AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #21 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke idrett men kultur, mine barn fikk ofte roller i musikaler/teater. Etter åpne auditioner. Det ble mye misunnelse fra de som ikke kom med. Og reaksjoner fra foreldrene til de som ikke kom med. For meg som ‘showmor’ ble det ganske overveldende å stå i/observere. Men jentene mine elsket jo å drive med dette så ble jo feil å ikke la dem få holde på med det. Anonymkode: 29b17...809 Huff, janteloven står nok desverre sterkt enkelte steder. Har du noen eksempler på hvilke reaksjoner du fikk, og råd om hvordan man kan forholde seg til det? Anonymkode: 97406...896
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #22 Skrevet 18. november 2025 SPOCA skrev (14 timer siden): Ja, det var slik for meg. Det ekstreme presset, aldri tid til noe annet enn trening og konkurranser, selvtilliten fikk seg en skikkelig knekk fordi jeg aldri var god nok, et strengt regime, og generell følelse av mislykkethet. I tillegg ble jeg veid før hver konkurranse, og det medførte at jeg sliter med følelser og tanker rundt mat den dag i dag. Så leit at du opplevede så mye press og negative følelser. Veiing og et strengt regime er ikke aktuelt og barnet skal selvsagt få holde på med andre ting enn bare idrett selv om det eventuelt får lov til å satse. Anonymkode: 97406...896
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå