AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #1 Skrevet 17. november 2025 Dette er første jula til meg og kjæresten min og jeg trenger hjelp til hva jeg kan kjøpe i gave til han. Han sier han ikke vil ha en nyttegave, med mindre det er noe som han ikke vet at han burde ha (basically om jeg ser bruk for noe for oss i fremtiden). Har ikke noe budsjett. I bursdagsgave tidligere i høst ga han meg gavekort på hotellovernatting om det kan være til hjelp for noe. Kjæresten sier han vil ha noe som betyr noe, noe som kan knyttes til noe sentimentalt for oss eller som viser hvor glad jeg er i han eller hvor mye jeg tenker på han. HJELP! Jeg er dårlig på julegaver, veldig flink når det finnes ønskeliste, men i dette tilfellet gjør det ikke det… Anonymkode: bf201...bc9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #2 Skrevet 17. november 2025 Hjelpe meg for noen krav. Hadde revurdert hele fyren. Anonymkode: 20df6...493 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #3 Skrevet 17. november 2025 Et kostyme? 😏 Anonymkode: d05bc...ad2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #4 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er første jula til meg og kjæresten min og jeg trenger hjelp til hva jeg kan kjøpe i gave til han. Han sier han ikke vil ha en nyttegave, med mindre det er noe som han ikke vet at han burde ha (basically om jeg ser bruk for noe for oss i fremtiden). Har ikke noe budsjett. I bursdagsgave tidligere i høst ga han meg gavekort på hotellovernatting om det kan være til hjelp for noe. Kjæresten sier han vil ha noe som betyr noe, noe som kan knyttes til noe sentimentalt for oss eller som viser hvor glad jeg er i han eller hvor mye jeg tenker på han. HJELP! Jeg er dårlig på julegaver, veldig flink når det finnes ønskeliste, men i dette tilfellet gjør det ikke det… Anonymkode: bf201...bc9 Kan nevne at typen er 31 år. Anonymkode: bf201...bc9
Rødstrupa Skrevet 17. november 2025 #5 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er første jula til meg og kjæresten min og jeg trenger hjelp til hva jeg kan kjøpe i gave til han. Han sier han ikke vil ha en nyttegave, med mindre det er noe som han ikke vet at han burde ha (basically om jeg ser bruk for noe for oss i fremtiden). Har ikke noe budsjett. I bursdagsgave tidligere i høst ga han meg gavekort på hotellovernatting om det kan være til hjelp for noe. Kjæresten sier han vil ha noe som betyr noe, noe som kan knyttes til noe sentimentalt for oss eller som viser hvor glad jeg er i han eller hvor mye jeg tenker på han. HJELP! Jeg er dårlig på julegaver, veldig flink når det finnes ønskeliste, men i dette tilfellet gjør det ikke det… Anonymkode: bf201...bc9 Hvis han er glad i å lage mat: gi han et kokkekurs, så kan han traktere deg med mange gode & romantiske middager for all framtid🤗 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #6 Skrevet 17. november 2025 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Hvis han er glad i å lage mat: gi han et kokkekurs, så kan han traktere deg med mange gode & romantiske middager for all framtid🤗 Dette var ikke dumt, takk for tips! Skal tenke på det, selv om det er jeg som er kokken😅 men kanskje han kan hjelpe meg da! Anonymkode: bf201...bc9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #7 Skrevet 17. november 2025 Billetter til en konsert? Det trenger ikke være et stort, kjent band. Det er mye som rører seg av kultur i Norge. Bor du i en større by er det selvsagt bedre tilbud enn på et lite sted. Jeg ble positivt overrasket etter å ha vært på en konsert som bursdagsgave i høst. De var overhodet ikke kjente, men de var veldig flinke og spilte musikk som både jeg og de andre som var med liker. Anonymkode: a429a...92c 2 1
blåbærpai Skrevet 18. november 2025 #8 Skrevet 18. november 2025 Jeg lager av og til album med minner fra år(ene) som har gått. Gjør det ca annenhvert år. Til mann og barn Konsertbillett eller stand-up? 1
Goodtimes Skrevet 18. november 2025 #9 Skrevet 18. november 2025 Trenger dere noe i felleskap? Jeg og dama har ønska oss godstoler, så vi ble enige om at vi kjøper oss godstoler og dropper julegaver til hverandre (det blir på en måte gave fra oss til oss) Kunne noe sånt være et alternativ?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #10 Skrevet 18. november 2025 Vi er voksne, har alt vi trenger, så blir noe av sentimental verdi. I fjor ga jeg kjæresten billetter til en stemningsfull intimkonsert. Jeg fikk en nydelig julekule i glass med tekst som passet til hva han følte for meg. I år vet jeg ikke enda, kanskje en ny opplevelse. Anonymkode: c60b5...78b 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #11 Skrevet 18. november 2025 Vært lenge sammen? Har dere opplever ting sammen og tatt noen bilder? Jeg har fremkalt bilder av ting jeg, kjæresten og ungen hans har gjort sammen. Og skal lage et lite album til han/de. Utover det skal jeg kjøpe med et par småting jeg vet at han trenger til kjøkkenet. F.eks visp, og lignende. Vi kjøper ikke dyre gaver til hverandre. Vi setter mer pris på tiden vi har sammen, og sparer heller litt mer penger på opplevelser vi kan ha sammen senere Spørs jo på budsjett, men å kjøpe/bestille en opplevelse er jo koselig? Tilrettelagt show, eller bestille ei hyttetur for ei helg, miniferie, storbyhelg og lignende? Anonymkode: ee07e...d83
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #12 Skrevet 18. november 2025 Skal ikke stå tilrettelagt show, men til et show *. Anonymkode: ee07e...d83
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #13 Skrevet 18. november 2025 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kan nevne at typen er 31 år. Anonymkode: bf201...bc9 Høres ut som en spradebasse Anonymkode: 466c0...a45 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2025 #14 Skrevet 18. november 2025 «Han sier han vil ha»? Han var veldig kravstor. Be om en ønskeliste. Velg noe fra den. Dere kan jo ikke bli sentimentale ennå, ingen gamle, romantiske minner fra året (det éne) som har gått. Konsertbilletter var en god idé til førsteårsjulegave: skape minner. Anonymkode: b4e77...536
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #15 Skrevet 19. november 2025 De siste årene har jeg kjøpt småturer til mannen (og meg😄). Hotelltur i en storby, minicruise, microhus, osv. Hender seg jeg kjøper showbilletter med overnatting. Får også slike ting av han. Vi har nok saker og ting. I år har jeg kjøpt tur + personlig whiskeyglass (gravert) og whiskey. Anonymkode: c2522...c3a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #16 Skrevet 19. november 2025 Konsertbilletter, vinsmaking, ølsmaking, biletter til fotballkamp, eller til HåndballVM? Kommer helt an på interressene. Du har aktører som YouWish feks som selger opplevelser. Jeg kjøpte en gang en ryggsekk som passer akkurat innenfor kravet for håndbagasje+reisetoalettmappe fylt med toalettsaker i reisestr til en kjæreste, med tanke på fremtidige turer (vi likte å reise lett og enkelt uten koffert). Anonymkode: 01e82...8da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå