AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #1 Skrevet 20. november 2025 Hva er dine beste kjøp? For meg må det være alt fra sokker til geniale kjøkkenting som beskyttelses matter til komfyr til rense koster osv, juletrekk til puter,stoler osv. Julebord kjolene er også kjøpt der. Jeg elsker temu. Kjøper det meste unntatt kremer /sminke altså ingenting til kropp/ansikt. Jeg bryr meg fint lite hva andre mener. Elsker også gjenbruk,tise,finn+++ Klærne fra temu har like god kvalitet som hm klærne jeg har osv. Kjekt å høre andres beste kjøp. 🥰 Anonymkode: 3f472...697 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #2 Skrevet 20. november 2025 Kjøpe med en del klær jeg er fornøyd med faktisk. Kjøper ikke leker til barn og ting til mat der da. Heller ikke smykker. Anonymkode: d9ce8...4bb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #3 Skrevet 21. november 2025 Vil ikke si at jeg elsker Temu, men det jeg har kjøpt der har jeg vært fornøyd med. Kjøpt noe klær, som har både passet og holdt seg godt etter vask etter vask. Har kjøpt noe greier til bilen, hårspenner, airpod-deksler til ungene og slike småting. Sminke og redskaper til mat handler jeg ikke på Temu Anonymkode: 34cba...669
Morpheus Skrevet 21. november 2025 #4 Skrevet 21. november 2025 Kjempe æbutikk! Liker også Aliexpress. Beste kjøp vet jeg ikke. Men skoene jeg kjøper derifra har jeg vært veldig fornøyd med.
Thyra Skrevet 21. november 2025 #5 Skrevet 21. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjøpe med en del klær jeg er fornøyd med faktisk. Kjøper ikke leker til barn og ting til mat der da. Heller ikke smykker. Anonymkode: d9ce8...4bb Har kjøpt noen øredobber, faktisk. Men er litt skeptisk. Best å ikke bruke dem til hverdags, tenker jeg. Og så har jeg kjøpt en del fine brosjer. De kommer jo ikke i direkte kontakt med huden. Har også kjøpt en del klær der. Bluser, kjoler (endelig funnet en kjole som sitter noenlunde pent, så har kjøpt den i flere farger), bukser... Endret 21. november 2025 av Thyra 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #6 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva er dine beste kjøp? For meg må det være alt fra sokker til geniale kjøkkenting som beskyttelses matter til komfyr til rense koster osv, juletrekk til puter,stoler osv. Julebord kjolene er også kjøpt der. Jeg elsker temu. Kjøper det meste unntatt kremer /sminke altså ingenting til kropp/ansikt. Jeg bryr meg fint lite hva andre mener. Elsker også gjenbruk,tise,finn+++ Klærne fra temu har like god kvalitet som hm klærne jeg har osv. Kjekt å høre andres beste kjøp. 🥰 Anonymkode: 3f472...697 Jeg skjønner virkelig ikke det. Er jo bare bortkastede penger. Tror jeg gitt bort og kastet over 50% av det jeg har kjøpt. Kjøpte 2 kule og fine olabukser. De svertet beina mine, og revnet bak etter to gangs bruk, selv om de først så solide ut. Kjøpte genser, ubrukelig , som å gå med plast pose. Esker med lokk, lokkene knakk i det jeg skulle åpne de første gang etc. Kjøpte noe vinyl trykk, de har fungert, men svært dårlig merket. Hekle pakkee har vært bra. Men alt i alt, syntes jeg at jeg betalte alt for mye for søppel. Og hadde vært billigere å kjøpe bedre kvalitet hjemme Anonymkode: bf816...fa9 7 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #7 Skrevet 21. november 2025 Å si at jeg elsker Temu er å dra den litt langt. Men har handlet en del der. Som sommerkjoler, materiale for å sy bånd til hundene, perler og litt småting. Kjøper ikke mat, ting til tilberedning/oppbevaring av mat, kremer og ting til barn. Venter på en pakke nå faktisk. Har tatt sjansen på å kjøpe et stort gulvteppe. Veldig spent på tykkelsen og kvaliteten. Verdt et forsøk da samme str på tepper ligger på fra 4000 og oppover i Norsk butikk. Men kan jo fort hende jeg går på en smell og ender opp med å panikkhandle lokalt før julevasken. Anonymkode: d84c5...863 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #8 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er dine beste kjøp? For meg må det være alt fra sokker til geniale kjøkkenting som beskyttelses matter til komfyr til rense koster osv, juletrekk til puter,stoler osv. Julebord kjolene er også kjøpt der. Jeg elsker temu. Kjøper det meste unntatt kremer /sminke altså ingenting til kropp/ansikt. Jeg bryr meg fint lite hva andre mener. Elsker også gjenbruk,tise,finn+++ Klærne fra temu har like god kvalitet som hm klærne jeg har osv. Kjekt å høre andres beste kjøp. 🥰 Anonymkode: 3f472...697 Flere gode sko, både vintersko og kittenheels. Men mye har en helt snål størrelse - enten for stor eller for liten, må lese nøye på cm av skosålen for 39 og 40 er ikke europastørrelse - det er helt sikkert! Så endel sko har gått i retur. Mye forskjellig til bilen som jeg er veldig fornøyd med:; liten oppladbar rosa støvsuger, vinterdekke, fuktposer, vaskefrotte osv. Flere cardigans og topper er jeg veldig fornøyd med. Kjøper ikke smykker, hudpleie, leker osv. Anonymkode: 107cc...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #9 Skrevet 21. november 2025 Hva slags sokker er det poeng i å kjøpe fra Temu? Polyester og akryl til 10 kr? Når man kan få bomull eller bomull/polyester på Rusta til 10 kr. Og 100% bomull til noen kr ekstra. Får sokker på Normal til 10-12 kr også. Juletrekk til puter kjøpte jeg på Jysk tror jeg til 70% avslag for sikkert 15 år siden, i januar-salg, og duker har jeg kjøpt brukt, også for over 10 år siden. Er dette noe folk trenger å kjøpe hvert år på? Og fra Temu? 🤨 Jeg kjøper litt fra Aliexpress, jeg er ikke helt imot å kjøpe fra lager i Kina. Jeg kjøper stort sett ting jeg ikke finner i Norge (diverse kontor-artikler til papir-hobby og lignende), eller ting som koster så mye i Norge at det er en skam. Anonymkode: 80d94...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #10 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva slags sokker er det poeng i å kjøpe fra Temu? Polyester og akryl til 10 kr? Når man kan få bomull eller bomull/polyester på Rusta til 10 kr. Og 100% bomull til noen kr ekstra. Får sokker på Normal til 10-12 kr også. Juletrekk til puter kjøpte jeg på Jysk tror jeg til 70% avslag for sikkert 15 år siden, i januar-salg, og duker har jeg kjøpt brukt, også for over 10 år siden. Er dette noe folk trenger å kjøpe hvert år på? Og fra Temu? 🤨 Jeg kjøper litt fra Aliexpress, jeg er ikke helt imot å kjøpe fra lager i Kina. Jeg kjøper stort sett ting jeg ikke finner i Norge (diverse kontor-artikler til papir-hobby og lignende), eller ting som koster så mye i Norge at det er en skam. Anonymkode: 80d94...1c0 Får da flerpacks med bomullsokker på temu også, bare å søke spesifikt etter det. Anonymkode: 107cc...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #11 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva slags sokker er det poeng i å kjøpe fra Temu? Polyester og akryl til 10 kr? Når man kan få bomull eller bomull/polyester på Rusta til 10 kr. Og 100% bomull til noen kr ekstra. Får sokker på Normal til 10-12 kr også. Juletrekk til puter kjøpte jeg på Jysk tror jeg til 70% avslag for sikkert 15 år siden, i januar-salg, og duker har jeg kjøpt brukt, også for over 10 år siden. Er dette noe folk trenger å kjøpe hvert år på? Og fra Temu? 🤨 Jeg kjøper litt fra Aliexpress, jeg er ikke helt imot å kjøpe fra lager i Kina. Jeg kjøper stort sett ting jeg ikke finner i Norge (diverse kontor-artikler til papir-hobby og lignende), eller ting som koster så mye i Norge at det er en skam. Anonymkode: 80d94...1c0 De jeg kjøper varer vask etter vask på 60 grader. Litt tykkere til høst og vinter. Fantastisk kvalitet. 8 stk for sånn 90 kr🥰🥰 Anonymkode: 3f472...697 1
mommyaka Skrevet 21. november 2025 #12 Skrevet 21. november 2025 MASSE flotte kjoler, skjørt, ting til hunden, klær,sko, jule pynt:) 99 prosent fornøyd og der holder godt 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #13 Skrevet 21. november 2025 Jeg kjøper solbriller (gjerne 10 par) hver sommer som jeg har litt overalt. Veldig fornøyde med de. Kjøper kreative ting til ungene, som tusjer, glitterlim, glitter teip osv, har kjøpt noen hyller til veggen jeg er fornøyd med. Venter på en pakke med jule pakkepapir som jeg er spent på kvaliteten av. Anonymkode: 0d888...973 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2025 #14 Skrevet 21. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags sokker er det poeng i å kjøpe fra Temu? Polyester og akryl til 10 kr? Når man kan få bomull eller bomull/polyester på Rusta til 10 kr. Og 100% bomull til noen kr ekstra. Får sokker på Normal til 10-12 kr også. Juletrekk til puter kjøpte jeg på Jysk tror jeg til 70% avslag for sikkert 15 år siden, i januar-salg, og duker har jeg kjøpt brukt, også for over 10 år siden. Er dette noe folk trenger å kjøpe hvert år på? Og fra Temu? 🤨 Jeg kjøper litt fra Aliexpress, jeg er ikke helt imot å kjøpe fra lager i Kina. Jeg kjøper stort sett ting jeg ikke finner i Norge (diverse kontor-artikler til papir-hobby og lignende), eller ting som koster så mye i Norge at det er en skam. Anonymkode: 80d94...1c0 Men alt du finner på Rusta, selges også på Temu. Alt er produsert i Kina Jeg har kjøpt julegavepapir på Temu i år. Aldri har jeg sett bedre kvalitet på gavepapir. Det er en fryd å pakke inn gaver. Fint er det også. Anonymkode: a58df...607 2
Honey Dew Skrevet 21. november 2025 #15 Skrevet 21. november 2025 Jeg kjøpte 2 par med tøfler (jeg klarer alltid å rote vekk de andre tøflene, så nå har jeg 2 ekstra par liggende på et lurt sted. Jeg har også kjøpt en diabetes-genser i anledning diabetes-måneden. Er kjempefornøyd med begge kjøpene.
Thyra Skrevet 22. november 2025 #16 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men alt du finner på Rusta, selges også på Temu. Alt er produsert i Kina Jeg har kjøpt julegavepapir på Temu i år. Aldri har jeg sett bedre kvalitet på gavepapir. Det er en fryd å pakke inn gaver. Fint er det også. Anonymkode: a58df...607 Er det ikke upraktisk å sende julepapir i posten? En veldig lang smal pakke, liksom. Og blir det ikke lett bretter på det under transport?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #17 Skrevet 22. november 2025 Allerede en lang tråd om dette Anonymkode: c4682...d1d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #18 Skrevet 22. november 2025 Skeptisk til det meste på sånne butikker. Men har bestilt litt hobby greier der til å lage bordkort til dåpen til min sønn, var greie produkter for det meste, men noe var så klart bare søppel og. Syner det er gøy å kikke på siden, nesten som pintrest på en måte. Mulig jeg prøver å kjøpe noe småtteri til hagen til våren. Anonymkode: 08d1f...0db
Christina82 Skrevet 22. november 2025 #19 Skrevet 22. november 2025 Ryddet for avsporinger Christina82, mod
Honey Dew Skrevet 22. november 2025 #20 Skrevet 22. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skeptisk til det meste på sånne butikker. Men har bestilt litt hobby greier der til å lage bordkort til dåpen til min sønn, var greie produkter for det meste, men noe var så klart bare søppel og. Syner det er gøy å kikke på siden, nesten som pintrest på en måte. Mulig jeg prøver å kjøpe noe småtteri til hagen til våren. Anonymkode: 08d1f...0db Bare pasd på å sjekke størrelsen på hageoroduktene 😄
Fremhevede innlegg