AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #21 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 er vel ikke ditt ansvar. Dersom noen hadde krevd å få vite hva slags klær barnet går med når DU har samvær, så ville du sannsynligvis blitt irritert og sur. I så fall ville jo den andre partneren vært en forbanna kontroll-freak og en stor tulling som forsøker å bestemme over deg. liker du ikke å sende med klær, så slutt å sende med klær da vel! I stedet for å sende med masse klær, og deretter sutre her på Kvinneguiden på grunn av alle disse klærne. 🤪 Anonymkode: 24e7b...588
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #22 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 Så kontrollbehovet ditt overstyrer en bedre løsning og går utover din økonomi Anonymkode: 0396d...9c4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #23 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hæ? Du vil bestemme hva barnet skal gå med når det er hos far? Anonymkode: 800f9...996 Nei, hun skriver etter endt samvær, så det må bety den dagen kommer til mor etter å ha vært hos far. Det er likefullt helt tullete og veldig kontrollerende adferd.. Anonymkode: c063d...90f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2025 #24 Skrevet 17. november 2025 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg vil vite hva slags klær barnet skal ha på, på skoledag etter endt samvær. Anonymkode: aca85...5d7 Hvorfor det? På truse-og hårstrikknivå? Anonymkode: c271b...967 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå