AnonymBruker Skrevet 26. desember 2025 #81 Skrevet 26. desember 2025 Sofiepiemie skrev (På 25.12.2025 den 19.53): Vi har en siste ultralyd av hjernen på nyåret, men ingen funn på morkakeprøven, dvs genmaterialet til bebis og oss, samt helt normalt foster på ultralyd 23/12. Så selvom prosessen har gjort det skummelt å juble, så føler vi at vi har all grunn til å feire en frisk baby😍 Så fantastisk å høre❤️ Og tenk så glad du kan være for at du ikke tok abort, selvom noen her sa de hadde gjort det bare pga de fikk beskjed om fortykket nakkefold. Så godt å ha hatt is i magen og se at baby er frisk❤️ Anonymkode: 7dc72...c0d 2 2
Fizzypo Skrevet 12. juni #82 Skrevet 12. juni @Sofiepiemie, hvordan gikk det her? Vil tro du har passert termin nå og kanskje allerede sitter med en baby i armene.❤️ 4 1 1
Sofiepiemie Skrevet 12. juni Forfatter #83 Skrevet 12. juni Fizzypo skrev (14 minutter siden): @Sofiepiemie, hvordan gikk det her? Vil tro du har passert termin nå og kanskje allerede sitter med en baby i armene.❤️ Vet du, jeg har passert termin og ligger i skrivende stund med rier ca 10min fra hverandre😅 oppdaterer når baby er ute, tipper det skjer ila natten🤞🏼🤞🏼🤞🏼❤️❤️ 1 12
Sofiepiemie Skrevet 12. juni Forfatter #85 Skrevet 12. juni blvck skrev (43 minutter siden): For en tråd 🥰🥰 Lykke til i natt @Sofiepiemie ❤️ ❤️ Takk❤️ jeg har gledet meg til å kunne oppdatere, så at dere fortsatt følger med betyr masse❤️ nå må vi bare smøre oss med tålmodighet🥰 1 3
Fizzypo Skrevet 13. juni #86 Skrevet 13. juni Sofiepiemie skrev (10 timer siden): Vet du, jeg har passert termin og ligger i skrivende stund med rier ca 10min fra hverandre😅 oppdaterer når baby er ute, tipper det skjer ila natten🤞🏼🤞🏼🤞🏼❤️❤️ Herlighet så sykt spennende!! Masse lykke til med fødselen, dette klarer du.💪🏼❤️
Sofiepiemie Skrevet 13. juni Forfatter #87 Skrevet 13. juni En perfekt baby kom til verden idag tidlig❤️ ingen feil eller mangler🥳 takk for all støtte fra alle dere fine fremmede mennesker❤️❤️❤️❤️ 24
AnonymBruker Skrevet 13. juni #88 Skrevet 13. juni Sofiepiemie skrev (14 minutter siden): En perfekt baby kom til verden idag tidlig❤️ ingen feil eller mangler🥳 takk for all støtte fra alle dere fine fremmede mennesker❤️❤️❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️❤️❤️❤️❤️ Dette gir så mye håp til andre som står i denne situasjonen 🌞🌸🌼 Anonymkode: 7dc72...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #89 Skrevet 13. juni Sofiepiemie skrev (2 timer siden): En perfekt baby kom til verden idag tidlig❤️ ingen feil eller mangler🥳 takk for all støtte fra alle dere fine fremmede mennesker❤️❤️❤️❤️ Wow, gratulerer så mye!!!❤️❤️❤️ Anonymkode: dc4e6...810 2
Fizzypo Skrevet 13. juni #90 Skrevet 13. juni Sofiepiemie skrev (2 timer siden): En perfekt baby kom til verden idag tidlig❤️ ingen feil eller mangler🥳 takk for all støtte fra alle dere fine fremmede mennesker❤️❤️❤️❤️ Så fantastisk! Gratulerer så mye!🥹❤️🙏🏼 Bra jobbet! Helt nydelig å høre, og som en annen skriver her oppe - dette er inspirerende og gir håp til alle som står i samme situasjon. Ønsker dere all lykke videre.🥰 1
Kärcher Skrevet 13. juni #91 Skrevet 13. juni Nå gråter jeg 😭🥹❤️ fantastisk! Gratulerer. Tenk, nå delte du din egen solskinnshistorie til de som måtte søke rundt på nett etter lignende tilfeller😄 Kos dere masse! 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni #92 Skrevet 13. juni Dette var veldig koselig. Jeg husker jeg leste denne tråden i høst. Nå er jeg selv gravid og skal til første ultralyd og nipt om bare et par uker. Skal ha tråden i bakhodet hvis jeg trenger det. Anonymkode: 3e710...43f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #93 Skrevet 13. juni Rørende tråd! Så lei deg du var når du publiserte, og nå sitter du med bebisen du ikke turte å håpe på i starten 😭❤️ Anonymkode: 79fc1...6db 4
blvck Skrevet 13. juni #94 Skrevet 13. juni Sofiepiemie skrev (11 timer siden): En perfekt baby kom til verden idag tidlig❤️ ingen feil eller mangler🥳 takk for all støtte fra alle dere fine fremmede mennesker❤️❤️❤️❤️ Gratulerer så mye!! ❤️❤️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå