AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #21 Skrevet 22. november 2025 Beste kjøpene jeg har gjort tror jeg må være ullgensere og ullsokker. Veldig rimelig og god kvalitet. Anonymkode: 1371d...d4e
Thyra Skrevet 22. november 2025 #22 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste kjøpene jeg har gjort tror jeg må være ullgensere og ullsokker. Veldig rimelig og god kvalitet. Anonymkode: 1371d...d4e Er det ull?
Snok1 Skrevet 22. november 2025 #23 Skrevet 22. november 2025 Skruer, braketter, pakninger, simringer, O-rimger, elektronikk til bil, båt og MC, fetisjklær, buttplugs, dildoer, kukringer. Altså stort sett praktiske ting ethvert hjem trenger.
Thyra Skrevet 22. november 2025 #24 Skrevet 22. november 2025 Er det noen som har bestilt juleputer på Temu? Og er dere fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #25 Skrevet 22. november 2025 Honey Dew skrev (8 timer siden): Bare pasd på å sjekke størrelsen på hageoroduktene 😄 Man sjekker da alltid størrelse på det man kjøper, uansett butikk. Anonymkode: 08d1f...0db
Perine Skrevet 22. november 2025 #26 Skrevet 22. november 2025 Oi, her dukket nettrollene opp, gitt. Jeg har handlet litt hageprodukter på Temu, og knotter til å feste under laptopen, silikonmatte for å beskytte tastaturet og litt annet småtteri. Veldig moro å bla i reklamene som dukker opp, og der er kjekke ting, som jeg ikke har sett i andre butikker.
Christina82 Skrevet 23. november 2025 #27 Skrevet 23. november 2025 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #28 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 18.23): Å si at jeg elsker Temu er å dra den litt langt. Men har handlet en del der. Som sommerkjoler, materiale for å sy bånd til hundene, perler og litt småting. Kjøper ikke mat, ting til tilberedning/oppbevaring av mat, kremer og ting til barn. Venter på en pakke nå faktisk. Har tatt sjansen på å kjøpe et stort gulvteppe. Veldig spent på tykkelsen og kvaliteten. Verdt et forsøk da samme str på tepper ligger på fra 4000 og oppover i Norsk butikk. Men kan jo fort hende jeg går på en smell og ender opp med å panikkhandle lokalt før julevasken. Anonymkode: d84c5...863 Hadde vært veldig skeptisk til alt av tekstiler fra Temu, er mye kreftfremkallende kjemikalier som virvler rundt med hybelkaninene i huset... jeg holder meg til metallgjenstander og ting av tre- for tre kan jeg lett pusse overflaten på og lakke/olje selv. Veldig fornøyd med knaggene jeg kjøpte 😊 Anonymkode: ae5f4...32b 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #29 Skrevet 23. november 2025 Mine beste kjøp er kvalitetsvarer som er produsert i Norge eller Europa. Noen av dem har jeg fått fantastisk gode priser på. Jeg har bestilt fra Temu (før butikken ble spesielt kjent i Norge), og jeg skammer meg. Størrelsene er helt uforutsigbare, man har ingen kontroll på hvilke materialer som brukes og mesteparten er praktisk talt bare søppel. Håndspaden av plast jeg kjøpte smeltet i sola i den norske(!) sommeren, da jeg lot den stå igjen i blomsterbedet. Jeg har likevel gjort et godt kjøp, som var et produkt jeg trengte da jeg pusset opp et møbel hjemme. Temu var den eneste butikken som hadde produktet i de dimensjonene jeg trengte. De andre produktene jeg kjøpte var i samme bestilling, for å fylle en minimumssum. Kjøpte bare ting jeg uansett hadde på innkjøpslista, men ALT var bare skrot. Jeg er glad for at jeg fikk tak i møbel-delen jeg trengte, men handler aldri der igjen. Spesielt ikke etter at selskapet har blitt mye omtalt i media, og man vet at produktene produseres under forferdelige forhold, at folk blir grovt utnyttet og hvilke klimapåvirkning denne shoppingen har. Naboen min som elsker Temu, og fråtser helt ukritisk i alt det skrotet. Det har totalt endret mitt syn på henne. Anonymkode: d8cee...682 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #30 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde vært veldig skeptisk til alt av tekstiler fra Temu, er mye kreftfremkallende kjemikalier som virvler rundt med hybelkaninene i huset... jeg holder meg til metallgjenstander og ting av tre- for tre kan jeg lett pusse overflaten på og lakke/olje selv. Veldig fornøyd med knaggene jeg kjøpte 😊 Anonymkode: ae5f4...32b Ville vært spesielt skeptisk til metall, du aner ikke om gjenstanden er laget av det metallet som er oppgitt. Du vet ingenting om gjenstandene du kjøper inneholder bly, kadium, nikkel eller lignende. Jeg kjøpte selv en metalldel jeg trengte for å pusse opp et skap, men den er skrudd fast inni skapet og er aldri i kontakt med huden eller i kontakt med mat… Anonymkode: d8cee...682 1
Christina82 Skrevet 23. november 2025 #31 Skrevet 23. november 2025 Ryddet for avsporinger i forhold til hva tråden handler om. Stenges da den er ryddet tre ganger på kort tid. Christina82, mod
Fremhevede innlegg