Stenstrøm" (?) er like ille!

I tillegg til jeg føye på Elin Tvedt :roll:

Gjest Gjest
Skrevet
Ivar Dyrhaug - dååårlig humor

Ja, han er en tørrpinn som typiske tidligere (og nåværende) skolelærere er...de har, akkurat som prester, ikke noe i underholdningsbransjen å gjøre.

Skrevet

Alle programlederne i God Morgen Norge på TV2 er helt elendige.

Gjest Gjest
Skrevet

Tore Strømøy, Pia Haraldsen(Ja, KOM IGJEN og start en ny tråd om personangrep på lille frøken haraldsen.) og hun dama i nåværende runde av Shopaholic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...